quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft @:homijn de meest rechter al geprobeerd?
I just came to say hulloquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:46 schreef StevenHyde het volgende:
Dagje Breda gehad. Blijft een mooie stad. Biiiiijna net zo mooi als lekker in een allyoucaneat nomnomnom-en
Die kettingen hadden eigenlijk zwarte touwtjes moeten zijn, maar volgens mij was het effect zo ook wel voldoende!quote:
en daar krijg je geen melding van?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:37 schreef ToT het volgende:
Godver, er zijn al vele maanden verbouwingswerkzaamheden bij mij in de straat.
Vanmorgen werd ik gewekt door een hoogwerker die met zo'n uitschuifbare voet tegen m'n muur aan knalde terwijl de dikke dieselmotor zat te brullen en er allemaal houten balken op de grond werden geflikekrd (volgens mij ook tegen mijn muur) om onder die voeten te leggen of zo.
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
en daar krijg je geen melding van?
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:40 schreef ToT het volgende:
Neuh, dat bedrijf doet bijna niets met vergunningen en meldingen. De boetes vliegen hen om de oren, maar de winstmarge is blijkbaar te groot voor hen om zich daar druk om te maken.
Oh iemand hier in de straat appte dagelijks met de gemeente, maar heeft het inmiddels opgegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Gemeente bellen, die kunnen het gewoon stilleggen bij geen vergunning. Vaag dat er boetes gegeven worden, normaal gesproken wordt het stil gelegd, ga eerst je vergunning maar regelen.
Mooi k*t dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
Ik kreeg net via-via te horen dat die hoogwerker morgenochtend weer hier gebruikt gaat worden!
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi k*t dusWat vervelend.
Snap niet dat de gemeente er niks aan doet.
Boa's doen ook niet veel meer dan wat waarschuwen.
Wow dat duurt nog heel lang danquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hele verbouwing zou voor de bouwvak klaar zijn, maar het is uiterst twijfelachtig dat het überhaupt voor de jaarwisseling af zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |