abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221435806
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Trump heeft niets aan de EU ,

Klopt de EU heeft ook niets met Trump , de EU is een vrijhandelsmarkt , gericht op het welzijn van de leden
daar heeft Trump geen zak mee te maken

Nogmaals de EU is geen macht zoals de USSR , maar een vrijhandelsmarkt waar men handel drijft tot welzijn van de leden
Binnen de EU bestaat vrij verkeer van goederen en diensten, dus zonder grenzen en zonder tarieven
[..]
dat mag, in de democratie mag iedereen stemmen, zelfs FVD mensen die het communisme terug willen halen uit Ruzzia

Maar zoals je weet is de communistische USSR van Brezjnev failliet gegaan tot afgrijzen van Putin
https://nl.wikipedia.org/wiki/Uiteenvallen_van_de_Sovjet-Unie
[..]

We zagen allemaal onder Biden dat de Democraten toch helemaal gek werden, social media bannen van politieke tegenstanders, tal van wanhopige pogingen om politieke tegenstanders in de bak te gooien. Lockdowns, the Purge en andere pogingen om de democratie te ondermijnen.

De Twitter files, censuur en nog veel meer.

Je kan zien dat de koude oorlog impact op je heeft gehad, toen ik nog niet geboren was, werd jij al bang gemaakt voor Rusland door precies dezelfde neocons
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221435812
mss ga ik nu te ver. ,maar hoe gaat dit in operation room in white house...

tussen Rusland en Oekraïne en USA, dat is totaal macht spelletje en elke dag komen er mensen om. Tis voor hun zeg maar frontlijn heen en weer zetten.

Voor mannen op de grond zijn het doden en afgescheurde ledematen en etc etc.

En een oorlog voor wat is het eigenlijk? Kan iemand me dat uitleggen?
Do what you love, love what you do!
pi_221435832
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:42 schreef kree het volgende:
mss ga ik nu te ver. ,maar hoe gaat dit in operation room in white house...

tussen Rusland en Oekraïne en USA, dat is totaal macht spelletje en elke dag komen er mensen om. Tis voor hun zeg maar frontlijn heen en weer zetten.

Voor mannen op de grond zijn het doden en afgescheurde ledematen en etc etc.

En een oorlog voor wat is het eigenlijk? Kan iemand me dat uitleggen?
Tja zelenskie wil geen vrede, die zit daar om door te gaan totdat Putin overtrowed wordt maar dat gaat wss nog wel even duren

Het is natuurlijk wachten totdat zelenskie echt iets doms doet en Rusland hele land plat nuked
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:49:15 #54
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221435860
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
We zagen allemaal onder Biden dat de Democraten toch helemaal gek werden, social media bannen van politieke tegenstanders, tal van wanhopige pogingen om politieke tegenstanders in de bak te gooien. Lockdowns, the Purge en andere pogingen om de democratie te ondermijnen.

De Twitter files, censuur en nog veel meer.

Je kan zien dat de koude oorlog impact op je heeft gehad, toen ik nog niet geboren was, werd jij al bang gemaakt voor Rusland door precies dezelfde neocons
Ik ben zelf in Rusland , Moscow , Oekraïne, Kiev en Krim , Moldova, Kishinev en Kirgizie, Bishkeke, Issyk kul lake en Kazachstan geweest , ja
ik ben in al die tochtige rotflats geweest waar de liften 9 van de 10 keer niet werkten ., met overal dronken mensen

Alleen Russische hoeren zijn een succes

Laten we blij zijn dat de dictators als Putin gaan verdwijnen
een eigenwijze dictator denkt altijd dat ie alles weet, Hitler ook , daar gaan ze kapot aan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221435911
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Tja zelenskie wil geen vrede, die zit daar om door te gaan totdat Putin overtrowed wordt maar dat gaat wss nog wel even duren

Het is natuurlijk wachten totdat zelenskie echt iets doms doet en Rusland hele land plat nuked
ik denk onderhand is mss wel beter? zou hoop doden schelen. maar aan de andere kant je weet toch dat dit macht spel is tussen usa en RU?

wij zitten er midden in. en Iran. ik had er geen moeite mee? laat ze lekker hun ding doen, USA moet zich daar ook weer mee bemoeien.

net als vietnam enzo, nou we weten hoe dat afliep. of Afghanistan. of Irak of iran.
pi_221435925
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ik ben zelf in Rusland , Moscow , Oekraïne, Kiev en Krim , Moldova, Kishinev en Kirgizie, Bishkeke, Issyk kul lake en Kazachstan geweest , ja
ik ben in al die tochtige rotflats geweest waar de liften 9 van de 10 keer niet werkten ., met overal dronken mensen

Alleen Russische hoeren zijn een succes

Laten we blij zijn dat de dictators als Putin gaan verdwijnen
een eigenwijze dictator denkt altijd dat ie alles weet, Hitler ook , daar gaan ze kapot aan
Ook Nederland heeft hele dure flats waar liften het vaak niet doen.

Ook hier heb je overal dronken mensen en junkies.

Toen je daar was, was Putin wel aan de macht? Of geef je nu iemand de schuld van iets wat helemaal niet aan hem te danken is. Macron is ook al bijna 10+ jaar president en tracht ook politieke tegenstanders in de bak te gooien.

Ik denk dat Rusland er over 5-10 jaar beter uitziet en leefbaarder is dan Eurafrica.
pi_221435930
ben een beetje klaar met de USA dus min of meer. en zeker met hun president.
pi_221435935
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef kree het volgende:
ben een beetje klaar met de USA dus min of meer. en zeker met hun president.
Wie moet de volgende democratische president worden?
pi_221435936
owh hoi NSA :W. :')
pi_221435940
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie moet de volgende democratische president worden?
nou een Obama soort figuur als je het mij vraagt. kandidaten zijn al te omgekocht en te veel beïnvloed.
pi_221435942
check house of cards serie.
pi_221435945
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:59 schreef kree het volgende:

[..]
nou een Obama soort figuur als je het mij vraagt. kandidaten zijn al te omgekocht en te veel beïnvloed.
Michelle Obama?
pi_221435949
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Michelle Obama?
hmms niet helemaal duidelijk voor hoe of wat, maar ik zou voor zijn op alles. rest.
pi_221435956
iig het kan niet slechter worden als dit. dus alle optie welkom.

Michelle Obama. waarom niet eigenlijk, maar doet die wel mee? het zou btw goed zijn denk ik.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:03:05 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221435964
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik denk dat Rusland er over 5-10 jaar beter uitziet en leefbaarder is dan Eurafrica.
Dat zou kunnen als Rusland zich gaat gedragen als Duiitsland binnen de EU, dus als een partner en niet als een dictator

Dus als een vrije groep landen met een vrijhandelsmarkt, dus niet als een dictatorland met een zwik slavenlanden, dat is niet meer van deze tijd, de USSR is failliet en komt nooit meer terug

Stalin was een ramp voor de USSR als geheel en heeft nooit iets zinvols gepresteerd op gebied van automobiel , mobile phones of electronica
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221435968
ik heb btw niet voorkeur of man of vrouw is. denk vrouwen net zo slecht als mannen kunnen zijn.

maar alles beter als trump nu denk ik.
pi_221435983
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat zou kunen als Rusland zich gaat gedragen als Duiitsland binnen de EU,

Dus als een vrije groep landen met een vrijhandelsmarkt, dus niet als een dictatorland met een zwik slavenlanden, dat is niet meer van deze tijd, de USSR is failliet en komt nooit meer terug

Stalin was een ramp voor de USSR als geheel en heeft nooit iets zinvols gepresteerd op gebied van automobiel , mobile phones of electronica
Rusland gaat zich gedragen pas als USA en EU statement erover maken.

USA doet niet want te veel belangen erin en vind dit alles wel best.

andere optie EU maakt statement en dat USA eens moet kappen met dit gekloot, met zijn vriendjes politiek, bah.

owja dat er veel omkomen in zinloze oorlog??? tja ach hoe kennen we USA anders.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:06:34 #68
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221436000
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef kree het volgende:

[..]
Rusland gaat zich gedragen pas als USA en EU statement erover maken.

USA doet niet want te veel belangen erin en vind dit alles wel best.

andere optie EU maakt statement en dat USA eens moet kappen met dit gekloot, met zijn vriendjes politiek, bah.
EU heeft geen USA en geen USSR nodig , de EU is geen militaire macht en wil dat ook niet zijn, bij voorkeur

De EU is een club handelslanden met onderling vrij verkeer van goederen en personen, wie weg wil kan gaan , zoals de UK deed

De NATO is een club landen die beloven elkaar te beschermen
pi_221436004
zal het wel weer te kortzichtig zien denk..... maarja mijn simpele idee erover.
pi_221436011
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
EU heeft geen USA en geen USSR nodig
de EU is geen militaire macht en wil dat ook niet zijn bij voorkeur

De EU is een club handelslanden met onderling vrij verkeer van goederen en personen, wie weg wil kan gaan , zoals de UK deed
nouja idd. en dat zint natuurlijk trump niet en de rest...... wtf
pi_221436019
ik ben er wel beetje klaar mee wie er verder kan pissen uit z'n kleine pikkie. trump of Putin. en laat staan de rest. uiteindelijk wij de dupe van.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:09:27 #72
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221436021
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:07 schreef kree het volgende:

[..]
nouja idd. en dat zint natuurlijk trump niet en de rest...... wtf
nou dat geloof ik niet

Putin wil graag de vroegere USSR terug maar dat zal niet gaan op de USSR manier
misschien wel op de EU manier
pi_221436023
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat geloof ik niet

nee dat komt nooit meer terug... vraag dan waarom is dat Ukraine zo belangrijk?
pi_221436038
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat geloof ik niet

ik denk als EU zouden we toenadering moeten zoeken met USSR en China etc. en de USA lekker laten gaan. die is geen handels natie. alleen ellende maken ze.

Ok bevrijd door, weet ik en keek gister nog docu over. daar dank ik ze voor. Maar tis niet meer beleid wat ze nu voeren. en btw. ze waren nooit betrokken in ww2 als Pearl Harboar er niet was geweest.
pi_221436053
america only America first. :{ :r

als dat geen middelvinger is naar de EU en ons dan weet ik het ook niet meer. No way motherfucker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')