Nouja, 1 team was aan het voetballen en 1 team was aan het straatvechten oid, dus in dit geval kun je dan zeggen dat voetbal gewonnen heeftquote:Op maandag 20 juli 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.
Uiteindelijk horen schoppen, tijdrekken, continu vasthouden bij hoekschoppen en dat soort dingen absoluut niet bij voetbal. Denk dat het tijd wordt om anders om te gaan met de VAR en veel strakker te gaan handhaven. Na deze finale mag toch wel duidelijk zijn dat er echt iets moet veranderen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende: [..] Ik vind het een term vol dedain, hooghartigheid en verhevenheid. Die ook nog eens heerlijk vaag/open is, want: wat is 'echt' voetbal? Het doet gewoon impliceren alsof: "Wij weten, wij zijn beter, wij vinden onszelf goed en jij bent een sukkel." Oprotten met zulk gedrag. Bah.
Mis je @Kekster en @groenen nog wel eens?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er waren meerdere users hier die volledig achter Argentinië stonden.
(lol)
Alles mag zolang de scheids niet fluitquote:Op maandag 20 juli 2026 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk horen schoppen, tijdrekken, continu vasthouden bij hoekschoppen en dat soort dingen absoluut niet bij voetbal. Denk dat het tijd wordt om anders om te gaan met de VAR en veel strakker te gaan handhaven. Na deze finale mag toch wel duidelijk zijn dat er echt iets moet veranderen.
Het mooie van voetbal (en bijvoorbeeld wielrennen) is dat de beste niet altijd wint. Als je dat wilt zien moet je de 100 meter sprint gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar met nul schoten maak je niet echt ergens aanspraak op.
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mooie van voetbal (en bijvoorbeeld wielrennen) is dat de beste niet altijd wint. Als je dat wilt zien moet je de 100 meter sprint gaan kijken ofzo.
Als ze zonder onsportief gedrag,maar wel extreem verdedigend had ik het nog wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?
Er zit inderdaad echt een wereld van verschil tussen tactisch de bus parkeren en er een fysieke wedstrijd van maken, en hetgeen wat die Argentijntjes allemaal aan het doen waren.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze zonder onsportief gedrag,maar wel extreem verdedigend had ik het nog wel kunnen waarderen.
Ik zeg dat het geen kwestie is van ergens aanspraak op maken omdat je veel beter, sneller of sterker was of je minder debiel hebt gedragen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij had het dus wel mooi gevonden als Argentinië totaal tegen de verhoudingen in en met hun debiele gedrag naar de overwinning was geglibberd?
AFTER REVIEWquote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:10 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de transformatie van Vinicius Jr?
"maar ook een man met een aanstekelijke eenvoud"quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:10 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de transformatie van Vinicius Jr?
Stukje visvakantie, ouwe reus?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallon @:DeeBee ik ben nu op Siquijor, was jij hier niet geweest? Of ben ik nu abuis.
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallon @:DeeBee ik ben nu op Siquijor, was jij hier niet geweest? Of ben ik nu abuis.
Ah dus jij was het op Siargao, juistquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.
Prachtig land wel, met afstand de gezelligste Aziaten daar. Maar het is ook wel een gigantische teringzooi overal.
Gezelliger dan Vietnamezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel toen ik jonger was, maar recent enkel op Siargao en Cebu.
Prachtig land wel, met afstand de gezelligste Aziaten daar. Maar het is ook wel een gigantische teringzooi overal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |