Nouja, 1 team was aan het voetballen en 1 team was aan het straatvechten oid, dus in dit geval kun je dan zeggen dat voetbal gewonnen heeftquote:Op maandag 20 juli 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.
Uiteindelijk horen schoppen, tijdrekken, continu vasthouden bij hoekschoppen en dat soort dingen absoluut niet bij voetbal. Denk dat het tijd wordt om anders om te gaan met de VAR en veel strakker te gaan handhaven. Na deze finale mag toch wel duidelijk zijn dat er echt iets moet veranderen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende: [..] Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.
Mis je @Kekster en @groenen nog wel eens?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er waren meerdere users hier die volledig achter Argentinië stonden.
(lol)
Alles mag zolang de scheids niet fluitquote:Op maandag 20 juli 2026 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk horen schoppen, tijdrekken, continu vasthouden bij hoekschoppen en dat soort dingen absoluut niet bij voetbal. Denk dat het tijd wordt om anders om te gaan met de VAR en veel strakker te gaan handhaven. Na deze finale mag toch wel duidelijk zijn dat er echt iets moet veranderen.
Het mooie van voetbal (en bijvoorbeeld wielrennen) is dat de beste niet altijd wint. Als je dat wilt zien moet je de 100 meter sprint gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar met nul schoten maak je niet echt ergens aanspraak op.
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mooie van voetbal (en bijvoorbeeld wielrennen) is dat de beste niet altijd wint. Als je dat wilt zien moet je de 100 meter sprint gaan kijken ofzo.
Als ze zonder onsportief gedrag,maar wel extreem verdedigend had ik het nog wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?
Er zit inderdaad echt een wereld van verschil tussen tactisch de bus parkeren en er een fysieke wedstrijd van maken, en hetgeen wat die Argentijntjes allemaal aan het doen waren.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze zonder onsportief gedrag,maar wel extreem verdedigend had ik het nog wel kunnen waarderen.
Ik zeg dat het geen kwestie is van ergens aanspraak op maken omdat je veel beter, sneller of sterker was of je minder debiel hebt gedragen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?
AFTER REVIEWquote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:10 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de transformatie van Vinicius Jr?
"maar ook een man met een aanstekelijke eenvoud"quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:10 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de transformatie van Vinicius Jr?
Stukje visvakantie, ouwe reus?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallon @:DeeBee ik ben nu op Siquijor, was jij hier niet geweest? Of ben ik nu abuis.
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallon @:DeeBee ik ben nu op Siquijor, was jij hier niet geweest? Of ben ik nu abuis.
Ah dus jij was het op Siargao, juistquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.
Prachtig land wel, met afstand de gezelligste Aziaten daar. Maar het is ook wel een gigantische teringzooi overal.
Gezelliger dan Vietnamezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.
Prachtig land wel, met afstand de gezelligste Aziaten daar. Maar het is ook wel een gigantische teringzooi overal.
Die populariteit heeft toch 2 maanden geduurdquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crysencio Jilbert Sylverio Cirro Summerville, het was leuk je gekend te hebben.
Die gaat over 2 jaar gewoon weer voor 40m naar de Premjur Liek.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crysencio Jilbert Sylverio Cirro Summerville, het was leuk je gekend te hebben.
Juist die spelers doen het relatief goed op eindtoernooien omdat ze niet volkomen uitgeperst zijn van een zwaar seizoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:17 schreef Szura het volgende:
Stelling: Voetballers die in Saudi-Arabië gaan spelen moet je niet meer selecteren
Waarom? En wat vind je anders?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist die spelers doen het relatief goed op eindtoernooien omdat ze niet volkomen uitgeperst zijn van een zwaar seizoen.
Ik vind het wel íéts anders om halverwege of pas tegen het einde van je carrière naar Saudi-Arabië te gaan.
Ik neem aan dat beide vragen op het tweede gedeelte slaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom? En wat vind je anders?
Ah check. Ik dacht dat je het puur financieel bedoelde.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat beide vragen op het tweede gedeelte slaan.
Er wordt nu keer op keer bewezen dat presteren in een eindtoernooi iets anders is dan presteren in de competitie/CL. Maximaal acht potjes op het einde knallen met vol de druk erop (waarvan de helft tegen B-landen) is iets heel anders dan week in week uit je topniveau halen, zeker in het loodzware speelschema van competitie, beker en CL en al helemaal in de Premier League waar iedere ploeg beter is dan 90% van de Eredivisie.
Tot een bepaalde leeftijd vind ik dat je van spelers moet kunnen vragen om het allebei te kunnen. Maar bij bepaalde spelers in de dertig die zich keer op keer voor hun land hebben bewezen begrijp ik dat die combinatie onmogelijk vol te houden is. Als zij dan kiezen voor een competitie op iets lager niveau (lees: poen harken) maar zich wel vol kunnen opladen voor interlands, is dat juist prima lijkt mij.
Dat is iets heel anders dan een speler vol in zijn ontwikkeling die nog alles te bewijzen heeft, en een stap omlaag doet. Die hebben alle bagage nog nodig om een echte topvoetballer te worden.
https://nos.nl/regio/limb(...)opmans-met-castratiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:24 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ijn-bereid-tot-actie
De nieuwe boeren is uit, op naar Den Haag met de trekker!!
Nee niet eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://nos.nl/regio/limb(...)opmans-met-castratie
Had je deze van een paar dagen terug al meegekregen?
Marc Wilmots, Roberto Martinez, Domenico Tedesco, Rudi Garcia, Mark van Bommel.quote:
Ik heb eigenlijk nog het meest vertrouwen in Markquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marc Wilmots, Roberto Martinez, Domenico Tedesco, Rudi Garcia, Mark van Bommel.
Wat een ongekende bult narigheid.
Rudi had nog wel wat meer tijd verdiend. Na Martinez krijgt elke opvolger niet eens 10% van zijn krediet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marc Wilmots, Roberto Martinez, Domenico Tedesco, Rudi Garcia, Mark van Bommel.
Wat een ongekende bult narigheid.
Had ook bijna een gevecht op het veld tussen spelers. Het is dat Trump de samenhorigheid nog enigszins redde.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rudi had nog wel wat meer tijd verdiend. Na Martinez krijgt elke opvolger niet eens 10% van zijn krediet.
België had helemaal geen geweldig team, zeker met een afgeleide Doku. En ze hadden last van de laatste overblijfselen van de gouden generatie die eerder een blok aan het been waren. Ik had hem nog wel de kans gegeven om het elftal opnieuw op te bouwen na dit WK.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Als Senegal normaal doet, ligt België er gewoon uit in de 16e finale en was García waarschijnlijk direct het land uitgestuurd. 2 wedstrijden daarna hebben zijn imago nog een beetje gered
Bornfree is ook wel een volkomen geradicaliseerde levensgevaarlijke gek heh?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:09 schreef Szura het volgende:
tong80 vs. Jippie in het feedbacktopic, wat een match-up
Tong is weer losgelaten, ja?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:09 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:09 schreef Szura het volgende:
Echt kneiterhard gelachen.quote:Ik ervaar het als een belediging als je de Frontpage extreemrechts noemt, dan vind ik framen in negatieve zin.
Dit in combinatie met die column op de FP is wel grappig ja. Vinden dat de VVD de ‘linkse kerk’ is en dan je afvragen waarom je extreemrechts wordt genoemd (lol)quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Echt kneiterhard gelachen.
[ afbeelding ]
Terwijl je toch verwacht dat iemand die zichzelf Bornfree noemt de redelijkheid zelve is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bornfree is ook wel een volkomen geradicaliseerde levensgevaarlijke gek heh?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |