Niet meer doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog post moeten bezorgen bij de vestiging van Sonac in Eindhoven![]()
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisserquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...quote:
Zo'n arbre magique aan een touwtje om zijn nekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisser
Gewoon bij "Darling" bezorgen danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...
Wij hadden de rook van de brand in Madrid, 250 kilometer hiervandaan. Heel de lucht was geel, niet lekker, werd aangeraden om een masker op te zetten als je naar buiten moest.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DAT vond ik dus wel gek. Daarom zei ik nu ook dat ik het kon ruiken tot hier
quote:Het Nationaal Baggermuseum in Sliedrecht is dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Zonder hun inzet wordt het steeds lastiger om het museum open te houden, bezoekers te ontvangen en de geschiedenis van de bagger- en waterbouw levend te houden.
Het museum zoekt momenteel baliemedewerkers, rondleiders, suppoosten en medewerkers publieksactiviteiten. Vrijwilligers spelen een onmisbare rol bij het ontvangen van bezoekers, het geven van rondleidingen en het organiseren van activiteiten. ‘Graag houden we ons museum open voor bezoekers, willen we onze collectie goed onderhouden en de baggergeschiedenis doorgeven aan volgende generaties. Maar dat kan niet zonder onze vrijwilligers’, laat het museum op sociale media weten.
Het Nationaal Baggermuseum is geopend van woensdag tot en met zaterdag, steeds van 13.30 tot 17.00 uur. Bezoekers ontdekken er de geschiedenis van de bagger- en waterbouwsector, waarom Sliedrecht wereldwijd bekendstaat. De collectie bestaat uit onder meer scheepsmodellen, historische objecten en informatie over technieken van vroeger en nu.
Uitgroeien tot modern waterbouwcentrum
Het museum vierde onlangs zijn vijftigjarig bestaan en presenteerde daarbij ambitieuze toekomstplannen. Onder de toekomstige naam Lab Delta moet het uitgroeien tot een modern waterbouwcentrum. Voor de nieuwbouw is 12,6 miljoen euro nodig, waarvan een deel van de financiering inmiddels is toegezegd door baggerbedrijven Van Oord en Boskalis. Tot de plannen zijn gerealiseerd, blijft de naam Nationaal Baggermuseum in gebruik.
Wie interesse heeft om als vrijwilliger aan de slag te gaan, kan de vacatures bekijken via www.baggermuseum.nl of mailen naar administratie@baggermuseum.nl.
Heftig dat de rook zo ver kan reiken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 05:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wij hadden de rook van de brand in Madrid, 250 kilometer hiervandaan. Heel de lucht was geel, niet lekker, werd aangeraden om een masker op te zetten als je naar buiten moest.
Ach, we hebben ook regelmatig sahara-zand, dan is het ook geel buiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Heftig dat de rook zo ver kan reiken.
Dat hebben we zelfs in Nederland ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook regelmatig sahara-zand, dan is het ook geel buiten.
Andersom ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat hebben we zelfs in Nederland ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |