Nu al zin in alle fietsverhalenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Wil wel zo even gaan.
Zweet brak me al aan alle kanten uit 5 minuten testen net, dat wordt nog wat
Lekkerquote:
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...quote:
'k heb de banden vol met wind, ja ik heb ja niks te klagen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nu goed te doen op de fiets.
Je weet nooit hoe het begint en het eindigt altijd met geklaag.quote:
imgtagjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:04 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/nl/view(...)%C3%A2n-gif-20808050
Geen idee hoe je dat hier plaatstquote:
Emiel heeft ook geen interesse in jouquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...
En ik hoef het eigenlijk ook niet te weten
[ img ] zonder spaties er voor en [/ img ] er achter ook zonder spatiesquote:
Deze post heeft een hoge Ambar vibe.quote:
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond netquote:
quote:
quote:
quote:
je bent geen versnellingen gewend?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond net
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.quote:
ivm derailleur neem ik aan? gewoon doortrappen terwijl je schakelt..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.
Racefietsen werken iets anders.
Met 'iets' bedoelde ik totaal. Totaal onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ivm derailleur neem ik aan? gewoon doortrappen terwijl je schakelt..
ik moest/moet met mijn huidige fiets enorm wennen aan niet trappen tijdens wisselen van versnelling
Zo'n afgetrainde atleet jij. Daar zwichten alle vrouwen voorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.
Racefietsen werken iets anders.
ik heb op vorige fietsen derailleur gehad, en nu niet meer, maar zoveel verschil is het imho echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 'iets' bedoelde ik totaal. Totaal onvergelijkbaar.
Dat blijven trappen is niet zo lastig.
Ook twee hendels om mee te schakelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb op vorige fietsen derailleur gehad, en nu niet meer, maar zoveel verschil is het imho echt niet
links en rechts? yepquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook twee hendels om mee te schakelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |