Nee ik werd gewoon zomaar wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi drankin![]()
Last van je luidruchtige buren?
Wil je een stukje? Ik neem het niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om een paar stukken biltong te verslinden.
Ik heb het nog nooit gegeten, maar jerky vind ik heerlijk. Heb ook een keer zelf jerky gemaakt. Moet maar eens biltong proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je een stukje? Ik neem het niet op dit tijdstip
Nog beter dan jerkyquote:Op woensdag 22 juli 2026 03:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar jerky vind ik heerlijk. Heb ook een keer zelf jerky gemaakt. Moet maar eens biltong proberen.
Sowieso moet je voor kwaliteitsproducten niet in de supermarkt zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog beter dan jerky
Maar voor zowel biltong als jerky moet je ook echt niet in de supermarkt zijn
Sowieso is er weinig voedsel te vinden daarquote:Op woensdag 22 juli 2026 04:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor kwaliteitsproducten niet in de supermarkt zijn.
Had laatst zo'n zakje gekocht van Jack Link vond ik wel lekker. Had het nog niet eerder gegeten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog beter dan jerky
Maar voor zowel biltong als jerky moet je ook echt niet in de supermarkt zijn
Bah. Voor je tuin ook niet fijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:06 schreef Managarm het volgende:
Het is hier een straffe 36 graden in de schaduw (Portugal), de wind is nog warmer, niet lekker.
Nog niet, ze zitten er echt heel erg kort bovenop. De komende dagen wordt het echt warm, dan zal het wel omhoog gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Bah. Voor je tuin ook niet fijn.
Geen last van bosbranden?
Pfff heftig. Ik ben blij dat het hier weer wat koeler is. Sterkte ermee. Hopelijk snel weer gewoon aangename temperaturen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nog niet, ze zitten er echt heel erg kort bovenop. De komende dagen wordt het echt warm, dan zal het wel omhoog gaan.
Ik blijf uit de zon, UV 10 is het de komende dagen. In de morgen geef ik de planten water (om 5:30 als het nog koel is, vanmorgen was het 19 graden).
quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft @:homijn de meest rechter al geprobeerd?
I just came to say hulloquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:46 schreef StevenHyde het volgende:
Dagje Breda gehad. Blijft een mooie stad. Biiiiijna net zo mooi als lekker in een allyoucaneat nomnomnom-en
Die kettingen hadden eigenlijk zwarte touwtjes moeten zijn, maar volgens mij was het effect zo ook wel voldoende!quote:
en daar krijg je geen melding van?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:37 schreef ToT het volgende:
Godver, er zijn al vele maanden verbouwingswerkzaamheden bij mij in de straat.
Vanmorgen werd ik gewekt door een hoogwerker die met zo'n uitschuifbare voet tegen m'n muur aan knalde terwijl de dikke dieselmotor zat te brullen en er allemaal houten balken op de grond werden geflikekrd (volgens mij ook tegen mijn muur) om onder die voeten te leggen of zo.
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
en daar krijg je geen melding van?
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:40 schreef ToT het volgende:
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.
Oh iemand hier in de straat appte dagelijks met de gemeente, maar heeft het inmiddels opgegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.
Mooi k*t dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
Ik kreeg net via-via te horen dat die hoogwerker morgenochtend weer hier gebruikt gaat worden!
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi k*t dusWat vervelend.
Snap niet dat de gemeente er niks aan doet.
Boa's doen ook niet veel meer dan wat waarschuwen.
Wow dat duurt nog heel lang danquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |