Ik zal jou verkopenquote:Op maandag 27 juli 2026 00:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik wil ze wel ruilen tegen latinas uit Zuid Amerika hoor, van die big bootys zoals aoc. Jummy.
homo;s heb je in ieder land, ook in Ruzziaquote:Op maandag 27 juli 2026 00:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan geen beeld schetsen over hoe het is in Rusland voor homos en wij allemaal niet.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat haal je er niet uit? jaarlijks worden er nog veel homo's in elkaar getimmerd in verschillende steden in Nederland, aanslagen op prides door heel Europa. Ze worden nageroepen op straat. En ja dat geldt ook voor joden, of joodse homo's.
Homoseksualiteit zien als schadelijk voor de ontwikkeling en gezondheid is inderdaad slechter. Want daarmee institutionaliseer je de haat tegen homo's, met alle gevolgen van dien.quote:Weet niet wat slechter is dan, dat er een wetje voor LGBQTI propaganda aangenomen is die letterlijk kinderen beschermt; federale wet "Tot bescherming van kinderen tegen informatie die schadelijk is voor hun gezondheid en ontwikkeling en andere wetten in de Russische Federatie met als doel het beschermen van kinderen tegen informatie die de ontkenning van traditionele familiewaarden propageert".
Er zijn ongetwijfeld landen waar het met de homohaat erger gesteld is dan in Rusland.quote:Het is daar alleen meer underground, het is niet zo dat je daar gearresteerd wordt zoals in vele islamitische landen als je gay bent of gayseks hebt.
Ik wel, ik ken verschillende homo's uit Rusland.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan geen beeld schetsen over hoe het is in Rusland voor homos en wij allemaal niet.
En vervolgens laat je geen enkele bron zien waaruit blijkt dat het meevalt.quote:Want alles wat je leest over Rusland is biased. Als ik zocht op bekende influencers en kanalen die gay zijn via ai kwamen er best veel resultaten naar boven. Dus zal allemaal ook wel meevallen.
Dat gebeurt nergens ter wereld.quote:Je wordt iig niet gearresteerd omdat je homo bent ofzo.
Kortom, je weet geeneens wat homoseksualiteit is.quote:Wat ze hebben is dus een wet om kinderen niet daarmee kennis te laten maken. Wat in mijn ogen gewoon een goede wet is, geen reden om kinderen te verwarren met of ze nu een meisje of jongetje zijn of zelfs een non binair iemand. Kan op latere leeftijd ook wel.
Nou, kom jij dan eens met een artikel uit een Russische krant dat positief bericht over homoseksualiteit.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:21 schreef epicbeardman het volgende:
.
En het is makkelijk oordelen over AI gegenereerde berichten die alleen maar westerse propaganda bronnen hebben als source @:Wantie, wij van WC eend. Je begrijpt goed dat er geen goed nieuws uit Rusland mag komen toch? Alsof er tussen de 150 miljoen Russen geen homo's zijn.
Dat jij veel homos kent in Rusland zegt toch wel genoeg, het is daar geaccepteerd. Hier moet je uitkijken in Nederland dat je niet de verkeerde tegen komt.quote:Op maandag 27 juli 2026 06:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wel, ik ken verschillende homo's uit Rusland.
Een daarvan heb ik al benoemd.
En daar heb je geen weerwoord tegen.
[..]
En vervolgens laat je geen enkele bron zien waaruit blijkt dat het meevalt.
[..]
Dat gebeurt nergens ter wereld.
[..]
Kortom, je weet geeneens wat homoseksualiteit is.
Nou, die wonen daar niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat jij veel homos kent in Rusland zegt toch wel genoeg
Dat ik als homo andere homo's ken wil niet zeggen dat die geaccepteerd zijn.quote:, het is daar geaccepteerd.
Dat geldt voor iedereen.quote:Hier moet je uitkijken in Nederland dat je niet de verkeerde tegen komt.
Hegseth is homo?quote:En heb je sowieso wel recht van praten als je mensen voor halve nicht uitscheld. Je bent aardig gay unfriendly geweest tegen Hegseth. Nu probeer je dit weer recht te trekken.
Waren er wel genoeg betonblokken op de kermis? En altijd leuk dat jij altijd iedereen kent toevallig, wordt er niet geloofwaardiger op. Ik ken ook heel veel Russen wantja ik wordt vaak beticht dat ik een Putinpijper ben. Dat er geen prides zijn in Rusland is mss dat de normale homo's helemaal geen zin hebben in dat soort "look at me" feesten. Door al die prides en gekke dingen plaatsen ze zich zelf buiten het normaal.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, die wonen daar niet meer.
[..]
Dat ik als homo andere homo's ken wil niet zeggen dat die geaccepteerd zijn.
[..]
Dat geldt voor iedereen.
En de kans dat je hier de verkeerde tegen komt is uiterst klein.
[..]
Hegseth is homo?
Ik leer elke dag weer wat.
Anyway, ik was vorige week bij de roze maandag in Tilburg.
Harstikke leuke en drukke dag op de grootste kermis van Europa.
En daar loopt alles door elkaar heen en accepteert elkaar.
Ongeacht afkomst, geaardheid, gender, etc.
Jij kunt geen enkel evenement uit Rusland aanhalen waarbij dat het geval is.
Hier wordt de Pride geopend door de koningin.
En de Pride in Moskou?
Die is verboden.
Zekers, de beveiliging was uitstekend.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waren er wel genoeg betonblokken op de kermis?
Ja, ik zou ook niet verwachten dat een homo ook andere homo's kent.quote:En altijd leuk dat jij altijd iedereen kent toevallig, wordt er niet geloofwaardiger op.
Ook homo dus.quote:Ik ken ook heel veel Russen wantja ik wordt vaak beticht dat ik een Putinpijper ben.
Nee, de prides waren er, maar nu zijn ze verboden.quote:Dat er geen prides zijn in Rusland is mss dat de normale homo's helemaal geen zin hebben in dat soort "look at me" feesten. Door al die prides en gekke dingen plaatsen ze zich zelf buiten het normaal.
Nee.quote:In Rusland kan je gewoon normaal homo zijn
Want dat is jouw beeld bij openlijk homoseksuele mannen?quote:, er is geen reden om kinderen bloot te stellen aan mannen met hondenhoofden als kostuum of in leren pakjes met zweepjes of andere vage fetisjen dat ze iemand als hondje gebruiken en een man aangelijnd over de straten kruipt als onderdaan. Hou je seksuele fantasieën in de kamer.
quote:Op maandag 27 juli 2026 09:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kijk, Putin wil dit soort gekke dingen niet van mensen zoals Tampon Tim Walz, die in mannen WC's tampons wil hebben en voor kinderen onder 5 poppen waarmee je geslacht kan veranderen.
Het gaat om een therapeutisch hulpmiddel voor therapeuten, psychologen en orthopedagogen.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kijk, Putin wil dit soort gekke dingen niet van mensen zoals Tampon Tim Walz, die in mannen WC's tampons wil hebben en voor kinderen onder 5 poppen waarmee je geslacht kan veranderen.
Het homo zijn in Rusland is al gedecriminaliseerd sinds 1993, waar het in India pas in 2018 en Singapore 2022 was.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zekers, de beveiliging was uitstekend.
[..]
Ja, ik zou ook niet verwachten dat een homo ook andere homo's kent.
Totaal ongeloofwaardig...
[..]
Ook homo dus.
[..]
Nee, de prides waren er, maar nu zijn ze verboden.
En ik heb je een link gestuurd van hoe het bij die vorige prides er aan toe ging.
[..]
Nee.
[..]
Want dat is jouw beeld bij openlijk homoseksuele mannen?
Bijzonder...
Anyway, laat eens beelden zien van een van de Prides in Moskou waaruit blijkt dat dat soort taferelen plaatsvonden.
De reet van Trump likken is niet genoeg voor je? Of heb je gewoon een dictator/fascisten fetish? Wie ga je als volgende ophemelen? Erdogan? Of ga je betogen dat Idi Amin helemaal niet zo'n kwaaie peer was?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het homo zijn in Rusland is al gedecriminaliseerd sinds 1993, waar het in India pas in 2018 en Singapore 2022 was.
In landen zoals Iran, Saudi-Arabië, Yemen, Somalië, Noord-Nigeria, Afghanistan, Brunei, Mauritania, Pakistan, Qatar, UAE, Uganda staat er doodstraf op. En rara wat voor volk importeren wij allemaal in Europa. Putin weet wel beter. Die staat tenminste voor het eigen volk.
Wellicht is straks Rusland het veilige land voor homo's, Europa wordt steeds minder tolerant helaas door bovengenoemde influx.
Het gaat bij mij om Europa first, iets wat natuurlijk helemaal mis gaat op dit moment en ervoor zorgt dat vrouwen en homos steeds onveiliger zijn dankzij mensen die hier verwelkomt worden door types zoals Jetten.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De reet van Trump likken is niet genoeg voor je? Of heb je gewoon een dictator/fascisten fetish? Wie ga je als volgende ophemelen? Erdogan? Of ga je betogen dat Idi Amin helemaal niet zo'n kwaaie peer was?
in 2029 gaat Ursula weer weg , dan is ze 70 gewordenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat bij mij om Europa first, iets wat natuurlijk helemaal mis gaat op dit moment en ervoor zorgt dat vrouwen en homos steeds onveiliger zijn dankzij mensen die hier verwelkomt worden door types zoals Jetten.
Laat er verkiezingen zijn voor de plek van Ursula, dat wil ik.
quote:AI-overzicht
de huidige ambtstermijn van Ursula von der Leyen als voorzitter van de Europese Commissie loopt tot 2029.
European Commission
In juli 2024 werd zij door het Europees Parlement herkozen voor een tweede termijn van vijf jaar, die officieel is ingegaan op 1 december 2024.
Volgens de Europese Commissie blijft zij tot de Europese verkiezingen in 2029 aan het roer staan.
Het moet in mijn optiek een keuze zijn van de Europese burgers, ik snap dat ze er nu zit ook indirect vanwege de keuzes door Europese burgers, echter vind ik dat we daadwerkelijk via digid oid moeten kunnen stemmen. Niet vanuit het Europese Parlement.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in 2029 gaat Ursula weer weg , dan is ze 70 geworden
is dat te ver voor jouw?
Erdogan en Putin gaan niet weg en Trump wil ook blijven en Maduro wilde ook niet weg
[..]
quote:The Democratic National Committee put its physical headquarters up for collateral last year in order to obtain a $15 million line of credit to help invest in off-year elections, according to D.C. deed records not previously reported.
The building, located in Southeast Washington and partially owned by the DNC, has been used as collateral in the past, including in other election cycles. That the DNC had to do so again ahead of the 2026 elections to obtain its biggest-ever off-year loan raised concerns among some members that it was further evidence of its intensifying financial strain.
The DNC did not explicitly declare the building as its collateral in its monthly or loan-related filings to the Federal Election Commission.
“Ken gaslighting us about the DNC’s finances and not being transparent about the financial situation makes us doubt if he can oversee the DNC during the most important primary of our lifetime,” said a DNC member, granted anonymity to discuss the issue candidly.
Russische organisatie Lgbt Network bestempeld als ‘extremistisch’quote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het homo zijn in Rusland is al gedecriminaliseerd sinds 1993,
Toch kom je niet met beelden van de Pride in Moskou.quote:Wellicht is straks Rusland het veilige land voor homo's, Europa wordt steeds minder tolerant helaas door bovengenoemde influx.
Europese burgers ?????????????????quote:Op maandag 27 juli 2026 14:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het moet in mijn optiek een keuze zijn van de Europese burgers, ik snap dat ze er nu zit ook indirect vanwege de keuzes door Europese burgers, echter vind ik dat we daadwerkelijk via digid oid moeten kunnen stemmen. Niet vanuit het Europese Parlement.
In welke dimensionale wereld leef jij ?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wellicht is straks Rusland het veilige land voor homo's,
quote:AI-overzicht
Homoseksualiteit zelf is in Moskou niet strafbaar, maar de lhbti-gemeenschap wordt nagenoeg volledig gecriminaliseerd.
Sinds 1993 zijn homoseksuele handelingen tussen volwassenen legaal in Rusland.
Sinds eind 2023 is de situatie echter extreem verslechterd.
Het Russische Hooggerechtshof heeft de "internationale lhbti-beweging" destijds bestempeld als een extremistische organisatie.
Hierdoor is elke vorm van zichtbaarheid, activisme of organisatie in de praktijk verboden.
Wat is er momenteel verboden?
Lhbti-organisaties:
Organisaties die opkomen voor lhbti-rechten of steun bieden zijn verboden en worden als extremistisch vervolgd. Er worden celstraffen tot wel 12 jaar geëist tegen medewerkers en activisten.
"Lhbti-propaganda":
Sinds eind 2022 geldt er een algeheel verbod op lhbti-propaganda voor álle leeftijden.
Het positief of neutraal uiten over homoseksualiteit in boeken, films, media, advertenties of online is strafbaar met torenhoge boetes.
Symbolen:
Het tonen van lhbti-symbolen, zoals de regenboogvlag, kan leiden tot boetes of korte gevangenisstraffen wegens het tonen van "extremistische symbolen".
Gaybars en feesten:
De politie in Moskou valt regelmatig gaybars, clubs en feesten binnen. Bezoekers worden geïdentificeerd, gefilmd en hun telefoons worden gecontroleerd.
Rechten:
Het homohuwelijk is grondwettelijk verboden
Tja wie weet hoe Europa is in 2035, misschien hebben we wel een moslim als premier of opvolger van Ursulaquote:Op maandag 27 juli 2026 14:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In welke dimensionale wereld leef jij ?
[..]
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tja wie weet hoe Europa is in 2035, misschien hebben we wel een moslim als premier of opvolger van Ursula
Niet elke moslim is zo gay-friendly als jij doet laten denken. Wij importeren als Europa miljoenen mensen die helemaal niet zo inclusief zijn. Zullen wij anders eens hand in hand door een islamitische buurt lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |