Wel wat maar vooral stukjes van 20-30 kmquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Maar had je nou getraind voor die vierdaagse @:caland ?
Petje af hoor. Ik loop ook geregeld een stukje maar na een kilometer of 8 vind ik het welletjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel wat maar vooral stukjes van 20-30 km
Voor de vierdaagse kan je sowieso niet écht trainen denk ik
Ah leuk, ook een mede wandelaar op dit forum.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Petje af hoor. Ik loop ook geregeld een stukje maar na een kilometer of 8 vind ik het welletjes.
Een beetje in beweging blijven is altijd goed makker. Anders word je zo'n walgelijk zwijn. Daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah leuk, ook een mede wandelaar op dit forum.
Mixed grill besteld, genot.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Diepvriespizza.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Geen @Scrummie Woordle vandaag. Jammer.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:57 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1864 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1660 6/6
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟩🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Woordle 1864 5/6quote:Op maandag 27 juli 2026 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen @:Scrummie Woordle vandaag. Jammer.
quote:Op maandag 27 juli 2026 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woordle 1864 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟨⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1660 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beestquote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1660 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1864 2/6
⬛⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Hou me op de hoogte over de aardbeienijsjes.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
53 minuten gewacht op de lunch. Ik denk dat ik dan maar ga beginnen.
Woon jij in de regio van @Coco ? Want die hamstert.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens waren nu ook de Festini perenijsjes op terwijl alle overige vakken bomvol lagen.
Misschien moet ik maar eens een klacht gaan indienen.
Wil jij hem tot de orde roepen?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:27 schreef Pisces het volgende:
[..]
Woon jij in de regio van @:coco ? Want die hamstert.
Avg. En je bent een vies varken.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Zalm. En je bent een vies varken.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Penne pesto. En je bent een vies varken.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is je 29 geblevenquote:Op maandag 27 juli 2026 18:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Penne pesto. En je bent een vies varken.
Voetbal in de SCquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zlatan Ibrahimbegovic overleden
https://mondo.ba/Sport/Os(...)-ibrahimbegovic.html
Prima dat is wel m'n vrije dag maar ik regel het welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:20 schreef Coco het volgende:
Doe maar zondag. De fruitschaal is dan, start eredivisie seizoen dit dat.
@:GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom spel, speel dan https://polderprikker.nl/quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Mapfold #20
🟦🟦🟦🟦❌
https://flightq.app/mapfold?r=mapfold
@:ggmm
#Polderprikker nummer 58 • 3865/5000quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stom spel, speel dan https://polderprikker.nl/
#Polderprikker nummer 58 • 4616/5000
🟩995 🟩900 🟩995 🟨731 🟩995
https://polderprikker.nl/
Limburg vinden zonder provincielijntjesquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#Polderprikker nummer 58 • 3865/5000
🟨582 🟨687 🟩982 🟩953 🟨661
Luik shitholequote:Op woensdag 29 juli 2026 13:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Limburg vinden zonder provincielijntjes
Ik ging gewoon naar de grootste stad ver onder Eindhoven.
Maar vanwaar je communistische kennis? Communisme moet Groningen zijn lukte mij nog net.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#Polderprikker nummer 58 • 3865/5000
🟨582 🟨687 🟩982 🟩953 🟨661
Nee, volgens de reglementen van de FIFA Disciplinary Code hoeft een speler niet op het wedstrijdformulier te staan of geselecteerd te zijn om een schorsing uit te zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Nu Zidane de trainer wordt van Frankrijk werpt zich wel een goede vraag op:
Moet hij de eerste wedstrijd op de tribune zitten aangezien hij er in 2006 met rood vanaf ging?
Gevecht in de marge.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:25 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch krijgt een koekje van eigen deeg van user @:RamboDirk
Dat moet Hermien zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, wie van jullie ging hier ookalweer zo goed op?
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, wie van jullie ging hier ookalweer zo goed op?
Nasiquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami.
Ramenquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami.
#Polderprikker nummer 58 • 4432/5000quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
#Polderprikker nummer 58 • 4246/5000
🟨821 🟩986 🟩986 🟧510 🟩943
De provincie is niet belangrijk
Ja, dat wordt pittig. Cambuur verwacht ik dit seizoen echt helemaal niets van, alleen maar spelers van Jong Ajax halen lijkt mij geen handige zet in de degradatiestrijd. Snap nog steeds niet dat ze Diemers niet hebben behouden ook, blijkbaar zijn ze nu ook zoek naar ERVARING en komen ze erachter dat zoiets duur is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Een serieuze eindstandvoorspelling is niet te doen. 7 augustus komt zelfs te vroeg.
Die selecties van Cambuur en Excelsior, jezustering. Dat kan echt een horroropeningsduel worden.
#Polderprikker nummer 59 • 4475/5000quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:33 schreef Caland het volgende:
#Polderprikker nummer 59 • 4154/5000
🟨760 🟩969 🟩970 🟨566 🟨889
Ik dacht dat ik goed zat bij Den Bosch
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De tabakswinkel van SimoneGodin is aangevallen @:ggmm @:maxi-mus
SimoneGodin niet kennenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Ik wens geen mentions meer te ontvangen over Simone
Simone zou spijkerhard afrekenen met @GGMM .quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
SimoneGodin niet kennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cambuur heeft financieel een zware positie, toch? Maar letterlijk een selectie waar je maag van omdraait. Alleen de verdediging heeft wat aardige spelers. Het is dat Excelsior nog letterlijk zonder spits zit. Al ben ik wel benieuwd naar MAALTIJDBEZORGER Silva Timas.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat wordt pittig. Cambuur verwacht ik dit seizoen echt helemaal niets van, alleen maar spelers van Jong Ajax halen lijkt mij geen handige zet in de degradatiestrijd. Snap nog steeds niet dat ze Diemers niet hebben behouden ook, blijkbaar zijn ze nu ook zoek naar ERVARING en komen ze erachter dat zoiets duur is.
Ik zeik nooit over pakketjes en ik geef nooit wat aan zwerversquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Simone zou spijkerhard afrekenen met @:GGMM .
Pics van je moeder.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeik nooit over pakketjes en ik geef nooit wat aan zwervers
Simone had een zus van me kunnen zijn.
Of als ik puur afga op haar uiterlijk m'n moeder
Sterktequote:Op donderdag 30 juli 2026 15:06 schreef Mikeytt het volgende:
3,8/5 op Google door dit soort reviews
[ afbeelding ]
Half augustus naar Valenciaquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Bijna vakantie boys.
Gaan jullie nog?
@:GGMM @:Caland @:maxi-mus @:Pisces29 @:Scrummie
Nee in mei al geweest en beetje verbouwen nogquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Bijna vakantie boys.
Gaan jullie nog?
Oktober pas. USA.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Bijna vakantie boys.
Gaan jullie nog?
Ja centrum is prima maar backs ook niet kapoet van. Is helaas inderdaad weinig mogelijk, het stadion hangt als een molensteen om de nek heen. En de nieuwe trainert wil lekker aanvallen zoals Dick Schreuder met allemaal Jong spelertjes, dit wordt een unaniem belachelijk succes.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cambuur heeft financieel een zware positie, toch? Maar letterlijk een selectie waar je maag van omdraait. Alleen de verdediging heeft wat aardige spelers. Het is dat Excelsior nog letterlijk zonder spits zit. Al ben ik wel benieuwd naar MAALTIJDBEZORGER Silva Timas.
Voordeel is dat je niet kan degraderen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja centrum is prima maar backs ook niet kapoet van. Is helaas inderdaad weinig mogelijk, het stadion hangt als een molensteen om de nek heen. En de nieuwe trainert wil lekker aanvallen zoals Dick Schreuder met allemaal Jong spelertjes, dit wordt een unaniem belachelijk succes.
Wie is @Pisces29?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Bijna vakantie boys.
Gaan jullie nog?
Dit jaar wel weer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is dat je niet kan degraderen.
Nog erger, totaal vergeten, maar heb ze inderdaad op degraderen staan in m'n eredivisie eindstand.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur is vorig jaar gepromoveerd hé.
Dat is geen probleem, dat gebeurt dit seizoen gewoon op eigen kracht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
De KKD krijgt niet genoeg liefde blijkt maar weer. @:Tarado gaat schrikken als Ajax niet op plek 1 staat op alfabetische volgorde.
ADO Den Haag moet een jaartje volop profiteren van Robin Peter, voordat die weg is.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja centrum is prima maar backs ook niet kapoet van. Is helaas inderdaad weinig mogelijk, het stadion hangt als een molensteen om de nek heen. En de nieuwe trainert wil lekker aanvallen zoals Dick Schreuder met allemaal Jong spelertjes, dit wordt een unaniem belachelijk succes.
Die gaan zich echt moeiteloos handhaven verwacht ik ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ADO Den Haag moet een jaartje volop profiteren van Robin Peter, voordat die weg is.
Vooralsnog enkel spelers verloren en 1 of andere Hongaarse spits met matige cijfers aangetrokken. Ik geef Telstar zowaar een kans tegen alle verwachtingen in.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan zich echt moeiteloos handhaven verwacht ik ja.
Alleen Vlak is weg die ze gaan missen en er zijn 5 nieuwe spelers gehaald? Ado en Telstar gaan niet met elkaar concurreren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vooralsnog enkel spelers verloren en 1 of andere Hongaarse spits met matige cijfers aangetrokken. Ik geef Telstar zowaar een kans tegen alle verwachtingen in.
Nasi.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade en soep.
Van der Sloot was ook erg goed.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Vlak is weg die ze gaan missen en er zijn 5 nieuwe spelers gehaald? Ado en Telstar gaan niet met elkaar concurreren.
Vertrouwen in vanavond? Wordt het een WOUTdag?quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade en soep.
Die was iets te enthousiast met het ondertekenen van zijn contract. Geloof dat ado en hij het al een poging hebben gegeven maar de clausule van contract ontbinding bij degraderen ging pas het volgende seizoen inquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil alweer weg bij Dusseldorf dus misschien zijn er nog kansen.
Mooi lettertype wel en geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
SimoneGodin niet kennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:22 schreef Caland het volgende:
#Polderprikker nummer 60 • 3910/5000
🟦1000 🟨811 🟦1000 🟨885 🟥214
Fucking Berend Botje
Ze praten Nederlands maar je verstaat ze niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:10 schreef onlogisch het volgende:
#Polderprikker nummer 60 • 3248/5000
🟧472 🟩932 🟩904 🟨892 ⬛48
Nijmegen was wel pijnlijk. Maar aan de andere kant; Nijmegen
Kom vegte danquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze praten Nederlands maar je verstaat ze niet.
Waar is je Woordle score van vandaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:56 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit steeds meer een SC met domme spelletjes begint te worden in plaats van een SC waar je nog een echt gesprek kan voeren
Wat is het jammer dat je kanker krijgt van de zonnebankquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost van Gangelen is ongezond bruin.
Kijk deze boi goed zijn dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef alpeko het volgende:
#Polderprikker nummer 60 • 4770/5000
🟦1000 🟩992 🟨824 🟩998 🟩956
Ik had karnemelk voor avondetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer bami.
Geniet van je keta weekendquote:
hockeyfeesten zijn sowieso de bom.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rambo gaat vast weer naar een hockeyfeestje
Onze vriend @de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV topic lopen de spanningen al voorzichtig op.
Ach Ajaxquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
Onze vriend @:de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.
Het wordt nu wel heel erg pijnlijk ja. En dan wild om je heen meppen en zeggen dat andere mensen boos worden, leuke projectie is dat altijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.
Even inschakelen op NL1 nu maat: De Canal Pride in Amsterdam. Na Ajax wat vier jaar anaal genomen is kan dit alleen maar een beloning voor jullie supporters zijn. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt nu wel heel erg pijnlijk ja. En dan wild om je heen meppen en zeggen dat andere mensen boos worden, leuke projectie is dat altijd.
Dit maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even inschakelen op NL1 nu maat: De Canal Pride in Amsterdam. Na Ajax wat vier jaar anaal genomen is kan dit alleen maar een beloning voor jullie supporters zijn. Geniet ervan!
Ps. ik heb nergens gezegd dat mensen boos worden, dus denk dat je het over iemand anders hebt. Conclusie van niets dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit maakt het er allemaal niet beter op.
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het blijft ook maar doorgaan maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Gelijk helemaal defensief en boosquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?
Weer goede matties vanaf nu? Of blijf je stoer doen voor wat Ajax forum buddies die je niet kent?
Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?
Weer goede matties vanaf nu? Of blijf je stoer doen voor wat Ajax forum buddies die je niet kent?
Eindelijk eens wat actie hier in dit ‘wat eet jij vandaag’ topic! Alleen heb ik het idee dat het Ajax autisten topic het allemaal wat TE serieus neemt.quote:
Ik laat chinees bezorgen, buikspek met mihoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Nasi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat actie hier in dit ‘wat eet jij vandaag’ topic! Alleen heb ik het idee dat het Ajax autisten topic het allemaal wat TE serieus neemt.
Gebbetje, moet kunnen toch? Uiteindelijk gaan we allemaal voor de coëfficiënt!
Net overigens een croissant met Nutella op. Mokervet!
Dit is in potentie zowaar een keer een kwaliteitsmaaltijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer verdrietig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kind
Geen verschil met voorgaande maaltijden dus. Zoals in de woorden van @DombohetOlifantje1 : "Mikeytt is een meesterlijke chef waar lieden als Gordon Ramsay niet aan kunnen tippen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is in potentie zowaar een keer een kwaliteitsmaaltijd.
Kinderbescherming was hiervan op de hoogte neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kind
Dat ziet er overigens prima uit. In tegenstelling tot het gros van het voedsel waar je over post.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.
[ afbeelding ]
Omdat partner dat heeft gemaakt en niet ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er overigens prima uit. In tegenstelling tot het gros van het voedsel waar je over post.
Ik heb al een Switch 2, dus waarom zou het mij boeien dat die nu duurder wordt (heb alleen de eerste 30 seconden gekeken)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
@:ggmm
Ik las dat jij een gamer bent. Ook dat wordt eindig door AI.
Fuck AI.
Dat blijkt. Succes met je switch 2 en je nutteloze AI plaatjes !quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een Switch 2, dus waarom zou het mij boeien dat die nu duurder wordt (heb alleen de eerste 30 seconden gekeken)
ik zit nu bij 9:00quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat blijkt. Succes met je switch 2!
Bedoel je nu die leuke plaatjes van het WK?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat blijkt. Succes met je switch 2 en je nutteloze AI plaatjes !
Carnaval is geen voetbalcultuurquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Bij NAC zijn ze alweer heel blij met NAC op X. @:caland
[ x ]
Scheer je weg, SNES ftw.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
Niet verwacht dat mensen hier de beste console aller tijden, de Switch 2, zouden hebben!
dat is gewoon tetris enzo tochquote:
Rijst met roerbak van tofu en groente, paksoi en een ei.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Avg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Spaghetti aglio, olio e peperoncino en een saladequote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met kipsatéquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami zonder kipsaté.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet alleen de hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
De hitte stijgt user @:elan in het Feyenoordtopic naar het hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet alleen de hitte![]()
@:GurneyIsBestOke had me goed te pakken. Ik las letterlijk alleen Deal agreed on loan with NO buy option clause, full wages covered by Feyenoord* as expected.
Zelfs met de wetenschap dat het een oude tweet is kan ik zieden worden van dat soort aidsconstructies![]()
Jouw club daarentegen is wel lekker bezig op de transfermarkt
Vooral op X doen mensen dit soort geintjes vaak dus ik kijk meteen even naar de datum maar begrijp je. Ja Ajax ben ik voorlopig erg content over, Cambuur wordt niks. Die hebben tot nu toe alle ervaring laten gaan en 6 spelers van Jong Ajax/Utrecht/PSV ervoor teruggehaald. Dan ga je 'gewoon' voor degradatie natuurlijk, is helaas weinig money. Met wat geluk worden ze 16e voor Willem 2 en Telstar maar ik heb er, ook met een onervaren trainer die aanvallend wil voetballen en het publiek wil vermaken en dat soort teksten, weinig vertrouwen in. Het volluk zal weer snel om Henkie roepen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Osmangod kende ik nog wel maar geen idee wat die tegenwoordig doetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral op X doen mensen dit soort geintjes vaak dus ik kijk meteen even naar de datum maar begrijp je. Ja Ajax ben ik voorlopig erg content over, Cambuur wordt niks. Die hebben tot nu toe alle ervaring laten gaan en 6 spelers van Jong Ajax/Utrecht/PSV ervoor teruggehaald. Dan ga je 'gewoon' voor degradatie natuurlijk, is helaas weinig money. Met wat geluk worden ze 16e voor Willem 2 en Telstar maar ik heb er, ook met een onervaren trainer die aanvallend wil voetballen en het publiek wil vermaken en dat soort teksten, weinig vertrouwen in. Het volluk zal weer snel om Henkie roepen denk ik.
Is na vorig seizoen gestopt als coach en gaan nu assistent worden, dat gaat vast mis. Osman was bij mij helemaal uit mijn systeem al. Altijd leuk die oude namen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Osmangod kende ik nog wel maar geen idee wat die tegenwoordig doetHenk blijft toch ook een vermakelijke en tegelijk vermoeiende act .
Dat is inderdaad wel een beetje de ellende over jezelf afroepen, zeker als je matige spelers haalt en degradatievoetbal speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is na vorig seizoen gestopt als coach en gaan nu assistent worden, dat gaat vast mis. Osman was bij mij helemaal uit mijn systeem al. Altijd leuk die oude namen.
Zalmquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een visje.
Denk je dat dombo stiekem Google Maps gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die regelmatig 1000 scoren in dat spel zijn niet te vertrouwen.
Bij de tweede ook. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je bij die eerste geen 1000 punten haalt ben je geen knip voor de neus waard want je hoeft alleen een plaats aan te klikken die zelfs voor een halve tamme Drentse boer als mij te vinden is.
Brabant is voor mij één pot nat. Die eerste is ongekend makkelijk te pinpointen aan de hand van een andere stad.quote:
Ik was vroeger erg bedreven in topografie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die regelmatig 1000 scoren in dat spel zijn niet te vertrouwen.
Ik vond topografie het leukste vak op school.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was vroeger erg bedreven in topografie.
Ik was erg onder indruk van mezelf dat ik Kasteel Helmond wist te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond topografie het leukste vak op school.
Het aardbeienijsjes vak is dichtgespiegeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef Pisces het volgende:
#Polderprikker nummer 64 • 4368/5000
🟩936 🟩908 🟦1000 🟩984 🟧540
Ik ben over op Twister en Splitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het aardbeienijsjes vak is dichtgespiegeld.
Ik zag een vol vak met mango ijsjes liggen.quote:
Ik kom daar regelmatig langs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was erg onder indruk van mezelf dat ik Kasteel Helmond wist te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |