ohjee wat een gedoequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
Als je weet wanneer je terug komt even je advocaat stand-by houden. Of een briefje in het Thais met dat je een veroordeelde crimineel bent ipv eentje die nog veroordeeld moet worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:05 schreef bitterbal het volgende:
dt is wel een beetje een kut situatie zo maar ja denk dat ik genoeg paperwork heb om ze te overtuigen dat de zaak al is gewees.
Ja, gaarnequote:
Sterktequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
STINGquote:
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
klopt, maar er waren hier div klachten over plaknachtquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.
Geen plaknacht, wel amper geslapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
A zieligquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er lag een gewonde ooievaar in het spoor. We rijden weer.
restjes oprapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er lag een gewonde ooievaar in het spoor. We rijden weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |