Carnaval is geen voetbalcultuurquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Bij NAC zijn ze alweer heel blij met NAC op X. @:caland
[ x ]
Scheer je weg, SNES ftw.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
Niet verwacht dat mensen hier de beste console aller tijden, de Switch 2, zouden hebben!
dat is gewoon tetris enzo tochquote:
Rijst met roerbak van tofu en groente, paksoi en een ei.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Avg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Spaghetti aglio, olio e peperoncino en een saladequote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met kipsatéquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami zonder kipsaté.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet alleen de hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
De hitte stijgt user @:elan in het Feyenoordtopic naar het hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet alleen de hitte![]()
@:GurneyIsBestOke had me goed te pakken. Ik las letterlijk alleen Deal agreed on loan with NO buy option clause, full wages covered by Feyenoord* as expected.
Zelfs met de wetenschap dat het een oude tweet is kan ik zieden worden van dat soort aidsconstructies![]()
Jouw club daarentegen is wel lekker bezig op de transfermarkt
Vooral op X doen mensen dit soort geintjes vaak dus ik kijk meteen even naar de datum maar begrijp je. Ja Ajax ben ik voorlopig erg content over, Cambuur wordt niks. Die hebben tot nu toe alle ervaring laten gaan en 6 spelers van Jong Ajax/Utrecht/PSV ervoor teruggehaald. Dan ga je 'gewoon' voor degradatie natuurlijk, is helaas weinig money. Met wat geluk worden ze 16e voor Willem 2 en Telstar maar ik heb er, ook met een onervaren trainer die aanvallend wil voetballen en het publiek wil vermaken en dat soort teksten, weinig vertrouwen in. Het volluk zal weer snel om Henkie roepen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Osmangod kende ik nog wel maar geen idee wat die tegenwoordig doetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral op X doen mensen dit soort geintjes vaak dus ik kijk meteen even naar de datum maar begrijp je. Ja Ajax ben ik voorlopig erg content over, Cambuur wordt niks. Die hebben tot nu toe alle ervaring laten gaan en 6 spelers van Jong Ajax/Utrecht/PSV ervoor teruggehaald. Dan ga je 'gewoon' voor degradatie natuurlijk, is helaas weinig money. Met wat geluk worden ze 16e voor Willem 2 en Telstar maar ik heb er, ook met een onervaren trainer die aanvallend wil voetballen en het publiek wil vermaken en dat soort teksten, weinig vertrouwen in. Het volluk zal weer snel om Henkie roepen denk ik.
Is na vorig seizoen gestopt als coach en gaan nu assistent worden, dat gaat vast mis. Osman was bij mij helemaal uit mijn systeem al. Altijd leuk die oude namen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Osmangod kende ik nog wel maar geen idee wat die tegenwoordig doetHenk blijft toch ook een vermakelijke en tegelijk vermoeiende act .
Dat is inderdaad wel een beetje de ellende over jezelf afroepen, zeker als je matige spelers haalt en degradatievoetbal speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is na vorig seizoen gestopt als coach en gaan nu assistent worden, dat gaat vast mis. Osman was bij mij helemaal uit mijn systeem al. Altijd leuk die oude namen.
Zalmquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een visje.
Denk je dat dombo stiekem Google Maps gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die regelmatig 1000 scoren in dat spel zijn niet te vertrouwen.
Bij de tweede ook. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je bij die eerste geen 1000 punten haalt ben je geen knip voor de neus waard want je hoeft alleen een plaats aan te klikken die zelfs voor een halve tamme Drentse boer als mij te vinden is.
Brabant is voor mij één pot nat. Die eerste is ongekend makkelijk te pinpointen aan de hand van een andere stad.quote:
Ik was vroeger erg bedreven in topografie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die regelmatig 1000 scoren in dat spel zijn niet te vertrouwen.
Ik vond topografie het leukste vak op school.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was vroeger erg bedreven in topografie.
Ik was erg onder indruk van mezelf dat ik Kasteel Helmond wist te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vond topografie het leukste vak op school.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |