Wat is het jammer dat je kanker krijgt van de zonnebankquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost van Gangelen is ongezond bruin.
Kijk deze boi goed zijn dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef alpeko het volgende:
#Polderprikker nummer 60 • 4770/5000
🟦1000 🟩992 🟨824 🟩998 🟩956
https://polderprikker.nl/
Ik had karnemelk voor avondetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer bami.
Geniet van je keta weekendquote:
hockeyfeesten zijn sowieso de bom.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rambo gaat vast weer naar een hockeyfeestje
Onze vriend @de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV topic lopen de spanningen al voorzichtig op.
Ach Ajaxquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
Onze vriend @:de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.
Het wordt nu wel heel erg pijnlijk ja. En dan wild om je heen meppen en zeggen dat andere mensen boos worden, leuke projectie is dat altijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:de_boswachter z'n pogingen om niet op een boskabouter te lijken stranden in schoonheid.
Even inschakelen op NL1 nu maat: De Canal Pride in Amsterdam. Na Ajax wat vier jaar anaal genomen is kan dit alleen maar een beloning voor jullie supporters zijn. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt nu wel heel erg pijnlijk ja. En dan wild om je heen meppen en zeggen dat andere mensen boos worden, leuke projectie is dat altijd.
Dit maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even inschakelen op NL1 nu maat: De Canal Pride in Amsterdam. Na Ajax wat vier jaar anaal genomen is kan dit alleen maar een beloning voor jullie supporters zijn. Geniet ervan!
Ps. ik heb nergens gezegd dat mensen boos worden, dus denk dat je het over iemand anders hebt. Conclusie van niets dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit maakt het er allemaal niet beter op.
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het blijft ook maar doorgaan maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Gelijk helemaal defensief en boosquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?
Weer goede matties vanaf nu? Of blijf je stoer doen voor wat Ajax forum buddies die je niet kent?
Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsja je zegt iets over mij wat niet klopt. Daar mag op gereageerd worden toch? En nu niet zo BOZIG want je snapt natuurlijk ook dat dit pure spielerij is. Toch?
Weer goede matties vanaf nu? Of blijf je stoer doen voor wat Ajax forum buddies die je niet kent?
Eindelijk eens wat actie hier in dit ‘wat eet jij vandaag’ topic! Alleen heb ik het idee dat het Ajax autisten topic het allemaal wat TE serieus neemt.quote:
Ik laat chinees bezorgen, buikspek met mihoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Nasi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat actie hier in dit ‘wat eet jij vandaag’ topic! Alleen heb ik het idee dat het Ajax autisten topic het allemaal wat TE serieus neemt.
Gebbetje, moet kunnen toch? Uiteindelijk gaan we allemaal voor de coëfficiënt!
Net overigens een croissant met Nutella op. Mokervet!
Dit is in potentie zowaar een keer een kwaliteitsmaaltijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer verdrietig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kind
Geen verschil met voorgaande maaltijden dus. Zoals in de woorden van @DombohetOlifantje1 : "Mikeytt is een meesterlijke chef waar lieden als Gordon Ramsay niet aan kunnen tippen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is in potentie zowaar een keer een kwaliteitsmaaltijd.
Kinderbescherming was hiervan op de hoogte neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, maar ik ben wel voor Ajax omdat dat mij is opgelegd als kind
Dat ziet er overigens prima uit. In tegenstelling tot het gros van het voedsel waar je over post.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rijst met pork dumplings, gebakken vis, paksoi en bosui, met een saus van sojasaus en oestersaus.
[ afbeelding ]
Omdat partner dat heeft gemaakt en niet ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er overigens prima uit. In tegenstelling tot het gros van het voedsel waar je over post.
Ik heb al een Switch 2, dus waarom zou het mij boeien dat die nu duurder wordt (heb alleen de eerste 30 seconden gekeken)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:15 schreef Makamba_ het volgende:
@:ggmm
Bekijk deze YouTube-video
Ik las dat jij een gamer bent. Ook dat wordt eindig door AI.
Fuck AI.
Dat blijkt. Succes met je switch 2 en je nutteloze AI plaatjes !quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een Switch 2, dus waarom zou het mij boeien dat die nu duurder wordt (heb alleen de eerste 30 seconden gekeken)
ik zit nu bij 9:00quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat blijkt. Succes met je switch 2!
Bedoel je nu die leuke plaatjes van het WK?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat blijkt. Succes met je switch 2 en je nutteloze AI plaatjes !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |