Ze hadden een ander Spaanse trainer moeten pakkenquote:Op maandag 20 juli 2026 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe slecht moeten de Belgische coaches wel niet zijn als je ziet waar ze elke keer weer mee aankomen.
Ze houden niet van rookworst?quote:
Hema ligt op sociale media onder vuur door boze reacties van Argentijnen onder een recente Instagram-post met knuffels in de vorm van bittergarnituur. De post, die twee weken geleden werd geplaatst en bovenaan het profiel is vastgezet, trok juist vooral aandacht door de felle kritiek uit Argentinië, die volgens het artikel al vóór de WK-finale opdook. Reacties beschuldigen HEMA van xenofobie en haat tegen Argentinië, maar een duidelijke aanleiding daarvoor blijft onduidelijk. Sommige opmerkingen verwijzen naar de Nederlandse koningin Máxima, die in Argentinië is geboren, terwijl andere gebruikers spreken over een vermeende ‘haatcampagne’. Een deel van de reacties lijkt inmiddels verwijderd, maar het is niet bekend of HEMA dat zelf heeft gedaan. Mogelijk speelt de gevoeligheid rond het Argentijnse voetbalelftal en het WK een rol, maar dat wordt in het artikel niet bevestigd.quote:
Otamendi tegen Rodri.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hema ligt op sociale media onder vuur door boze reacties van Argentijnen onder een recente Instagram-post met knuffels in de vorm van bittergarnituur. De post, die twee weken geleden werd geplaatst en bovenaan het profiel is vastgezet, trok juist vooral aandacht door de felle kritiek uit Argentinië, die volgens het artikel al vóór de WK-finale opdook. Reacties beschuldigen HEMA van xenofobie en haat tegen Argentinië, maar een duidelijke aanleiding daarvoor blijft onduidelijk. Sommige opmerkingen verwijzen naar de Nederlandse koningin Máxima, die in Argentinië is geboren, terwijl andere gebruikers spreken over een vermeende ‘haatcampagne’. Een deel van de reacties lijkt inmiddels verwijderd, maar het is niet bekend of HEMA dat zelf heeft gedaan. Mogelijk speelt de gevoeligheid rond het Argentijnse voetbalelftal en het WK een rol, maar dat wordt in het artikel niet bevestigd.
Raar verhaal. Maar ik heb sowieso wel het idee dat die Argentijntjes een beetje hoog in de emotie zitten.
Zag net ook pas dat een assistent nog even Olmo een klap gaf.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Otamendi tegen Rodri.
Heel apart volk.
Ik begrijp hier helemaal niets van jeetjequote:Op maandag 20 juli 2026 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hema ligt op sociale media onder vuur door boze reacties van Argentijnen onder een recente Instagram-post met knuffels in de vorm van bittergarnituur. De post, die twee weken geleden werd geplaatst en bovenaan het profiel is vastgezet, trok juist vooral aandacht door de felle kritiek uit Argentinië, die volgens het artikel al vóór de WK-finale opdook. Reacties beschuldigen HEMA van xenofobie en haat tegen Argentinië, maar een duidelijke aanleiding daarvoor blijft onduidelijk. Sommige opmerkingen verwijzen naar de Nederlandse koningin Máxima, die in Argentinië is geboren, terwijl andere gebruikers spreken over een vermeende ‘haatcampagne’. Een deel van de reacties lijkt inmiddels verwijderd, maar het is niet bekend of HEMA dat zelf heeft gedaan. Mogelijk speelt de gevoeligheid rond het Argentijnse voetbalelftal en het WK een rol, maar dat wordt in het artikel niet bevestigd.
Raar verhaal. Maar ik heb sowieso wel het idee dat die Argentijntjes een beetje hoog in de emotie zitten.
Nee was ook wat een obscure site maar meer kon ik niet vinden.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp hier helemaal niets van jeetje
https://www.instagram.com/p/DaUsCBMDJBu/?img_index=1quote:Op maandag 20 juli 2026 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp hier helemaal niets van jeetje
Alleen maar meer vragen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DaUsCBMDJBu/?img_index=1
Argentijntjes HATEN schattige knuffeltjes blijkbaar.
Wat een bijzonder volk.
Ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een bijzonder volk.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een bijzonder volk.
Had toch wat met voetbal te doen, schijnbaar. Als dit waar is. Misschien een overenthousiaste stagiair die een AI-filmpje per ongeluk had geplaatst?quote:pipedernera
16m
@janon.png Because this company published a xenophobic message that incited hatred against Argentinians. They removed the video, but if the offense was public and could have planted a seed of hatred in some people, they should issue a public apology.
This is especially important for the safety of Argentinians who live there or travel as tourists, as some are already reporting attacks on the streets of Amsterdam.
@janon.png a video where they mixed football with the country, and among other things they said: “At Hema, we hate Argentinians.” There have already been attacks against Argentinians because of that video
Als half Argentinië blijkbaar dit filmpje heeft gezien voordat het offline is gehaald ga ik er vanuit dat er vast wel iemand is die een screenshot o.i.d. heeft gemaakt, toch?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Had toch wat met voetbal te doen, schijnbaar. Als dit waar is. Misschien een overenthousiaste stagiair die een AI-filmpje per ongeluk had geplaatst?
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Argentijntjes die het over xenofobie hebben, humor.
Zijn eerste rode kaart las ikquote:Op maandag 20 juli 2026 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou Enzo er ook een mening over hebben?
quote:Op maandag 20 juli 2026 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Het voetbal heeft gewonnen" is de meest verschrikkelijke uitspraak die in voetbal bestaat.
Wel met stijgende verbazing naar Tagliafico gekeken. Was die Ajax ook al zo?quote:Op maandag 20 juli 2026 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volledig terecht. We hebben hier te maken gehad met 11 tbs patiënten die zelfs na de wedstrijd zonder enige aanleiding mensen aanvliegen, slaan en schoppen.
Toen had ik een bril op maar om heel eerlijk te wezen; ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel met stijgende verbazing naar Tagliafico gekeken. Was doe Ajax ook al zo?
Ogen laten laseren of behandeld met zwavelzuur?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen had ik een bril op maar om heel eerlijk te wezen; ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal is dat flauwekul. In dit geval is het wel een beetje waar.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Het voetbal heeft gewonnen" is de meest verschrikkelijke uitspraak die in voetbal bestaat.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ogen laten laseren of behandeld met zwavelzuur?Na de afgelopen jaren Ajax heb ik ze er maar gewoon uitgestoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is dat flauwekul. In dit geval is het wel een beetje waar.
Eens, maar met nul schoten maak je niet echt ergens aanspraak op.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |