Zoals Trump het alleen maar over Biden en transgenders heeft...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De enige die wanhopig zijn natuurlijk de DNC'ers die het maar niet kunnen laten om over Trump te hebben. I.p.v. zelfs met agenda en standpunten te komen.
[ afbeelding ]
nee hoor, meer en beschaafde US politicusquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar is toch een reden dat je ook plaatje mee post? Je vindt hem eruit zien als een rechts-extremist toch?
Iemand halve nicht noemen is gewoon homofobisch en onvriendelijk. Jaren lang blijven mensen in de kast omdat jij wellicht een sparkle voelt in de broek van Hegseth. Hem een halve nicht noemen is not done.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Halve nicht" = geen volle nicht, maar wel een beetje. Dus: niet 100% homo, maar wel verwijfd, slap, niet mannelijk genoeg, metrosexueel, etc.
Dat is Pete.
En niet elke homoseksueel, zoals jij suggereert.
Suggereer jij nu dat Hegseth nog in de kast zit?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iemand halve nicht noemen is gewoon homofobisch en onvriendelijk. Jaren lang blijven mensen in de kast omdat jij wellicht een sparkle voelt in de broek van Hegseth. Hem een halve nicht noemen is not done.
Ik snap dat hij een knappe, gespierde, goede kop met haar, goede tattoos, testosteronbom van een man is. Dat dit onzekerheid kan geven hoeft geen reden te zijn om hem aan te vallen.
En wat als het een hele nicht was? Was het dan problematisch? Waar is de inclusiviteit?
Lieve micheal, ik zie 2 plaatjes, 1 van 2025 en die andere is zelfs op basis van 2020.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor, meer en beschaafde US politicus
hij is de minister van oorlog door Trump geselcteerd als minister
[ afbeelding ]
In Israel isse populairder dan thuis , in GAZA niet zo, in Iran ook niet
[ afbeelding ]
Jij schold hem uit voor halve nicht, en jij legde zelf uit dat dit niet 100% volledig homoseksueel is, maar een hele nicht is dan toch gewoon volledig homoseksueel?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat Hegseth nog in de kast zit?
En hoezo is hij een hele nicht als hij homoseksueel is?
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Halve nicht" = geen volle nicht, maar wel een beetje. Dus: niet 100% homo, maar wel verwijfd, slap, niet mannelijk genoeg, metrosexueel, etc.
Dat is Pete.
En niet elke homoseksueel, zoals jij suggereert.
Nee, ik noem hem een halve nicht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij schold hem uit voor halve nicht, en jij legde zelf uit dat dit niet 100% volledig homoseksueel is, maar een hele nicht is dan toch gewoon volledig homoseksueel?
[..]
blijft 40% ongeveerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lieve micheal, ik zie 2 plaatjes, 1 van 2025 en die andere is zelfs op basis van 2020.
quote:Schommelt de populariteit van president Donald Trump op 29 juni 2026 tussen de 37% en 40%, terwijl zijn impopulariteit is opgelopen tot bijna 58%.
De populariteitscijfers van Donald Trump vandaag
Hier zijn de meest recente gegevens:
Volgens Ballotpedia heeft Trump een goedkeuringspercentage van 40%.
Volgens RealClearPolitics heeft Trump een goedkeuringspercentage van 40,3%.
Volgens Quinnipiac University heeft Trump een goedkeuringspercentage van 34%.
Volgens The Economist/YouGov heeft Trump een goedkeuringspercentage van 41%.
Volgens Reuters/Ipsos heeft Trump een goedkeuringspercentage van 36%.
Volgens Fox News heeft Trump een goedkeuringspercentage van 39%.
alle leernichten hebben tatoosquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik noem hem een halve nicht.
Jouw AI gaf aan dat die niet homoseksueel zijn.
Overigens is Hegseth niet vies van homofobie:
Pete Hegseth decried out gay troops in US military as part of Marxist agenda
Trump’s embattled secretary of defence nominee expresses contentious views on gay service members in latest book
Fox spreekt juist de waarheid begrijp ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:04 schreef AFA2022 het volgende:
Denken ze binnen de MAGA aanhang echt dat Trump de Iran oorlog overtuigend aan het winnen is? Bedoel kijkendie gasten alleen naar de nonstop leugens op Fox News ofzo?
Ik kijk soms naar Fox News en lig letterlijk dubbel van het lachen om al die leugens. Je zou toch zeggen dat in dit tijdperk waar internet toegankelijk is voor iedereen, mensen niet in die bullshit trappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fox spreekt juist de waarheid begrijp ik.
Al die andere media doet copy paste.
Nou, we hebben hier een fokker die dat als zoete koek slikt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:11 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar Fox News en lig letterlijk dubbel van het lachen om al die leugens. Je zou toch zeggen dat in dit tijdperk waar internet toegankelijk is voor iedereen, mensen niet in die bullshit trappen.
Het ging helemaal niet over of een halve nicht wel of niet homoseksueel is, het ging erover dat het geen inclusieve opmerking is vanuit de oh zo inclusieve kant. En dan nu wijzen naar Hegseth dat hij "ook" niet vies is van homofobie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik noem hem een halve nicht.
Jouw AI gaf aan dat die niet homoseksueel zijn.
Overigens is Hegseth niet vies van homofobie:
Pete Hegseth decried out gay troops in US military as part of Marxist agenda
Trump’s embattled secretary of defence nominee expresses contentious views on gay service members in latest book
Het woord 'ook' staat niet in die zin.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]En dan nu wijzen naar Hegseth dat hij "ook" niet vies is van homofobie.
Alsnog iemand halve flikker noemen en dan verwijzen dat Hegseth zelf niet vies is van homofobiequote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het woord 'ook' staat niet in die zin.
Als veel MAGA aanhangers er niet achter staan, waarom laat Trump zich dan piepelen door Bibi? Hij had zo met de oorlog kunnen stoppen, met de MOU op zak en het als een overwinning aan zijn aanhang kunnen verkopen. Nu is hij letterlijk in drijfzand gestapt waar hij niet meer uitkomt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
De Iran oorlog is ook heel wat anders, het is een special sidequest om het volk te bevrijden. Ook velen MAGA's staan niet achter deze oorlog, deze moet je zien als de peacehippies uit de jaren 70.
Israël heeft inderdaad bij Trump, de Republikeinen en Democraten heel veel invloed.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:22 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Als veel MAGA aanhangers er niet achter staan, waarom laat Trump zich dan piepelen door Bibi? Hij had zo met de oorlog kunnen stoppen, met de MOU op zak en het als een overwinning aan zijn aanhang kunnen verkopen. Nu is hij letterlijk in drijfzand gestapt waar hij niet meer uitkomt.
Hegseth moet zelf nog uit de kast komen, duidelijker krijg je ze niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsnog iemand halve flikker noemen en dan verwijzen dat Hegseth zelf niet vies is van homofobie
Is net zoals als een het N woord tegen een rapper zeggen en dan roepen dat rappers ook niet vies van het woord zijn.
Zie nu dat hij 7 kinderen heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Hegseth moet zelf nog uit de kast komen, duidelijker krijg je ze niet.
Ik heb begrepen dat er steeds meer weerstand komt tegen de enorme invloed van de Israelische lobby in de Amerikaanse politiek, vooral jongeren vinden dat. Klopt dit Epic?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Israël heeft inderdaad bij Trump, de Republikeinen en Democraten heel veel invloed.
Echter denk ik wel dat veel magas het jodendom prefereren over de islam. Daardoor boeit het ze niet zo veel dat Trump close is met Bibi.
Veel van de magas zagen wat voor gedrocht de unipartij van republikeinen en Democraten waren en hebben lang gewacht op iemand die eigenlijk deze twee partijen opsplitste in daadwerkelijk oppositie van elkaar.
De gevestigde orde zit echter heel diep, dat zagen we wel aan Pence in 2020. Trump kan vrijwel niemand vertrouwen en wordt natuurlijk door iedereen tegen gewerkt.
Denk aan de Republikein John Thune, die het volledige Save Act blokkeert in Senaat. Er is enorm veel haat en woede richting Thune de afgelopen maanden. Maar dit krijg je nergens te lezen in Nederlandse artikelen of zelfs msm Amerika
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie nu dat hij 7 kinderen heeft.Komt vast door die testosteron prikken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Hegseth moet zelf nog uit de kast komen, duidelijker krijg je ze niet.
Dit is natuurlijk een thema van jewelste. Wat ik wel zie en al langer post, is dat de DNC zich opsplitst in twee kampen. Het is daar namelijk erg inclusief om pro-moslim te zijn, en als witte man of vrouw koop je daarmee veel goodwill in de islamitische gemeenschap.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er steeds meer weerstand komt tegen de enorme invloed van de Israelische lobby in de Amerikaanse politiek, vooral jongeren vinden dat. Klopt dit Epic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik vergeten was is idd die splitsing van groepje zoals Candace/Tucker/Nick Fuentes maar ondanks dat Tucker best een interessante man is associeer ik die lui ook niet echt als "America First" en is dat nog een enger clubje.
Verder is de schoonzoon van Trump natuurlijk ook uit een invloedrijke Joodse familie. Ik ben benieuwd of de DNC dit allemaal uiteindelijk vertaalbaar kan maken naar een goed plan want de pro-Palestijnse achterban zit natuurlijk niet te wachten op een Newsom of Hunter Biden uit de pro-Joodse kant.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Tja, dat laatste valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over of een halve nicht wel of niet homoseksueel is, het ging erover dat het geen inclusieve opmerking is vanuit de oh zo inclusieve kant. En dan nu wijzen naar Hegseth dat hij "ook" niet vies is van homofobie.
Nope, Hegseth is hetero.quote:Hiermee zeg je zelf dus dat je homofobisch bezig was.
Oh jawel, er is een kruistocht tegen transgender, de zwarte geschiedenis wordt gewist door Maga en Hegseth was niet bepaald inclusief bezig in zijn bewoording over homo's in het leger.quote:Dat is het verschil bij MAGA, daar kijken we niet naar geaardheid of kleur, afkomst.
Dat hij oranje is?quote:Zo vaak hoor ik scheldwoorden over Trump zijn kleur bijvoorbeeld,
Trump heeft Obama afgebeeld als een aap.quote:als Trump toevallig zwart was geweest dan was het vast volgens de blanke democraten een "Uncle Tom" en nu hij oranje is blijven ze maar oranje mensen discrimineren. Oranje orang-oetan, oranje baviaan, volgens mij zou dit door draven naar andere huidskleuren indien Trump dit had gehad en dat is best wel beangstigend.
Allemaal bladiebla.quote:"You ain't black if you vote for Trump" of "In Delaware, the largest growth in population is Indian-Americans moving from India. You cannot go to a 7-Eleven or a Dunkin' Donuts unless you have a slight Indian accent. I'm not joking." laten toch vaak doorschijnen waar de echte democraat zich continue mee bezig houdt. Het segregeren van minderheden en identiteits/rassen politiek in stand houden.
De hele DNC is hierop gebaseerd, ze hebben letterlijk niet anders. Ze houden racisme en andere haat in stand, als er geen white on black crime is dan zorgt Jussie Smollet wel voor een fake hate crime of de SPLC die letterlijk white supremacist groepen op de payroll had.
Ik denk dat hij ook echt meent die gek. Hij wilt gewoon netals zijn grote voorbeelden Poetin, Xi, Kim eeuwig president blijven en zijn aanhang vindt het natuurlijk prachtig.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef michaelmoore het volgende:
volslagen gestoord, maar erg gevaarlijk , burgeroorlog
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat meent ie echt , hij heeft schijt aan de grondwetquote:Op zondag 26 juli 2026 09:23 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook echt meent die gek. Hij wilt gewoon netals zijn grote voorbeelden Poetin, Xi, Kim eeuwig president blijven en zijn aanhang vindt het natuurlijk prachtig.
Bizare tijden leven we in...Als zijn plan mislukt, kan hij altijd nog asiel aanvragen in Iranquote:Op zondag 26 juli 2026 09:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat meent ie echt , hij heeft schijt aan de grondwet
volslagen van de pot gerukt die gek, opsluiten die man
Nou in Ruzzia wel , Assad heeft vast nog wel plek in zijn flatquote:Op zondag 26 juli 2026 09:39 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Bizare tijden leven we in...Als zijn plan mislukt, kan hij altijd nog asiel aanvragen in Iran
Ja, dit klopt. Al 20 jaar. AIPAC is eigenlijk nooit echt 'populair' geweest. Er zijn meerdere kritische boeken geschreven over AIPAC. Waarom is AIPAC dan toch invloedrijk en machtig gebleven (relatief, want vergeleken de olielobby zijn het padvinders).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er steeds meer weerstand komt tegen de enorme invloed van de Israelische lobby in de Amerikaanse politiek, vooral jongeren vinden dat. Klopt dit Epic?
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:25 schreef epicbeardman het volgende:
Grok wel grotendeels met mij eensUSA is hard op weg een dictatuur te worden, nog gevaarlijker dan Putin en consortenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik vergeten was is idd die splitsing van groepje zoals Candace/Tucker/Nick Fuentes maar ondanks dat Tucker best een interessante man is associeer ik die lui ook niet echt als "America First" en is dat nog een enger clubje.
Verder is de schoonzoon van Trump natuurlijk ook uit een invloedrijke Joodse familie. Ik ben benieuwd of de DNC dit allemaal uiteindelijk vertaalbaar kan maken naar een goed plan want de pro-Palestijnse achterban zit natuurlijk niet te wachten op een Newsom of Hunter Biden uit de pro-Joodse kant.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Hij heeft gewoon een matig gevoel voor humor.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef michaelmoore het volgende:
volslagen gestoord, maar erg gevaarlijk , burgeroorlog ,
De voor Amerikanen heilige Constitution daar veegt ie zijn reet mee af
Bekijk deze YouTube-video
hij is "of topic" al vriendjes met Rusland.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
USA is hard op weg een dictatuur te worden, nog gevaarlijker dan Putin en consorten
Dat komt omdat wij niet eens zouden kunnen praten op dit forum zonder de Amerikaanse cloud services.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:53 schreef kree het volgende:
"ass-kisser rutte" helpt hier ook niet echt in mee denk. naja goed is NAVO nu.
maar fuck dat ass-kiss van de EU naar USA. wtf denken ze wel niet.
Onder Trump is dit gevaar juist geweken, de Democraten zijn diegene die daadwerkelijk richting dictatuur of communisme streven.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
USA is hard op weg een dictatuur te worden, nog gevaarlijker dan Putin en consorten
Trump heeft niets aan de EU ,quote:Op zondag 26 juli 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij niet eens zouden kunnen praten op dit forum zonder de Amerikaanse cloud services.
Als Amazon, Microsoft en Google diensten blokkeren in EU dan heb je binnen 1 dag een complete chaos.
Wij Europeanen zijn drukker met het klimaat denken te redden en zijn steeds meer afhankelijk van andere continenten. Boeren in de EU worden opgekocht zodat von der Leyen haar troep kan importeren uit derde wereld landen. Ondertussen miljoenen migranten verwelkomen die niets doen behalve uitkering trekken.
Maar nee Trump is het probleem, want dat zegt de dpg EU sponsored media. Ik snap wel dat Trump helemaal niets aan de EU heeft, wij kunnen helemaal niets en zijn Afrika 2.0 aan het worden
dat mag, in de democratie mag iedereen stemmen, zelfs FVD mensen die het communisme terug willen halen uit Ruzziaquote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Onder Trump is dit gevaar juist geweken, de Democraten zijn diegene die daadwerkelijk richting dictatuur of communisme streven.
quote:De Sovjet-Unie (USSR) is niet direct onder Leonid Brezjnev failliet gegaan, maar zijn regeerperiode legde wel de economische basis voor de latere ondergang.
Brezjnev regeerde van 1964 tot zijn dood in 1982. Deze periode staat historisch bekend als de 'Tijdperk van Stagnatie'.
De economische ineenstorting en het officiële einde van de USSR volgden pas in december 1991 onder Michail Gorbatjov.
Waarom de basis voor het faillissement onder Brezjnev werd gelegd
Hoewel het land niet direct failliet ging, ontstonden de structurele problemen juist in deze jaren
Economische stagnatie:
De centraal geleide planeconomie groeide nauwelijks meer. Innovatie buiten de militaire sector ontbrak volledig.
Schijnwelvaart door olie:
De USSR bleef overeind dankzij de hoge olieprijzen in de jaren 70.
Dit geld werd gebruikt om voedsel en consumptiegoederen te importeren, in plaats van de eigen economie te hervormen.
Toen de olieprijzen in de jaren 80 instortten, viel deze geldstroom weg.
Hoge militaire uitgaven:
Een gigantisch deel van het budget ging naar het Rode Leger om de wapenwedloop met de VS bij te houden.
Christenezielen.....quote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Onder Trump is dit gevaar juist geweken, de Democraten zijn diegene die daadwerkelijk richting dictatuur of communisme streven.
of dit helemaal zo is vraag ik me af? USA is net zo afhankelijk van EU als wij van hen zijn?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij niet eens zouden kunnen praten op dit forum zonder de Amerikaanse cloud services.
Als Amazon, Microsoft en Google diensten blokkeren in EU dan heb je binnen 1 dag een complete chaos.
Wij Europeanen zijn drukker met het klimaat denken te redden en zijn steeds meer afhankelijk van andere continenten. Boeren in de EU worden opgekocht zodat von der Leyen haar troep kan importeren uit derde wereld landen. Ondertussen miljoenen migranten verwelkomen die niets doen behalve uitkering trekken.
Maar nee Trump is het probleem, want dat zegt de dpg EU sponsored media. Ik snap wel dat Trump helemaal niets aan de EU heeft, wij kunnen helemaal niets en zijn Afrika 2.0 aan het worden
We zagen allemaal onder Biden dat de Democraten toch helemaal gek werden, social media bannen van politieke tegenstanders, tal van wanhopige pogingen om politieke tegenstanders in de bak te gooien. Lockdowns, the Purge en andere pogingen om de democratie te ondermijnen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump heeft niets aan de EU ,
Klopt de EU heeft ook niets met Trump , de EU is een vrijhandelsmarkt , gericht op het welzijn van de leden
daar heeft Trump geen zak mee te maken
Nogmaals de EU is geen macht zoals de USSR , maar een vrijhandelsmarkt waar men handel drijft tot welzijn van de leden
Binnen de EU bestaat vrij verkeer van goederen en diensten, dus zonder grenzen en zonder tarieven
[..]
dat mag, in de democratie mag iedereen stemmen, zelfs FVD mensen die het communisme terug willen halen uit Ruzzia
Maar zoals je weet is de communistische USSR van Brezjnev failliet gegaan tot afgrijzen van Putin
https://nl.wikipedia.org/wiki/Uiteenvallen_van_de_Sovjet-Unie
[..]
Tja zelenskie wil geen vrede, die zit daar om door te gaan totdat Putin overtrowed wordt maar dat gaat wss nog wel even durenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:42 schreef kree het volgende:
mss ga ik nu te ver. ,maar hoe gaat dit in operation room in white house...
tussen Rusland en Oekraïne en USA, dat is totaal macht spelletje en elke dag komen er mensen om. Tis voor hun zeg maar frontlijn heen en weer zetten.
Voor mannen op de grond zijn het doden en afgescheurde ledematen en etc etc.
En een oorlog voor wat is het eigenlijk? Kan iemand me dat uitleggen?
Ik ben zelf in Rusland , Moscow , Oekraïne, Kiev en Krim , Moldova, Kishinev en Kirgizie, Bishkeke, Issyk kul lake en Kazachstan geweest , jaquote:Op zondag 26 juli 2026 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
We zagen allemaal onder Biden dat de Democraten toch helemaal gek werden, social media bannen van politieke tegenstanders, tal van wanhopige pogingen om politieke tegenstanders in de bak te gooien. Lockdowns, the Purge en andere pogingen om de democratie te ondermijnen.
De Twitter files, censuur en nog veel meer.
Je kan zien dat de koude oorlog impact op je heeft gehad, toen ik nog niet geboren was, werd jij al bang gemaakt voor Rusland door precies dezelfde neocons
ik denk onderhand is mss wel beter? zou hoop doden schelen. maar aan de andere kant je weet toch dat dit macht spel is tussen usa en RU?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tja zelenskie wil geen vrede, die zit daar om door te gaan totdat Putin overtrowed wordt maar dat gaat wss nog wel even duren
Het is natuurlijk wachten totdat zelenskie echt iets doms doet en Rusland hele land plat nuked
Ook Nederland heeft hele dure flats waar liften het vaak niet doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben zelf in Rusland , Moscow , Oekraïne, Kiev en Krim , Moldova, Kishinev en Kirgizie, Bishkeke, Issyk kul lake en Kazachstan geweest , ja
ik ben in al die tochtige rotflats geweest waar de liften 9 van de 10 keer niet werkten ., met overal dronken mensen
Alleen Russische hoeren zijn een succes
Laten we blij zijn dat de dictators als Putin gaan verdwijnen
een eigenwijze dictator denkt altijd dat ie alles weet, Hitler ook , daar gaan ze kapot aan
Wie moet de volgende democratische president worden?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef kree het volgende:
ben een beetje klaar met de USA dus min of meer. en zeker met hun president.
nou een Obama soort figuur als je het mij vraagt. kandidaten zijn al te omgekocht en te veel beïnvloed.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie moet de volgende democratische president worden?
Michelle Obama?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou een Obama soort figuur als je het mij vraagt. kandidaten zijn al te omgekocht en te veel beïnvloed.
hmms niet helemaal duidelijk voor hoe of wat, maar ik zou voor zijn op alles. rest.quote:
Dat zou kunnen als Rusland zich gaat gedragen als Duiitsland binnen de EU, dus als een partner en niet als een dictatorquote:Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland er over 5-10 jaar beter uitziet en leefbaarder is dan Eurafrica.
Rusland gaat zich gedragen pas als USA en EU statement erover maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zou kunen als Rusland zich gaat gedragen als Duiitsland binnen de EU,
Dus als een vrije groep landen met een vrijhandelsmarkt, dus niet als een dictatorland met een zwik slavenlanden, dat is niet meer van deze tijd, de USSR is failliet en komt nooit meer terug
Stalin was een ramp voor de USSR als geheel en heeft nooit iets zinvols gepresteerd op gebied van automobiel , mobile phones of electronica
EU heeft geen USA en geen USSR nodig , de EU is geen militaire macht en wil dat ook niet zijn, bij voorkeurquote:Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef kree het volgende:
[..]
Rusland gaat zich gedragen pas als USA en EU statement erover maken.
USA doet niet want te veel belangen erin en vind dit alles wel best.
andere optie EU maakt statement en dat USA eens moet kappen met dit gekloot, met zijn vriendjes politiek, bah.
nouja idd. en dat zint natuurlijk trump niet en de rest...... wtfquote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
EU heeft geen USA en geen USSR nodig
de EU is geen militaire macht en wil dat ook niet zijn bij voorkeur
De EU is een club handelslanden met onderling vrij verkeer van goederen en personen, wie weg wil kan gaan , zoals de UK deed
nou dat geloof ik nietquote:Op zondag 26 juli 2026 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja idd. en dat zint natuurlijk trump niet en de rest...... wtf
nee dat komt nooit meer terug... vraag dan waarom is dat Ukraine zo belangrijk?quote:Op zondag 26 juli 2026 14:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat geloof ik niet
Putin wil graag de vroegere USSR terug maar dat zal niet gaan op de USSR manier
misschien wel op de EU manier
ik denk als EU zouden we toenadering moeten zoeken met USSR en China etc. en de USA lekker laten gaan. die is geen handels natie. alleen ellende maken ze.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat geloof ik niet
Putin wil graag de vroegere USSR terug maar dat zal niet gaan op de USSR manier
misschien wel op de EU manier
dat heeft niets met de EU te maken ,quote:Op zondag 26 juli 2026 14:13 schreef kree het volgende:
america only America first.![]()
![]()
als dat geen middelvinger is naar de EU en ons dan weet ik het ook niet meer. No way motherfucker.
een markt hoeft niet toenadering te zoeken,quote:Op zondag 26 juli 2026 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk als EU zouden we toenadering moeten zoeken met USSR en China etc. en de USA lekker laten gaan. die is geen handels natie. alleen ellende maken ze.
Ok bevrijd door, weet ik en keek gister nog docu over. daar dank ik ze voor. Maar tis niet meer beleid wat ze nu voeren. en btw. ze waren nooit betrokken in ww2 als Pearl Harboar er niet was geweest.
quote:AI-overzicht
De Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal (EGKS) legde in 1951 de basis voor de huidige Europese Unie en regelde de gezamenlijke handel in deze vitale grondstoffen.
Tegenwoordig is de handel in staal binnen en buiten de EU sterk gereguleerd via strenge Europese handels- en importmaatregelen om de eigen markt te beschermen tegen wereldwijde overcapaciteit.
waarom is Kazachstan belangrijk voor zichzelf , waarom is Nederland belangrijk voor jou?quote:Op zondag 26 juli 2026 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat komt nooit meer terug... vraag dan waarom is dat Ukraine zo belangrijk?
Die staat gewoon in Nederland.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom doet de EU er verstandig om afscheid te nemen van Amerikaanse cloudservices.quote:Als Amazon, Microsoft en Google diensten blokkeren in EU dan heb je binnen 1 dag een complete chaos.
Allemaal bladiebla.quote:Wij Europeanen zijn drukker met het klimaat denken te redden en zijn steeds meer afhankelijk van andere continenten. Boeren in de EU worden opgekocht zodat von der Leyen haar troep kan importeren uit derde wereld landen. Ondertussen miljoenen migranten verwelkomen die niets doen behalve uitkering trekken.
Tja, je zelfhaat vertroebelt je blik op Europa.quote:Maar nee Trump is het probleem, want dat zegt de dpg EU sponsored media. Ik snap wel dat Trump helemaal niets aan de EU heeft, wij kunnen helemaal niets en zijn Afrika 2.0 aan het worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |