Het duurt ook 10 dagen (oa door grenscontroles) om bij een haven te komen in bv Polen. En de havens daar zijn te klein om alles te kunnen vervoeren.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb "ooit" eens gelezen, dat het logistiek gezien per trein of vrachtauto niet makkelijk is om zulke grote vrachten te vervoeren als je zou willen. Met een schip kun je ruim 10x meer vervoeren dan met een trein. En als je bedenkt dat er dan ook nog vrachtwagens bij komen kijken, wordt het alleen maar lastiger. Denk ook aan de files bij grenscontroles.
Lol, je fantaseert hier terplekke erbij dat het allemaal louter civiel spul is, en rus mindef daar geen gebruik van maakt ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja voor het doen van omzet aangiftes, blackboard voor scholen, data ziekenhuizen.
Ik zou er niet apriori vanuitgaan dat daar de .xlsx in staan met coördinaten van al die gefaamde kraamklinieken die ze aan flarden schieten.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lol, je fantaseert hier terplekke erbij dat het allemaal louter civiel spul is, en rus mindef daar geen gebruik van maakt ofzo?
Het ondersteund de rus oorlogsinspanning, end of story.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou er niet apriori vanuitgaan dat daar de .xlsx in staan met coördinaten van al die gefaamde kraamklinieken die ze aan flarden schieten.
Ik vind het altijd wel cynisch als de luchtverdediging wordt vernietigd door een aanval vanuit de lucht.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Nog twee luchtverdediging systemen vernietigd
Ik opperde dit probleem hier een paar weken geleden al.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Rusland niet kan oogsten ivm brandstoftekorten en Oekraine niet doordat ze logistiek afgesneden worden dat ontstaat wel een probleem op de wereldvoedselmarkt.
Godver verkeerde linkquote:Op maandag 27 juli 2026 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Nog twee luchtverdediging systemen vernietigd
Natuurlijk was het neerhalen van de MH-17 een fout. Wat denk je dan?quote:Op maandag 27 juli 2026 11:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
"Per abuis" de MH17 raken.
De slachtoffers draaien zich om in hun graf.
Ik heb er nooit echt over gelezen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb "ooit" eens gelezen, dat het logistiek gezien per trein of vrachtauto niet makkelijk is om zulke grote vrachten te vervoeren als je zou willen. Met een schip kun je ruim 10x meer vervoeren dan met een trein. En als je bedenkt dat er dan ook nog vrachtwagens bij komen kijken, wordt het alleen maar lastiger. Denk ook aan de files bij grenscontroles.
Ook door de verschillende spoorwijdtes tussen Oekraïne en de rest van Europa, zal alles aan de grens eerst moeten worden overgeladen. Oekraïne is bezig hun sporen om te zetten naar Europese maten, maar dat duurt nog wel even.
Trainer en student beiden omgekomen volgens de russenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Russen (wel bekende fighterbomber) melden dat een l-39 albatros training vliegtuig gecrashed is
Ja, en de MGD/KZV op de Eikenlaan.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:27 schreef LXIV het volgende:
Oh nee, je had van links naar rechts:
- Simon stevin met school vbdd en smid en veel legering
- Elias Beekman met legering, eetzaal, regiment
- prins Maurits met 106 vbdbat en 13? Paluabt
En dan had je nog verder richting station nog een hele kleine kazerne met een dependance van de KMAR
SEAD/DEAD.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:15 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik vind het altijd wel cynisch als de luchtverdediging wordt vernietigd door een aanval vanuit de lucht.
Sinds maandag 27 juli 2026 12:07quote:Op maandag 27 juli 2026 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Sinds wanneer zijn dat legitieme doelwitten?
Het zal niet lang meer duren en dan beheersen Oekrainse F16 het gehele russische luchtruim. Dat zal dan einde oefening zijn voor Putin en zijn kleptocratische kliek. Moskou begint al de nadaagse Berlijn 1945 perikelen te vertonenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:15 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel cynisch als de luchtverdediging wordt vernietigd door een aanval vanuit de lucht.
Dat vermoeden had ik alquote:
Wss jaagt die Putin uiteindelijk ook wel een kogel door zijn kop. De lafbek.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren en dan beheersen Oekrainse F16 het gehele russische luchtruim. Dat zal dan einde oefening zijn voor Putin en zijn kleptocratische kliek. Moskou begint al de nadaagse Berlijn 1945 perikelen te vertonen
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren en dan beheersen Oekrainse F16 het gehele russische luchtruim. Dat zal dan einde oefening zijn voor Putin en zijn kleptocratische kliek. Moskou begint al de nadaagse Berlijn 1945 perikelen te vertonen
Tenzij het doel is om te 'straffen'. Je gaat toch niet ontkennen dat dat nooit gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2026 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ieder land zal een drone-fabriek als een lonender doelwit dan een kinderdagopvang beschouwen.
Zie jij oprecht niet de perversie van je houding?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Al zou het waar zijn. Een moreel kompas hanteren betekent niet dat als je tegenstander onachtzaam omgaat met internationaalrecht jou dat het recht geeft om hetzelfde te doen.
70% van de Russen stond/staat achter Putin. Deze man heeft samen met zijn directe kring besloten een land binnen te vallen. Wist jij dat dat helemaal niet had gehoeven?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja voor het doen van omzet aangiftes, blackboard voor scholen, data ziekenhuizen.
Jawel, maar dat duurt 10x zo lang en de opslagcapaciteit en havens waar dat heen gaat kunnen dat niet aan.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook niet per trein of vrachtwagen?
Of hebben ze dat niet genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |