Eigen baas, kan zelf beslissen maar in Augustus mag je geen werk doen met machines buiten in Portugal, dus niet echt veel te doen, en mijn vriendin is in Nederland, rustige vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuke hont.
Fijne vakantie. Ik moet nog 2 maanden (ik neem altijd pas laat vakantie)...
Genietenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al vrij, augustus is mijn vakantiemaand.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Eigen baas, kan zelf beslissen maar in Augustus mag je geen werk doen met machines buiten in Portugal, dus niet echt veel te doen, en mijn vriendin is in Nederland, rustige vakantie.
Lijkt fok wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu wel leuk werken, heel veel mensen zijn inderdaad op vakantie en is het heerlijk rustig op kantoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu wel leuk werken, heel veel mensen zijn inderdaad op vakantie en is het heerlijk rustig op kantoor.
Soms is het druk, soms wat minder.quote:
Allebei, een vonk is al genoeg om een brand te veroorzaken. Het is wel iets minder droog dan normaal hier, begint nu pas te komen. Normaal gesproken veel eerder alles geel, ik heb nu een stuk waar je nog groen in ziet.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:24 schreef Managarm het volgende:
Blijkbaar is mijn zomerstand 4:00, ben wakker, al meerdere dagen rond deze tijd.
[ afbeelding ]
Hulloquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:35 schreef EvilSkittle het volgende:
In Dagbagger ben je altijd welkom. Dag én nacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |