abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221394182
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:57 schreef 111210 het volgende:

[..]
Bij de NOS brengen ze regelmatig selectief nieuws en ook daar komen bullshit meningen van passanten voorbij. Wmb moet de NOS gewoon sec feiten brengen, eigenlijk gewoon teletext met beeld en geluid
bij Ongehoord Nederland daarentegen brengen ze puur extreemrechtse meningen en onderbuikgevoelens, wat de aanhangers opvatten als waarheid.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221394185
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:50 schreef DobbyDobby het volgende:
objectieve journalistiek bestaat bijna niet meer. Alles is gestuurd vanuit belangen.
Objectief heeft nooit bestaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221394224
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Meningen als feit presenteren gaat tegen de regels in.

Dus gewoon wieberen dan.
Dan de EO ook gelijk maar wieberen? Die doen dat ook.
pi_221394260
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Zit wat in. Toch maakt EO voornamelijk informatieve programma's. Misschien 10% is dan religieus geneuzel, nog altijd niet 0 maar ze betalen iig geen rechtsbijstand van presentatrices die strafbare feiten plegen.
pi_221394289
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ja, daar verbaasde ik me al over.
pi_221394300
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Zit wat in. Toch maakt EO voornamelijk informatieve programma's. Misschien 10% is dan religieus geneuzel, nog altijd niet 0 maar ze betalen iig geen rechtsbijstand van presentatrices die strafbare feiten plegen.
EO maakt inderdaad mooie informatieve programma’s waarin ze dus waarheden laten zien, naast hun religieuze content. En relicontent is voor veel mensen ook nepnieuws. ON zal naast de neppe feiten ook wel eens de waarheid spreken in hun uitzendingen neem ik aan, ik kijk dat namelijk echt nooit.
En medewerkers juridische hulp vergoeden is, hoe moreel verwerpelijk soms ook, niet verboden.
pi_221394314
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nos of npo natuurlijk
En ik denk dat jij niet kan tellen
Misschien moet je even niet meeposten als je het verschil tussen npo en nos niet eens weet.
-
pi_221394329
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Als je in het publieke bestel wilt zitten moet je je houden aan de regels van dat bestel. Geen gesubsidieerde plek geven aan ophitserij, desinformatie of misinformatie. Doe dat maar ergens anders.
Kan je wat voorbeelden geven van de desinformatie en misinformatie?
pi_221394402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:17 schreef quo_ het volgende:

[..]
Misschien moet je even niet meeposten als je het verschil tussen npo en nos niet eens weet.
Dat bepaal jij niet
pi_221394437
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:14 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
EO maakt inderdaad mooie informatieve programma’s waarin ze dus waarheden laten zien, naast hun religieuze content. En relicontent is voor veel mensen ook nepnieuws. ON zal naast de neppe feiten ook wel eens de waarheid spreken in hun uitzendingen neem ik aan, ik kijk dat namelijk echt nooit.
En medewerkers juridische hulp vergoeden is, hoe moreel verwerpelijk soms ook, niet verboden.
Beeld je in; Je begaat strafbare overtredingen. Denk je dat je werkgever dan zegt, omdat je het in mijn tijd doet vergoeden wij de juridische bijstand.

Ik snap er weinig van. Als ik de wet overtreedt dan heb ik eerder kans dat mijn werkgever mij op straat zet, dan dat ze juridische bijstand gaat bekostigen. En zo hoort dat ook.
  maandag 20 juli 2026 @ 21:49:32 #113
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221394528
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Kan je wat voorbeelden geven van de desinformatie en misinformatie?
Maar natuurlijk. Bij ON spreekt men bijvoorbeeld over transgenderpropaganda. Dat klopt niet. Er is geen propaganda. Er is educatie. En men spreekt bijvoorbeeld over klimaatwaanzin. Er is geen waanzin. Er zijn enkel maatregelen om het klimaat te verbeteren.

Deze woordkeuze is bewust overtrokken en men probeert daarmee deze onderwerpen kwaadaardig te framen, omdat de realiteit niet in overeenstemming is met hun visie. Men wil leugens verkopen en verpakken als nieuws.

Het zijn vooral de hyperbolen over de bekende topics. Dat is niet feitelijke journalistiek, dat is rechts activistisch. Dat mag, Maar niet in het publieke bestel. Daar moet je voldoen aan de code journalistiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 20-07-2026 21:56:44 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221394641
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 18:27 schreef Badada het volgende:

[..]
[..]
Denk eerder dat je gewoon nog verder naar rechts bent geschoven.
Ik ben hetzelde gebleven, ik ben ooit "lid" geworden van PowNed om ze in het NPO bestel te krijgen, daar heb ik nu spijt van! Zij zijn enorm naar links opgeschoven.
pi_221394660
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:49 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Maar natuurlijk. Bij ON spreekt men bijvoorbeeld over transgenderpropaganda. Dat klopt niet. Er is geen propaganda. Er is educatie. En men spreekt bijvoorbeeld over klimaatwaanzin. Er is geen waanzin. Er zijn enkel maatregelen om het klimaat te verbeteren.

Deze woordkeuze is bewust overtrokken en men probeert daarmee deze onderwerpen kwaadaardig te framen, omdat de realiteit niet in overeenstemming is met hun visie. Men wil leugens verkopen en verpakken als nieuws.

Het zijn vooral de hyperbolen over de bekende topics. Dat is niet feitelijke journalistiek, dat is rechts activistisch. Dat mag, Maar niet in het publieke bestel. Daar moet je voldoen aan de code journalistiek.
Ok maar dat is puur jou mening en meningen verschillen.
Welke bewijzen zijn er?
  maandag 20 juli 2026 @ 22:29:14 #116
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221394828
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ok maar dat is puur jouw mening en meningen verschillen.
Welke bewijzen zijn er?
Het zijn de meningen van ON. Die uitspraken worden gedaan in hun tv programma's. De bewijslast ligt bij hen. Zij moeten bewijzen dat het nieuws 'propaganda' is of 'waanzin'. Wat ik er persoonlijk over denk is niet relevant in deze situatie.
pi_221394846
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik ben hetzelde gebleven, ik ben ooit "lid" geworden van PowNed om ze in het NPO bestel te krijgen, daar heb ik nu spijt van! Zij zijn enorm naar links opgeschoven.
Dat verklaart de kwaliteitsverbetering.
pi_221394884
quote:

[..]

De linkse propaganda en hyperbolen bij Jinek daarentegen zijn natuurlijk prima want dat zijn de "goeien".

De Vara spinoff joop punt nl, die indirect gefincierd wordt met publiek geld uit het omroep bestel, is een broeinest van overdrijving, bangmakerij, onverdraagzaamheid en zelfs haatzaaien. De goedwillende amateurs en prutsers van ON kunnen daar niet eens bij in de schaduw staan.

Kortom er wordt zoals zo vaak weer uitvoerig met twee maten gemeten. En met steun van het partijkartel kan alles "democratisch' gefikst worden.
-
  maandag 20 juli 2026 @ 22:38:04 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221394896
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze zijn erg voor 'diversiteit' bij de NPO, maar niet voor diversiteit in meningen. Iedere omroep moet wel gewoon de progressief linkse boodschap uitdragen.
En anders gaan ze zoeken naar dingetjes.

Des te meer reden om harder te budgeteren op de publieke.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 20 juli 2026 @ 22:43:38 #120
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_221394921
quote:

[..]

Ongehoord Nieuws (daar gaat het met name over) is een opinieprogramma en wordt ook zo geadverteerd. Onder de tweede bullet van uitgangspunt B1 van de code zijn stijlmiddelen geoorloofd. Beetje zoals opiniemakers in deugdzame praatprogramma's ook doen. Dat mag allemaal in het publieke bestel.

Dat mensen een hekel hebben aan ON begrijp ik wel, maar een ander feitelijk argument om ze uit het bestel te gooien heb ik nog niet gehoord.
Never explain, never apologize.
  maandag 20 juli 2026 @ 22:55:13 #121
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221394972
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:43 schreef Lurf het volgende:

[..]
Ongehoord Nieuws (daar gaat het met name over) is een opinieprogramma en wordt ook zo geadverteerd. Onder de tweede bullet van uitgangspunt B1 van de code zijn stijlmiddelen geoorloofd. Beetje zoals opiniemakers in deugdzame praatprogramma's ook doen. Dat mag allemaal in het publieke bestel.

Dat mensen een hekel hebben aan ON begrijp ik wel, maar een ander feitelijk argument om ze uit het bestel te gooien heb ik nog niet gehoord.
Een stijlmiddel gebruiken is nog geen leugens verspreiden. Het feitelijke argument om ze uit het bestel te gooien zal dan ook verspreiden van leugens worden. Lasterpraat is nu eenmaal strafbaar. Het zal stand moeten gaan houden bij de rechtbank. Daar ga ik niet over. We wachten het maar af.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 20-07-2026 23:08:49 ]
  maandag 20 juli 2026 @ 23:07:24 #122
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221395051
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
De linkse propaganda en hyperbolen bij Jinek daarentegen zijn natuurlijk prima want dat zijn de "goeien".

De Vara spinoff joop punt nl, die indirect gefincierd wordt met publiek geld uit het omroep bestel, is een broeinest van overdrijving, bangmakerij, onverdraagzaamheid en zelfs haatzaaien. De goedwillende amateurs en prutsers van ON kunnen daar niet eens bij in de schaduw staan.

Kortom er wordt zoals zo vaak weer uitvoerig met twee maten gemeten. En met steun van het partijkartel kan alles "democratisch' gefikst worden.
Tja, het overdrijven is natuurlijk de kruiwagen voor de onderliggende boodschap. Wat andere websites doen is aan hen. Als deze te boek gaan staan als haatzaaiers zullen ze tzt ook wel aan de beurt komen. Dat de democratie werkt is natuurlijk fantastisch. Deze beslissing zal niet lichtzinnig genomen worden, omdat ze eerst een kans kregen in het bestel. Ik zie geen politiek kartel. Dat is nogal achterdochtig. Ik zie wel een politieke meerderheid ontstaan.
pi_221395143
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 23:07 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Tja, het overdrijven is natuurlijk de kruiwagen voor de onderliggende boodschap. Wat andere websites doen is aan hen. Als deze te boek gaan staan als haatzaaiers zullen ze tzt ook wel aan de beurt komen. Dat de democratie werkt is natuurlijk fantastisch. Deze beslissing zal niet lichtzinnig genomen worden, omdat ze eerst een kans kregen in het bestel. Ik zie geen politiek kartel. Dat is nogal achterdochtig. Ik zie wel een politieke meerderheid ontstaan.
Je kunt in elk geval lullen als een Jehova. Draaien,keren en bochten afsnijden zodat het lijkt alsof je op een hele logische en redelijke manier weer gelijk hebt.
Maar zodra ieder zijns weegs gaat denk je : WTF , wat voor shit heb ik nou weer allemaal moeten aanhoren.
-
pi_221395312
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
bij Ongehoord Nederland daarentegen brengen ze puur extreemrechtse meningen en onderbuikgevoelens, wat de aanhangers opvatten als waarheid.
Als ik naar hun 10 beste video’s kijk op youtube dan gaan ze allemaal over azc’s en asielzoekers.
Rechts, niet extreemrechts en ook geen meningen maar gewoon situaties die wel degelijk spelen in de samenleving en de andere media vaak laten voor wat het is.

Ja Ter Apel komt nu pas een beetje groot in het nieuws als shithole? Dat doet ONgehoord blijkbaar al sinds ze bestaan

Is daar wat geks of slechts aan dan?
  dinsdag 21 juli 2026 @ 00:44:15 #125
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221395319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
Als ik naar hun 10 beste video’s kijk op youtube dan gaan ze allemaal over azc’s en asielzoekers.
Rechts, niet extreemrechts en ook geen meningen maar gewoon situaties die wel degelijk spelen in de samenleving en de andere media vaak laten voor wat het is.

Ja Ter Apel komt nu pas een beetje groot in het nieuws als shithole? Dat doet ONgehoord blijkbaar al sinds ze bestaan

Is daar wat geks of slechts aan dan?
Volgens links intellectuelen wel.
pi_221395327
Nieuws vd Dag op SBS6 en Hart v Nederland bedienen de doelgroep van ON wel veel beter dan ON. Is altijd een beetje amateuristisch geweest.
pi_221395331
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
Beste? Of meest bekeken?

quote:
Was zo'n beetje een van de grootste thema's bij de verkiezingen van 2023.
pi_221395345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 00:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Beste? Of meest bekeken?
[..]
Was zo'n beetje een van de grootste thema's bij de verkiezingen van 2023.
Meest bekeken ja.

Ja dat het niet lekker loopt hoor je her en der en dat er wat moet gebeuren ook.

Maar dat het gewoon een grote grafbende is met tuig, ellende en zware criminaliteit hoorde je echt niet zo heel vaak bij de nos bv.

Terwijl steekpartijen echt letterlijk al jaren dagelijks aan de orde is daar
pi_221395469
quote:
Dat zeg ik niet toch? Ik zei dat de nos er niet zo vaak aandacht aan besteed (als zou moeten)
Je hebt nu een rijtje berichten onder elkaar gezet van de afgelopen 5 jaar, waarvan de bovenste paar van afgelopen maand.

Wat mij betreft had de nos er meermaals per week over mogen berichten (wat ze bij Ongehoord dus wel doen) want het is daar dagelijks een grote ellende met misstanden waar je u tegen zegt.

Jou lijstje met linkjes had minimaal 10x zo lang moeten zijn
pi_221395476
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:36 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Beeld je in; Je begaat strafbare overtredingen. Denk je dat je werkgever dan zegt, omdat je het in mijn tijd doet vergoeden wij de juridische bijstand.

Ik snap er weinig van. Als ik de wet overtreedt dan heb ik eerder kans dat mijn werkgever mij op straat zet, dan dat ze juridische bijstand gaat bekostigen. En zo hoort dat ook.
Hoe het hoort is in deze een mening, meer niet. Als het niet verboden is mag het.
ON maakt daar dus andere keuzes in dan jouw werkgever, kennelijk.

Het gaat mij om de twee maten die gehanteerd worden: ON en EO verspreiden beiden nepnieuws. Alleen dat van ON is onwelgevallig, dus moeten ze verdwijnen. In mijn optiek moeten ze dan allebei, of allebei niet weg.
pi_221395507
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 22:29 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het zijn de meningen van ON. Die uitspraken worden gedaan in hun tv programma's. De bewijslast ligt bij hen. Zij moeten bewijzen dat het nieuws 'propaganda' is of 'waanzin'. Wat ik er persoonlijk over denk is niet relevant in deze situatie.
Dus ze roepen maar wat zonder iets aan te tonen?
Heb je een link naar de betreffende aflevering of het betreffende onderwerp?
pi_221395520
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 06:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lees de thread eens terug...
pi_221395521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 06:11 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Hoe het hoort is in deze een mening, meer niet. Als het niet verboden is mag het.
ON maakt daar dus andere keuzes in dan jouw werkgever, kennelijk.

Het gaat mij om de twee maten die gehanteerd worden: ON en EO verspreiden beiden nepnieuws. Alleen dat van ON is onwelgevallig, dus moeten ze verdwijnen. In mijn optiek moeten ze dan allebei, of allebei niet weg.
Noem eens een voorbeeld van nepnieuws van de EO.
pi_221395535
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem eens een voorbeeld van nepnieuws van de EO.
Dat er een god bestaat bijvoorbeeld?
pi_221395537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 07:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Link?
  dinsdag 21 juli 2026 @ 07:10:15 #137
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221395555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 07:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Bij ON heeft het strooien met nepnieuws als doel verdeeldheid zaiien. Da's wel even wat anders.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221395576
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 07:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Link?
Kijk maar op hun website.
Je weet waar de letters EO voor staan?
pi_221395578
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 07:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Bij ON heeft het strooien met nepnieuws als doel verdeeldheid zaiien. Da's wel even wat anders.
Of is dat wat jij denkt dat hun doel is?
  dinsdag 21 juli 2026 @ 08:32:09 #140
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221395834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 07:28 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Of is dat wat jij denkt dat hun doel is?
Waarom zou je daar aan twijfelen? :*
pi_221395851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Omdat we daar gewoon onze eigen mening over mogen hebben misschien?
pi_221395878
quote:

[..]
Nou, we hebben het over nepnieuws.

Dus dan verwacht ik een nieuwsbericht van de EO waarin ze zeggen dat God bestaat.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 08:50:37 #143
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221395896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 08:37 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Precies. Het hele punt is dat je informatie tot je moet nemen met verschillende focus, van verschillende bronnen.

Dan maken we zélf wel uit wat onzin is, of niet. We hebben geen overheid - althans; dat is niet de bedoeling- die uitmaakt wat wij moeten vinden en denken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221395906
quote:

[..]
Erotische Omroep
pi_221396013
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 18:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Goed. Laten we er gewoon eentje uit pakken dan. Eentje.

Als een omroep geld ontvangt, dan is het niet meer dan logisch dat het uitgegeven gaat worden aan televisie maken. Dat is de kerntaak van een omroep. Niet aan rechtsbijstand van een presentatrice die op eigen houtje racistische uitlatingen doet. Het gaat immers om belastinggeld, hè.

Dit is nog maar 1 voorbeeld. Zijn er nog wel 10 andere te vinden.
Dat is idd kwalijk, maar wat zijn die andere 9 dan of noem er eens 2 die je bij andere omroepen niet zult zien.

Ik heb jaren in Hilversum gewerkt voor diverse omroepen en kan je verzekeren dat massale geldverspilling, doofpotten en vriendjespolitiek bij iedere omroep de normaalste zaak van de wereld zijn.

Ongehoord heeft de pech dat die lui alles op twitter flikkeren zodat de interne ellende meteen op straat ligt. Maar dit zijn dingen die bij iedere omroep spelen, die houden het alleen allemaal binnenshuis.

Zo is qua geldverspilling bv ook het merendeel van de fte bij de VPRO geloof ik bezig met de omroep zelf in stand houden dan met daadwerkelijk tv maken.

Er gaan daar miljarden heen terwijl die omroepen zelf miljoenen op de bank/beleggingen staan als buffertje.
Moeten we dat als belastingbetaler maar subsidiëren.

En dan nog los van de omroepbazen die belachelijke salarissen hebben en presentatoren die de max verdienen maar ook nog een productiehuisje opzetten om via die weg nog een keer bakken met geld binnen te harken.

Terwijl de productie medewerkers gewoon een oké loontje krijgen en freelancers worden uitgeknepen tot op het bot. Die krijgen een zzp uurloon van ¤38,- en worden vaak maar voor een dagdeel ingehuurd.
Dit dus terwijl er massaal geld heen gaat, het overloopt van de managers die daar al eeuwen zitten en echt geen reet uitvoeren.

Om maar te zwijgen over de NPO zelf met hun 500fte aan managers…

Ongehoord is echt niet heel veel anders dan al die andere omroepen.
pi_221396220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien willen ze alleen maar mensen bewust maken van wat er in hun ogen gebeurt en zit er verder geen duistere agenda achter. Er hoeft niet altijd een verkeerde intentie te zijn.
pi_221396225
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 08:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, we hebben het over nepnieuws.

Dus dan verwacht ik een nieuwsbericht van de EO waarin ze zeggen dat God bestaat.
Daar staat hun website vol mee. Je kan er ook in touch komen met Jezus. Kennelijk zijn zij het er niet zo mee eens dat die allang overleden is. Vind dat zelf toch wel een wat verkeerde voorstelling van zaken hoor.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:18:57 #148
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221396242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien willen ze alleen maar mensen bewust maken van wat er in hun ogen gebeurt en zit er verder geen duistere agenda achter. Er hoeft niet altijd een verkeerde intentie te zijn.
Gewoon een bezorgde omroep met goede intenties, mensen.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_221396251
Ik vond het hele project altijd al een beetje naief. Het is niet alsof die dom-linkse NPO babyboomers een ander geluid gaan toestaan, ongeacht welk percentage van de bevolking zich daarin herkent.
pi_221396266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:18 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
Gewoon een bezorgde omroep met goede intenties, mensen.
Zelf vind ik het eerlijk gezegd een beetje wappies. Maar ik vind dat ook wappies gehoord mogen worden.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:25:42 #151
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221396285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 08:37 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Noem eens wat op dan. Het is een vrij gemakkelijke analyse dat het bij ON gaat om het manipuleren van de publieke opinie dmv het rondstrooien van nepnieuws en desinformatie

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2026 13:40:55 ]
pi_221396303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Noem eens wat op dan. Het is een vrij gemakkelijke analyse dat het bij ON gaat om het manipuleren van de publieke opinie dmv het rondstrooien van nepnieuws en desinformatie
Dat zie ik andere omroepen ook doen. Bv door te beweren dat Israël genocide pleegt. Dat is een overduidelijke leugen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2026 13:41:01 ]
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:33:19 #153
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221396330
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 06:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze roepen inderdaad maar wat. Het zijn voornamelijk feitenvrije meningen, haatspraak en laster.

https://www.ad.nl/show/on(...)-aangiftes~a0fed956/

https://www.rtl.nl/nieuws(...)%2Fduckduckgo.com%2F

https://www.nrc.nl/nieuws(...)strengeling-a4911430

https://ongehoordnederlan(...)t-de-transpropaganda

Asjeblieft Zeeleeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')