quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier komt een genuanceerde, saaie mening.Ja die clubabo's is wel een goed argument inderdaad. Goede nuance.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die clubabo's is wel een goed argument inderdaad. Goede nuance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOUT en Georges leveren ook weer:quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze proberen te wedijveren met WOUT en HLN?
HLN doet niet onder. Een live blog voor de rentree van WOUT.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
WOUT en Georges leveren ook weer:
Daarbij wordt hij gesterkt door adviezen van zoontjes Georges. "Georges durft inderdaad wel eens zeggen: ‘Papa, als je nu gewoon Mathieu en Tadej volgt en ze op het laatste nog voorbijsteekt, dan win je altijd. Het is het gemakkelijkste om het zo te doen.'
https://wielerrevue.nl/ar(...)t-uit-een-kindermond
Een nooddokter is dan niet het goede woord wat ik bedoel, ik zeg: er zijn voor de lange termijn geen goede trainers beschikbaar, haal er een voor de korte termijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een nooddokter en een soort Louis is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat je de KNVB hervormt met een lange termijnvisie op basis van het voetbal van Slot.
Ik zit op het puntje van mijn stoel!quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
HLN doet niet onder. Een live blog voor de rentree van WOUT.
De ploegbus is inmiddels gearriveerd:
https://www.hln.be/wielre(...)ste-etappe~a436edbd/
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan heeft Kavinsky ook nog eens zijn Nightcall gehad.
Hahaha, perfectie 👌🏻quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef Slobeend het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)596748621&start=2953
Dit is episch @:mani89 (met dank aan Televisië @:maxi-mus )
Hier staan ze ook al weer bij diverse boerderijenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
Heb weer eens een omgekeerde vlag van een terrorboer gespot @:Pino112
Langs de snelweg op een kunstwerk van strobalen, ja!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
Heb weer eens een omgekeerde vlag van een terrorboer gespot @:Pino112
Origineel van London Grammer is wel beter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nightcall wel echt een lekker nummer![]()
Dat is wel slecht nieuws, motortje rijden blijft extreem gevaarlijk.quote:
Wanneer is de eerstvolgende competitie? Jeugd WK ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
BREAKING: UEFA nations have agreed to boycott the World Cup if FIFA president Gianni Infantino goes ahead with selling off part of the tournament to private investors, Sky News understands.
WKu20 voor vrouwen, naderende september.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende competitie? Jeugd WK ofzo?
Het eerstvolgende 'grote' toernooi is het vrouwenwk in ieder geval. Maar de kwalificatie valt wel onder de UEFA.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende competitie? Jeugd WK ofzo?
Kan me niet voorstellen dat Infantino nu niet gaat inbinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
BREAKING: UEFA nations have agreed to boycott the World Cup if FIFA president Gianni Infantino goes ahead with selling off part of the tournament to private investors, Sky News understands.
Hup antipaus hup.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Aleksander Čeferin has been elected Leader of the Avignon FIFA and taken the regnal name Clement VII. @:alleskaputt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |