Veel meer valt er voor Bosz ook niet te behalen bij PSV. Al drie jaar de Eredivisie gedomineerd en dit zou wel een mooie afsluiter zijn van zijn carrière.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zit toch ook wel prima bij PSV.
Kunnen we niet gewoon een buitenlandse trainer nemen?
Ik zou een vuilnisbak nog boven Sjon verkiezenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie heb je liever als bondscoach, Sjon of Reiziger?
Hopelijk wint Farage dan de verkiezingen, anders is de vuilnisbak ook niet beschikbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou een vuilnisbak nog boven Sjon verkiezen
Kan je toch maar mooi zeggen dat je het hebt geprobeerdquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit altijd het plan van de KNVB is geweest.
Van Persie is nog vrij!quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat het Gio was geworden als hij niet was teruggekeerd bij Feyenoord.
Ja laten we hopen dat de immer vermoeiende commissie MIJNALS zich er ook nog mee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we al toe aan een bondscoach van kleur of een vrouw?
Of zijn ze te bang dat hooligans gaan lopen schuimbekken dat de KNVB woke is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wie is het nouquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef hhh38 het volgende:
Guardiola is nog vrij!!1!Wanneer we godbetert Mark van Bommel een gemiste kans gaan noemen kan je het hele Nederlandse voetbal maar beter opdoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestormen we dan Zeist?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt gewoon Reiziger inderdaad.
Dit is toch wel het minste van al onze problemen. Is voetbal überhaupt een sport?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bestormen we dan Zeist?
Dat is zo, maar ik heb geen vertrouwen dat de aanstelling die nu gaat volgen beter is.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer we godbetert Mark van Bommel een gemiste kans gaan noemen kan je het hele Nederlandse voetbal maar beter opdoeken.
Dan nog liever Pascal Jansenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bestormen we dan Zeist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |