Ik keek een uur geleden naar de selecties vanaf plek 7 (vorig jaar). Toen werd ik heel droevig. ADO Den Haag gaat er makkelijk in blijven.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Ik hoop dat ie er nul maakt, maar in Nederland kan alles, zelfs met waardeloze spitsen als Giakoumakis en Vleminckx
Dichter op Novo Nordisk dan op Cajaquote:Op maandag 27 juli 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic staat inmiddels al ruim 4000 punten achter op de nummer 18 in de WT ranking
https://www.procyclingstats.com/rankings/ranking-2026-2028
Beetje overal afval en troep in de fik steken, super stoer.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Nou dat protest van Agractie stelt weinig voor met enkele tientallen trekkers langs de snelweg
toch via via vernomen dat het financieel wel goed zit en zelfs WT voor 2027 en 2028 niet onmogelijk is.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Picnic staat inmiddels al ruim 4000 punten achter op de nummer 18 in de WT ranking
https://www.procyclingstats.com/rankings/ranking-2026-2028
PostNL dat in de toekomst van plan is om één keer per week je post te bezorgen maar wel een paar miljoen opzij wil zetten voor de sekte van Spekenbrink.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
toch via via vernomen dat het financieel wel goed zit en zelfs WT voor 2027 en 2028 niet onmogelijk is.
De postzegels naar 5 uuro!quote:Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
PostNL dat in de toekomst van plan is om één keer per week je post te bezorgen maar wel een paar miljoen opzij wil zetten voor de sekte van Spekenbrink.
Dáár wil ik kamervragen over.
En dat alles zodat VVD'er Jakobsen miljonair kan worden. Ik ben ZIEDEND.quote:
Ik maar denken dat dit jouw utopie isquote:Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
PostNL dat in de toekomst van plan is om één keer per week je post te bezorgen maar wel een paar miljoen opzij wil zetten voor de sekte van Spekenbrink.
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat dit jouw utopie is
Aan wielrennen kun je verdienen, aan post nietquote:Op maandag 27 juli 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:"Uiteindelijk hebben we vorig jaar met de brievenbuspost ongeveer nul euro verdiend", zegt Unck.
Inmiddels ook gezien. Deel dit wel eigenlijk, ik vond het ook echt een beetje een rommelig verhaal.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel erg tegenvallen eigenlijk
De casting was vooral ernstig slecht, allemaal A-listers die op een verkleedpartijtje verdwaald leken geraakt. Sommige scenes wel mooi geschoten en gemaakt, maar het was voor mij toch niet heel erg memorabel... Essentiele trekken van Odysseus ook ernstig onderbelicht, zoals zijn inventiviteit. Trojaanse oorlog afdoen als een handelsrouteconflict ook vrij bizar en de mythologie en connectie met de Goden ook matig uitgediept...
Wat is SBS?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe dat maar bij SBS, denken.
Moet ik dit persoonlijk opvatten?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:21 schreef Szura het volgende:
[ x ]
[ x ]
waarom worden boerensupporters nog niet geweerd uit dit subforum?
De altijd nutteloze omhoog gevallen autohandelaar Nigel de J.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Slot bij Oranje? Dan moet je eerst langs Nigel de Jong.
[ afbeelding ]
(bron: NRC)
Nigel de Jong gaat het verpesten. Hij gaat het verpesten, verpesten, verpesten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd nutteloze omhoog gevallen autohandelaar Nigel de J.
Criteriums (Criteria?) zijn geen sport.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:02 schreef Slobeend het volgende:
NOS Sport redactievergadering: Tweevoudig etappe- en bolletjestruiwinnaar Carapaz is in Boxmeer, wat gaan we doen? Hem vragen naar de overwinning van Van der Poel! https://nos.nl/l/2624670
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |