Ik vond "De Houthi's raken nu ook jouw portemonnee: wie zijn ze en hoe kan dat?" ook wel een mooie in die categoriequote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hele wereld staat letterlijk in de fik en we zijn met zijn allen in recordtempo richting de afgrond aan het gaan.
Maar nee, laten we ons vooral afvragen of al die Nederlandse tokkies nog wel met hun caravan op vakantie kunnen.
NOS stond niet in je plaatje. Tevens niet dat op hoofdpagina staat. Hoeft van mij niet bovenaan te staan. Maar ook niet op pagina 43 linksonder van de krantquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op Steven. Dit is de hoofdtitel van het NOS nieuws nu, vragen over al dan niet verzekerde caravans mogen heel ver in de marge van het nieuws staan.
Zelfs simpele dingen als bomen planten in steden gaan we niet doen. Alles wordt ramvol gebouwd met appartement voor ouderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
"We moeten ermee leren leven"
Dit gaat het worden straks in plaats van serieuze maatregelen tegen almaar stijgende temperaturen
Dat is het nu al op veel vlakken. Daar heb je als overheid van een klein land natuurlijk ook meer invloed op.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
"We moeten ermee leren leven"
Dit gaat het worden straks in plaats van serieuze maatregelen tegen almaar stijgende temperaturen
Terwijl we natuurlijk en en nodig hebben. Kowloon aan de IJssel met significante stukken groenquote:Op zondag 26 juli 2026 07:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs simpele dingen als bomen planten in steden gaan we niet doen. Alles wordt ramvol gebouwd met appartement voor ouderen.
Ja ergens mee eens dat wij niet de hele wereld gaan redden maar je kunt als een klein land het best beter geregeld hebben voor de inwoners hier.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is het nu al op veel vlakken. Daar heb je als overheid van een klein land natuurlijk ook meer invloed op.
Is het al tijd voor de ach, Pirlo en ach, Italiaanse voetbalbond?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andrea Pirlo zou bon vivant in een wijngaarde kunnen zijn. Hij kiest voor Italiaans bondscoachschap. Dom, dom, dom.
Ook even teruggekeken, die man had eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Wel een grappig fragment.quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, die kende ik ook helemaal nog niet. De Cock was natuurlijk altijd al een standaard drinker.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend
Televisië is terug voor een aantal podcasts over de schatkamer. 1e aflevering staat online, aanrader.
GGZ, kijken we mee?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handig als zijn eigen naam moet onthouden, of spellen.
Ze ZorGeN VoOr oNs VoeDseL!!11quote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Morgen gaan de terror boeren weer los @:Pino112
Niet gelezen.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef Pistolero het volgende:
https://www.instagram.com/p/DbRfdfdCFIS/
Jij weet hoe deze man is, maar alsnog heb ik dit met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Dan zal het regelmatig crashen of last krijgen van een virusquote:Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb zonet KPN opgezegd en maak nu gebruik van het het Wout van Aert-netwerk
https://www.instagram.com/wvamobile/?hl=nl
https://www.woutmobile.com
Wout 'NFT' van Aert is een schaamteloze grifter. Dit gaat zelfs Karrel te ver.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof er uberhaupt toekomstige generaties zullen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het blijft om te huillachen. Massale woede als iemand banden met Rusland heeft (terecht!). Terwijl banden met terreurstaten als de Verenigde Staten en Israël nooit een probleem zijn. Toekomstige generaties zullen snoeihard over ONS oordelen.
Ik las het gisteren dit kan echt niet. Sowieso veel te weinig commotie om de belachelijke uitgaven van de publieke omroep. Lokale omroepbaasjes verdienen 2 ton per jaar voor het maken van programma's waar letterlijk 2 man en een paardenkop naar kijken.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:27 schreef AgnesGru het volgende:
Publieke omroep moet bezuinigen, maar beroepsdrinker presentator Tom Waes vangt jaarlijks ff ¤250k.
https://www.mediacourant.(...)-worden-kamervragen/
Zou Wout weten dat hij nee kan zeggen tegen sponsordeals?quote:Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb er wel moeite mee dat een Tom Waes een dergelijk salaris binnenharkt en dat er bepaalde programma’s geschrapt worden. Dat voelt voor mij in ieder geval scheef.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De publieke omroep is de favoriete boksbal van demense. Het zal je ondertussen verbazen hoeveel geld de roverheid jaarlijks verdampt. Ieder jaar vertelt de Rekenkamer dat veel overheidsuitgaven onzichtbaar, niet te controleren of ondoelmatig zijn. Maar die publieke omroep, hé. Die publieke omroep.
Dan is de oplossing dat er niet bezuinigd wordt. Sommige mensen die populaire programma's maken kosten gewoon geld. Dat nu iedere presentator die bovengemiddeld verdient verdacht wordt gemaakt slaat nergens op.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee dat een Tom Waes een dergelijk salaris binnenharkt en dat er bepaalde programma’s geschrapt worden. Dat voelt voor mij in ieder geval scheef.
Ondernemerschap pur sang.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout 'NFT' van Aert is een schaamteloze grifter. Dit gaat zelfs Karrel te ver.
quote:Expert over de gsm-abonnementen die Wout van Aert lanceert: “Dit is ondernemerschap pur sang”
Iedereen kan sinds maandag bellen, sms'en en surfen met Wout van Aert. Dat wil zeggen: via zijn eigen mobiele netwerk WvA. Hoeveel kost het? Wat krijg je ervoor terug? En waarom begint de wielerkampioen hieraan?
Wat heeft Wout van Aert precies gelanceerd?
WvA Mobile is een mobiel netwerk waarmee je kan bellen, sms’en en internetten op je gsm, zoals je dat nu doet via bijvoorbeeld Proximus of Telenet. Het gaat echter niet om een compleet nieuw telecomnetwerk, maar om een zogeheten Mobile Virtual Network Operator (MVNO). Dat wil zeggen dat WvA Mobile de infrastructuur van een andere telecomoperator gebruikt, in dit geval Telenet.
Concreet biedt WvA Mobile twee abonnementen aan. Voor ‘Sprint’ betaal je 13 euro per maand. Daarvoor kun je onbeperkt bellen en sms’en, en krijg je 20 gigabyte internetdata. Bij elke koers- of etappewinst van Van Aert krijg je 2 gigabyte bonus. Ook krijg je 10 procent korting op merchandise van de coureur.
Met het ‘Monument’-abonnement is ook je data onbeperkt. De merchandisekorting blijft behouden, maar de fanservice gaat verder: een kijkje achter de schermen met exclusieve video’s (door Van Aert zelf) en virtuele ritten met de renner. Zo mogen liefhebbers volgende maand rekenen op updates tijdens de Vuelta. Voor dit abonnement betaal je 35 euro per maand.
Hoe verhouden die prijzen zich tot de concurrenten?
Met 13 euro voor 20 gigabyte en 35 euro voor onbeperkte data behoort WvA Mobile niet tot de goedkoopste, maar ook niet tot de duurste telecomaanbieders.
Bij prijsbreker Hey! betaal je (zonder promo) 9 euro per maand voor 25 gigabyte data en onbeperkt bellen. Bij Yoin krijg je voor 10 euro per maand 30 gigabyte data en onbeperkte minuten. Zowel Proximus als Telenet biedt abonnementen aan met 15 gigabyte data, die respectievelijk 20 en 21 euro kosten, hoewel de eerste zes maanden in beide gevallen 16 euro kosten.
Voor onbeperkte data betaal je bij Mobile Vikings 25 euro per maand (of 30 euro met grotere internetsnelheid). Bij Proximus (50 euro) en Telenet (41 euro) ligt het reguliere tarief voor een onbeperkte databundel opnieuw hoger dan bij WvA Mobile, al betaal je voor de eerste zes maanden respectievelijk 35 euro en 27,50 euro.
Waarom kiest Van Aert voor een mobiel netwerk?
“Eerst dacht ik ook: wie is nu geïnteresseerd in een netwerk waarmee je gewoon mijn naam – of initialen – op je telefoon ziet. Maar het is de bedoeling een community te creëren”, legde Van Aert het zelf uit aan deze krant. “Ik ben ermee begaan dat we het kwalitatief invullen. Als mensen betalen om lid te worden, moet de content die ze krijgen ook gewoon goed zijn.”
Een slimme zet, stelt programmadirecteur Sportmanagement Jos Verschueren (VUB). “Wout van Aert is de afgelopen jaren naast coureur ook ondernemer geworden.” Zo investeerde hij in Heylen Vastgoed en Mon Dada, een Belgische producent van artisanale kaarsen. “Hij is zijn portfolio aan het ontwikkelen.” Met WvA Mobile is Van Aert bovendien zowel ondernemer als wielrenner. “Hij investeert in telecom, maar verbindt er ook zijn beroep aan, met de video’s en dergelijke.”
Die extra’s zijn belangrijke troeven, zegt Verschueren nog. “Je bindt daarmee mensen aan je eigen platform. Je bent letterlijk verbonden met van Wout van Aert. Het is een fanclub 2.0. Dit is ondernemerschap pur sang.”
Zal dit een succes worden?
“Dat is koffiedik kijken. Ook omdat er weinig vergelijkingsmateriaal is. Zeker in België is dit uniek.” MVNO’s zijn wel al even in trek bij buitenlandse beroemdheden. Zo investeerden acteur Ryan Reynolds, ex-voetballer Samuel Eto’o en Donald Trumps zonen Eric en Donald Jr. eerder al in mobiele netwerken.
De professor ziet wel potentie in Van Aerts avontuur. “Hij is meer dan een coureur, zoals FC Barcelona meer dan een voetbalclub is. Hij heeft een goede look en feel, en de gunfactor.” Verschueren ziet dan ook wel fans overstappen van hun huidige provider naar WvA Mobile.
“Het is een zeer modern voorbeeld van fan engagement”, klinkt het nog. Zeker het extra aanbod van het ‘Monument’-abonnement. Al moet dat aanbod wel de hogere prijs waard zijn. “Het zal geen schot in het wilde weg zijn, er zal goed over nagedacht zijn. De Vuelta is daarvoor dé testcase.”
Er wordt ook niet zozeer gekeken naar het aantal abonnees, maar naar dat gemeenschapsgevoel, klinkt het bij Omnicom, het marketingbureau dat helpt bij de lancering. “Succes zal worden gemeten aan de hand van de betrokkenheid tussen fans en Wout.”
Is dit lucratief voor Van Aert?
WvA Mobile maakt via een wholesale-formule gebruik van het netwerk van Telenet, bevestigt die laatste. “Voor een bepaald bedrag mag je dan gebruik maken van onze infrastructuur. Dat is niet iets nieuws. Lyca Mobile doet dat bijvoorbeeld al langer.”
Over hoe de financiën verder geregeld zijn, kan of wil niemand iets zeggen. “Maar uiteraard zal het een lucratieve deal zijn”, besluit Verschueren. “Ik ben benieuwd of Telenet met cijfers gaat komen. Het is een zeer interessante case om te volgen.”
Die nummer 12 ook een DSQ? Wie is dat?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is wel de betere comedy capers
Bekijk deze YouTube-video
Voor de matige woordgrapjes bedoel je?quote:Op maandag 27 juli 2026 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
User @:mexicanobakker zal blij zijn met de nieuwe spits van Heerenveen, Lanroy Machine.
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat een 'statement' van Infantielo. Reacties uit, lekker man.
Al besproken.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:23 schreef Pistolero het volgende:
Je weet hoe deze man is, maar alsnog heb ik dit met stij-gen-de verbazing zitten lezen.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor de matige woordgrapjes bedoel je?
Ach Maldiniquote:Op maandag 27 juli 2026 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Andrea Pirlo
Doen alsof het moreel verantwoord is om in zee te gaan met een Russisch gokbedrijf puur vanwege commerciele en sportieve aard ervan (hahaha)
Own ja ik had heel vaak op dat linkje geklikt maar in Instagram gebeurde er niksquote:Op maandag 27 juli 2026 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Al besproken.
Ben je al begonnen met reflecteren, mediteren en bidden?
100 miljoen miljard.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gaat een hele hoop mis bij mijn browser
[ afbeelding ]
Wie wordt de eerste commentator die hem wel/geen doelpuntenmachine noemt?quote:Op maandag 27 juli 2026 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
User @:mexicanobakker zal blij zijn met de nieuwe spits van Heerenveen, Lanroy Machine.
Volgens Milan net bij voetbalpraat Sjors Blauw al.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie wordt de eerste commentator die hem wel/geen doelpuntenmachine noemt?
Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Milan net bij voetbalpraat Sjors Blauw al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |