Ook Twennte genot.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat het WK klaar is. Met alle obsessies had het niet langer hoeven duren.
Donderdag weer Ajax.
Oh sorry. Nee ik vind je niet vervelend, je bent soms tegendraads, ik dacht dat je alle Argentinië-haters bedoelde. De meltdown-meter slaat blijkbaar bijna uit dus ik trek me wel terugquote:Op maandag 20 juli 2026 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij een vervelend figuur vindt, jammer. Maar je leest mijn post verkeerd, ik ben het helemaal met je eens juist.
Ik trek me wel weer terug
Denk aan je hart, Arie. Mediteren. Weersta je neigingen. Tel tot 10.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh sorry. Nee ik vind je niet vervelend, je bent soms tegendraads, ik dacht dat je alle Argentinië-haters bedoelde. De meltdown-meter slaat blijkbaar bijna uit dus ik trek me wel terug.
GRINTAquote:Op maandag 20 juli 2026 06:07 schreef DeeBee het volgende:
Argentijn Paredes draait door na het laatste fluitsignaal - https://nos.nl/l/2623689
Ach, misschien had Argentinie tot dit moment nog het fairplay klassement kunnen winnen!
Volledig terecht. We hebben hier te maken gehad met 11 tbs patiënten die zelfs na de wedstrijd zonder enige aanleiding mensen aanvliegen, slaan en schoppen.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek Jansen zit al het hele VI-Rondje te klagen over Argentinië. Nu weten we het wel.
Ik kan me daar ook vaak aan storen, maar in dit geval misschien wel het meest duidelijke voorbeeld dat het waar kan zijn. Natuurlijk probeerden beide teams elkaar te neutraliseren, maar als je niet verder komt dan tegenhouden en nare overtredingen is het wel duidelijk waar de gunfactor ligt.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Het voetbal heeft gewonnen" is de meest verschrikkelijke uitspraak die in voetbal bestaat.
Spanje ontmantelde Argentinië net zo erg als Frankrijk en Portugal werden geveegd. Tegenhouden is een groot woord, maar Spanje dwingt je in die situatie. Er is geen team geweest wat Spanje aanvallend van zijn stuk kon brengen. Alsof het een bewuste keuze was om te schoppen. Anders kan je niet aan 344 passes komen.quote:Op maandag 20 juli 2026 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook vaak aan storen, maar in dit geval misschien wel het meest duidelijke voorbeeld dat het waar kan zijn. Natuurlijk probeerden beide teams elkaar te neutraliseren, maar als je niet verder komt dan tegenhouden en nare overtredingen is het wel duidelijk waar de gunfactor ligt.
Tel tot tien beste Stijnquote:Op maandag 20 juli 2026 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHA WAT HYPOCRIET VAN MIJ
Ik ga even rusten en in therapie.
Dat ben ik helemaal met jouwn eens ouwe reus, dat is enorm treurig.quote:Op maandag 20 juli 2026 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus Ik weet dat jij ook op X zit. Ik kan me geweldig irriteren aan figuren die dan Suleyman Ozturk en Pieter Zwart lastig gaan zitten vallen. Hysterische waanbeelden en ziedend gedoe omdat mensen niet automatisch meegaan met de Argentinië-obsessies. Daarom kan ik niet zo goed tegen hijgerigheid, en mensen die ziedend worden als ze niet jouw stellige mening verkopen. Daar moet je andere mensen niet mee lastig vallen.
Hoe slecht moeten de Belgische coaches wel niet zijn als je ziet waar ze elke keer weer mee aankomen.quote:Op maandag 20 juli 2026 15:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ik zeg: Mark van Bommel. Wat zeg jij dan?
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Barcelona-kern wordt aangevuld door Premier League-namen als Raya (die hopelijk de middelmaat Unai Simon eindelijk uit de basis duwt)
Meestal een onzekere glibberkeeper maar dit toernooi viel alles. Fenomeen Raya niet eens nodig.quote:
Meestal een onzekere glibberkeeper. (lol)quote:Op maandag 20 juli 2026 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal een onzekere glibberkeeper maar dit toernooi viel alles. Fenomeen Raya niet eens nodig.
Gewoon zelf doen als je er moeite mee hebtquote:Op maandag 20 juli 2026 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Gebruiken jullie ook de term KI als je eigenlijk AI bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |