Hullo is de vriendelijker vorm van Hello als begroeting.quote:
Ik vind t grappigquote:Op maandag 20 juli 2026 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo is de vriendelijker vorm van Hello als begroeting.
Hullo
Wat een kwaliteitspost in dit topicquote:Op maandag 20 juli 2026 14:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Hullo. Ik heb helemaal niks te zeggen. Nja, noks onders don Hullo. Dat wal Zaggen dat ak alleen Hullo zag. Dus nuit uits unders.
quote:Op maandag 20 juli 2026 14:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Hullo. Ik heb helemaal niks te zeggen. Nja, noks onders don Hullo. Dat wal Zaggen dat ak alleen Hullo zag. Dus nuit uits unders.
Ik ook, kwam het tegen in oude literatuur. In de boeken over Sherlock Holmes onder anderequote:
Zo begon de winterquote:
In Bologna moet je ook niet vragen naar Spaghetti Bolognese....quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer met dank aan @:Managarm![]()
Vast ook geen Bolognese chipsquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Bologna moet je ook niet vragen naar Spaghetti Bolognese....
post jij iets leuks?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje memetopic deurtje verder hierheen kopiëren is toch geen kut aan
Nee ik werd gewoon zomaar wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi drankin![]()
Last van je luidruchtige buren?
Wil je een stukje? Ik neem het niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om een paar stukken biltong te verslinden.
Ik heb het nog nooit gegeten, maar jerky vind ik heerlijk. Heb ook een keer zelf jerky gemaakt. Moet maar eens biltong proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je een stukje? Ik neem het niet op dit tijdstip
Nog beter dan jerkyquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar jerky vind ik heerlijk. Heb ook een keer zelf jerky gemaakt. Moet maar eens biltong proberen.
Sowieso moet je voor kwaliteitsproducten niet in de supermarkt zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog beter dan jerky
Maar voor zowel biltong als jerky moet je ook echt niet in de supermarkt zijn
Sowieso is er weinig voedsel te vinden daarquote:Op woensdag 22 juli 2026 04:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor kwaliteitsproducten niet in de supermarkt zijn.
Had laatst zo'n zakje gekocht van Jack Link vond ik wel lekker. Had het nog niet eerder gegeten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog beter dan jerky
Maar voor zowel biltong als jerky moet je ook echt niet in de supermarkt zijn
Bah. Voor je tuin ook niet fijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:06 schreef Managarm het volgende:
Het is hier een straffe 36 graden in de schaduw (Portugal), de wind is nog warmer, niet lekker.
Nog niet, ze zitten er echt heel erg kort bovenop. De komende dagen wordt het echt warm, dan zal het wel omhoog gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Bah. Voor je tuin ook niet fijn.
Geen last van bosbranden?
Pfff heftig. Ik ben blij dat het hier weer wat koeler is. Sterkte ermee. Hopelijk snel weer gewoon aangename temperaturen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nog niet, ze zitten er echt heel erg kort bovenop. De komende dagen wordt het echt warm, dan zal het wel omhoog gaan.
Ik blijf uit de zon, UV 10 is het de komende dagen. In de morgen geef ik de planten water (om 5:30 als het nog koel is, vanmorgen was het 19 graden).
quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft @:homijn de meest rechter al geprobeerd?
I just came to say hulloquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:46 schreef StevenHyde het volgende:
Dagje Breda gehad. Blijft een mooie stad. Biiiiijna net zo mooi als lekker in een allyoucaneat nomnomnom-en
Die kettingen hadden eigenlijk zwarte touwtjes moeten zijn, maar volgens mij was het effect zo ook wel voldoende!quote:
en daar krijg je geen melding van?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:37 schreef ToT het volgende:
Godver, er zijn al vele maanden verbouwingswerkzaamheden bij mij in de straat.
Vanmorgen werd ik gewekt door een hoogwerker die met zo'n uitschuifbare voet tegen m'n muur aan knalde terwijl de dikke dieselmotor zat te brullen en er allemaal houten balken op de grond werden geflikekrd (volgens mij ook tegen mijn muur) om onder die voeten te leggen of zo.
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
en daar krijg je geen melding van?
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:40 schreef ToT het volgende:
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.
Oh iemand hier in de straat appte dagelijks met de gemeente, maar heeft het inmiddels opgegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.
Mooi k*t dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
Ik kreeg net via-via te horen dat die hoogwerker morgenochtend weer hier gebruikt gaat worden!
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi k*t dusWat vervelend.
Snap niet dat de gemeente er niks aan doet.
Boa's doen ook niet veel meer dan wat waarschuwen.
Wow dat duurt nog heel lang danquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.
En het is hier echt een puinhoop. De straat wordt regelmatig deels of volledig geblokkeerd en het ziet er verschrikkelijk Tokkie uit zo.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wow dat duurt nog heel lang danZeker op deze manier.
Voetballen die nog ??quote:
Ziet er wel netjes uit, link van artikel?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:04 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
@:hemarookworst ga jij hier wel of niet kamperen?
https://www.bndestem.nl/b(...)ndernemers~a27e9eeb/quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit, link van artikel?
Heb nooit gekampeerdquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)ndernemers~a27e9eeb/
helaas premium
maar jij zou daar wel in gaan glamperen?
Vergeet je niet de schuifdeur dicht te doen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nooit gekampeerdmaar voor glamping sta ik wel open
Was ook eerst naar wat ik keek, niet iedereen hoeft getuige te zijn van mijn grove geweldquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Vergeet je niet de schuifdeur dicht te doen?
Carnavalquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:37 schreef EvilSkittle het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam
[ afbeelding ]
Die gaat straks volgens traditie met zn pipa knallenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:37 schreef EvilSkittle het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam
[ afbeelding ]
In een hoertje op de Strevelsweg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die gaat straks volgens traditie met zn pipa knallen
Die zit de komende weken in Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht eerst dat het Henk Krol was
Dan ga ik kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
We weten allemaal dat @:evilskittle gewoon staat te twerken op één van de praalwagens
Neequote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
We weten allemaal dat @:evilskittle gewoon staat te twerken op één van de praalwagens
Nu weet je waarom.quote:Volgens een woordvoerder van de Veiligheidsregio zijn er bij deze editie van het Zomercarnaval 'best veel onwelwordingen' geweest. Rond 19:30 uur zijn er 9 mensen naar het ziekenhuis gebracht, 19 mensen zijn ter plaatse geholpen.
Misschien nietquote:Op zondag 26 juli 2026 01:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Misschien moet je het ons vertellen!
ShiiShiquote:
Ik kan wel raden waar die ijsjes terecht komen. Maar ik ga het niet doenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waar die ijsjes terecht komen. Maar ik ga het niet doen
Dat vind je lekker he, Skimpiequote:
quote:
Je nieuwe buren!quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:07 schreef maily het volgende:
wtf
NWS / Migranten breken door grens naar Ceuta in Spanje, leger ingeschakeld
Die gaan allemaal naar Rotterdamquote:
Rotterdam is te mooi voor deze barbaren. Die snappen niet hoe mooi deze stad is.quote:
Dat dachten ze in Spanje ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:56 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Rotterdam is te mooi voor deze barbaren. Die snappen niet hoe mooi deze stad is.![]()
@:hemarookworst
Heb je deze al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
die had ik idd tijdje geleden gezienquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:56 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Rotterdam is te mooi voor deze barbaren. Die snappen niet hoe mooi deze stad is.![]()
@:hemarookworst
Heb je deze al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ik kreeg honger van het filmpje dus net ff wat te vreten gehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die had ik idd tijdje geleden gezien
Trusten greysquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:02 schreef greysbones het volgende:
Ja vanaf morgen nachtdienst
Dus nu maar ff slaap pakken
Op X gekeken?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:07 schreef maily het volgende:
wtf
NWS / Migranten breken door grens naar Ceuta in Spanje, leger ingeschakeld
Leuke hont.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al vrij, augustus is mijn vakantiemaand.
Eigen baas, kan zelf beslissen maar in Augustus mag je geen werk doen met machines buiten in Portugal, dus niet echt veel te doen, en mijn vriendin is in Nederland, rustige vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuke hont.
Fijne vakantie. Ik moet nog 2 maanden (ik neem altijd pas laat vakantie)...
Genietenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al vrij, augustus is mijn vakantiemaand.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Eigen baas, kan zelf beslissen maar in Augustus mag je geen werk doen met machines buiten in Portugal, dus niet echt veel te doen, en mijn vriendin is in Nederland, rustige vakantie.
Lijkt fok wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu wel leuk werken, heel veel mensen zijn inderdaad op vakantie en is het heerlijk rustig op kantoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu wel leuk werken, heel veel mensen zijn inderdaad op vakantie en is het heerlijk rustig op kantoor.
Soms is het druk, soms wat minder.quote:
Allebei, een vonk is al genoeg om een brand te veroorzaken. Het is wel iets minder droog dan normaal hier, begint nu pas te komen. Normaal gesproken veel eerder alles geel, ik heb nu een stuk waar je nog groen in ziet.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:24 schreef Managarm het volgende:
Blijkbaar is mijn zomerstand 4:00, ben wakker, al meerdere dagen rond deze tijd.
[ afbeelding ]
Hulloquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:35 schreef EvilSkittle het volgende:
In Dagbagger ben je altijd welkom. Dag én nacht.
Die man weet wat lekker is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je zou ES eten![]()
Pas een zak van gekocht. Mieroet spul net als ES
quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tmi
Maar hey.. als jullie dat leuk vinden
Om de kwaliteit te testenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Om professionele redenen wiet gebruiken.
Live verslag van kree?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.ad.nl/wassena(...)uchten-weg~a7c72ccb/
Nieuwe brand
@kree ben je in Meijendel nu?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die staat nu wellicht met een zweep![]()
vuurzweep
Serieus?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ruik het tot hier door de zeewind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo gek, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rook van Limburgse natuurbrand is in Friesland te ruiken
DAT vond ik dus wel gek. Daarom zei ik nu ook dat ik het kon ruiken tot hierquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo gek, want:
Rook van Limburgse natuurbrand is in Friesland te ruiken
wel veel materieel van Dunea aanwezig daarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.ad.nl/wassena(...)uchten-weg~a7c72ccb/
Nieuwe brand
oei fikte wel goedquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
wel veel materieel van Dunea aanwezig daar
https://www.omroepwest.nl(...)-in-duinen-wassenaar , zie filmpje
@:kree is jouw bus daar ook?
hij zal er zelf vast nog wel over beginnenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
Meen dat kree normaal gesproken niet naar mentions kijkt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
hij zal er zelf vast nog wel over beginnen
hey allemaal, wat er nou toch gebeurde woensdagmiddag .....quote:
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebakquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
hey allemaal, wat er nou toch gebeurde woensdagmiddag .....
zat ik net in die strandtent te lunchen, was er brandalarm
Oehquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebak
Ik denk een broodje kibbeling enquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebak
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DAT vond ik dus wel gek. Daarom zei ik nu ook dat ik het kon ruiken tot hier
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?
Dankjequote:
Ik heb gisteren nog post moeten bezorgen bij de vestiging van Sonac in Eindhovenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schoften
je bedrijf zal maar "Darling" heten en in hetzelfde rijtje staan als "Rendac"
Niet meer doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog post moeten bezorgen bij de vestiging van Sonac in Eindhoven![]()
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisserquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...quote:
Zo'n arbre magique aan een touwtje om zijn nekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisser
Gewoon bij "Darling" bezorgen danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |