@kree ben je in Meijendel nu?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die staat nu wellicht met een zweep![]()
vuurzweep
Serieus?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ruik het tot hier door de zeewind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo gek, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rook van Limburgse natuurbrand is in Friesland te ruiken
DAT vond ik dus wel gek. Daarom zei ik nu ook dat ik het kon ruiken tot hierquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo gek, want:
Rook van Limburgse natuurbrand is in Friesland te ruiken
wel veel materieel van Dunea aanwezig daarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.ad.nl/wassena(...)uchten-weg~a7c72ccb/
Nieuwe brand
oei fikte wel goedquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
wel veel materieel van Dunea aanwezig daar
https://www.omroepwest.nl(...)-in-duinen-wassenaar , zie filmpje
@:kree is jouw bus daar ook?
hij zal er zelf vast nog wel over beginnenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
Meen dat kree normaal gesproken niet naar mentions kijkt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
hij zal er zelf vast nog wel over beginnen
hey allemaal, wat er nou toch gebeurde woensdagmiddag .....quote:
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebakquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
hey allemaal, wat er nou toch gebeurde woensdagmiddag .....
zat ik net in die strandtent te lunchen, was er brandalarm
Oehquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebak
Ik denk een broodje kibbeling enquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat ik net aan mijn koffie met appelgebak
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DAT vond ik dus wel gek. Daarom zei ik nu ook dat ik het kon ruiken tot hier
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?
Dankjequote:
Ik heb gisteren nog post moeten bezorgen bij de vestiging van Sonac in Eindhovenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schoften
je bedrijf zal maar "Darling" heten en in hetzelfde rijtje staan als "Rendac"
Niet meer doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog post moeten bezorgen bij de vestiging van Sonac in Eindhoven![]()
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisserquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oei, ik zal volgende keer luchtverfrisser gebruiken ja?
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...quote:
Zo'n arbre magique aan een touwtje om zijn nekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je zo ruikt red je het niet met wat luchtverfrisser
Gewoon bij "Darling" bezorgen danquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk zit er morgen geen post voor hun bij dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |