En het is hier echt een puinhoop. De straat wordt regelmatig deels of volledig geblokkeerd en het ziet er verschrikkelijk Tokkie uit zo.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wow dat duurt nog heel lang danZeker op deze manier.
Voetballen die nog ??quote:
Ziet er wel netjes uit, link van artikel?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:04 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
@:hemarookworst ga jij hier wel of niet kamperen?
https://www.bndestem.nl/b(...)ndernemers~a27e9eeb/quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit, link van artikel?
Heb nooit gekampeerdquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)ndernemers~a27e9eeb/
helaas premium
maar jij zou daar wel in gaan glamperen?
Vergeet je niet de schuifdeur dicht te doen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nooit gekampeerdmaar voor glamping sta ik wel open
Was ook eerst naar wat ik keek, niet iedereen hoeft getuige te zijn van mijn grove geweldquote:Op donderdag 23 juli 2026 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Vergeet je niet de schuifdeur dicht te doen?
Carnavalquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:37 schreef EvilSkittle het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam
[ afbeelding ]
Die gaat straks volgens traditie met zn pipa knallenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:37 schreef EvilSkittle het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam
[ afbeelding ]
In een hoertje op de Strevelsweg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die gaat straks volgens traditie met zn pipa knallen
Die zit de komende weken in Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht eerst dat het Henk Krol was
Dan ga ik kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
We weten allemaal dat @:evilskittle gewoon staat te twerken op één van de praalwagens
Neequote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
We weten allemaal dat @:evilskittle gewoon staat te twerken op één van de praalwagens
Nu weet je waarom.quote:Volgens een woordvoerder van de Veiligheidsregio zijn er bij deze editie van het Zomercarnaval 'best veel onwelwordingen' geweest. Rond 19:30 uur zijn er 9 mensen naar het ziekenhuis gebracht, 19 mensen zijn ter plaatse geholpen.
Misschien nietquote:Op zondag 26 juli 2026 01:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Misschien moet je het ons vertellen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |