Denkt ook dat hij groter dan de sport is.quote:
Huhquote:Op zondag 19 juli 2026 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
IK KAN HET WETEN
IK BEN ER ZELF EENS DOOR GERED
Huh
Goed middagdutje meegepakt vanmiddag zeker.quote:
Zelfde lui die in Trump een complot zagen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik proef een bepaalde aversie in dit topic.
En dat terwijl we te maken hebben met een complot.
Die had al een paar keer rood moeten krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:13 schreef Starflyer het volgende:
Paredes weer. Waarom is die er nog niet af?
Maar dat heet passie.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het enige dat ze kunnen. Vies spelen op de man ipv de bal.
Dan zal Spanje in de 110e minuut wel scoren.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Argentinië lijkt het Nederlands elftal wel in 2010
Wij kregen nog een kans...quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Argentinië lijkt het Nederlands elftal wel in 2010
En dat al 60 jaar, best knap.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijk tyfusteam, echt niet te filmen
Soort Nederland 2010quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijk tyfusteam, echt niet te filmen
116equote:Op zondag 19 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal Spanje in de 110e minuut wel scoren.
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk ook dat heel veel users Argentinie - Nederland 4 jaar geleden niet gekeken hebben.
quote:
Ja die levert.quote:
Hij floot snel af, dat had een strafschop kunnen zijnquote:Op zondag 19 juli 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Daar werd nog even een Spanjaard neergemaaid bij die corner
Beetje snel als het kan graagquote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik voorzie een complete meltdown bij Argentinië.
Wat jij gaat doen moet je zelf weten maar wij gaan verlengenquote:
Ten tijde van Boudewijn de Groot al: Als hij maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem halfdood....quote:
Per direct een decreet die verlengen verbiedquote:
Met een paard en wagen over het ijs in Thialfquote:Op zondag 19 juli 2026 23:16 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk rijden Ronaldo en Ronaldinho nog een rondje.
Sowieso opstootjes wanneer Spanje wint. Kijk al uit naar Messi.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik voorzie een complete meltdown bij Argentinië.
Is maar goed ook want die kan er niet zoveel vanquote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Spaanse keeper heeft nog geen bal geraakt.
Eerst hydrateren toch?quote:
Das het gevaar...komt argentinie 1 keer bam zit iequote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Spaanse keeper heeft nog geen bal geraakt.
Mag Kluivert ook een rondje?quote:Op zondag 19 juli 2026 23:16 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk rijden Ronaldo en Ronaldinho nog een rondje.
Hahaha jaquote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Er komt sowieso nog ergens een gevecht zo
Weer wat extra moorden in shithole country Argentinië achquote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso opstootjes wanneer Spanje wint. Kijk al uit naar Messi.
Straks ook een show tussen iedere penalty?quote:
Kluivert is ooit betrokken geweest in een dodelijk ongeluk, dus ik vind deze opmerking nogal ongepast.quote:
KIJK UIT VOOR ONGELUKKENquote:
Pierre is het niet met je eensquote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van die afstand is het vrij kansloos en moet de keeper hem hebben
Vast een zeker Paredes en op die manier z'n tweede gele kaart pakken.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Er komt sowieso nog ergens een gevecht zo
Shakira en danseressen op de middellijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Straks ook een show tussen iedere penalty?
Voor de wedstrijd zou het leuk zijn. Dan wordt het echt oorlog op het veld.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Das het gevaar...komt argentinie 1 keer bam zit ie![]()
Het is dat het daar middag is, anders was hij in slaap gevallen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:17 schreef golfer het volgende:
Kan iemand aan Trump uitleggen dat zich hij nog wat langer moet vervelen?
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Straks ook een show tussen iedere penalty?
Kan nog best in de verlening. Dik verdiend, in ieder geval.quote:
Never forgettiquote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kluivert is ooit betrokken geweest in een dodelijk ongeluk, dus ik vind deze opmerking nogal ongepast.
Oh dan maak ik er Rai Vloet van.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kluivert is ooit betrokken geweest in een dodelijk ongeluk, dus ik vind deze opmerking nogal ongepast.
Je bent wreedquote:
Nee, alleen als het overduidelijk direct rood moet zijn komt er een tweede geel…quote:Op zondag 19 juli 2026 23:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vast een zeker Paredes en op die manier z'n tweede gele kaart pakken.
Gibraltar is van Argentinië…quote:Op zondag 19 juli 2026 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd zou het leuk zijn. Dan wordt het echt oorlog op het veld.
Je kan nog een kwartier vullen aan overtredingen van Argentinië waar geel gegeven voor had moeten worden.quote:
Das precies het idee van zo'n wedstrijd toch..ok jammer dat ie er nog niet in zit..quote:Op zondag 19 juli 2026 23:19 schreef borisz het volgende:
Balbezit is leuk maar Spanje heeft er ook weinig mee gedaan. Vooral op de doelman geschoten.
Onder de douche haalt hij die schade in.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Argentijnse keeper meer de bal aangeraakt dan menig teamspeler
KPN is echt een stoorzenderquote:Op zondag 19 juli 2026 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Godver, KPN schee er weer eens uit hier!
Dan moet Spanje snel penaltykiller Andries Noppert opstellen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
Argentinië wint als er strafschoppen komen
Wat ben je een romanticus.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Man dit is zooooo saaaaaai
Wat een anti climax.. onze laatste avond samen dit WK....
We moeten dit in schoonheid kunnen afsluiten
We krijgen mad penalties.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Arme familie Dieperinkquote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Makkelie verder in de problemen komt, want hij is niet welkom op de begrafenis van Dieperink”, zo begint Derksen tijdens de uitzending.
“Er is een rel aan het komen die zijn weerga niet kent. De familie van Dieperink vindt hem ongewenst op de begrafenis
Scoooooooppppp @:zipportal
Valt wel mee toch nu?quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Variatie van ergernis.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Godver, KPN schee er weer eens uit hier!
Hoe heette dat ananashoofd die bij Ajax speelde ook alweer? @JR-Style-93quote:
Derksen is een walgelijke vent. Ook al zou het zo zijn, het gaat niemand wat aanquote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Makkelie verder in de problemen komt, want hij is niet welkom op de begrafenis van Dieperink”, zo begint Derksen tijdens de uitzending.
“Er is een rel aan het komen die zijn weerga niet kent. De familie van Dieperink vindt hem ongewenst op de begrafenis
We hebben het toch enorm naar ons zin in dit topic met zn allen?quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Het is ook wel een soort traditie dat de finale schabouwelijk is.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Makkelie schuldig aan zijn dood? Dat hoort u volgende weekquote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Arme familie Dieperink
Makkelie is een valse nicht. Dat weet iedereen.
Is beter dat dit ja....quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meer valt er nu niet meer van te maken. Ik wil pingels.
Oh echt. Ik overweeg om over te stappen van Ziggo naar KPNquote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer terug naar Ziggo. Wat een klotezooi is dat glasvezel kpn
Had ie een relatie met ‘m???????????quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Ja HIER is het wel leuk!quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hebben het toch enorm naar ons zin in dit topic met zn allen?
quote:Op zondag 19 juli 2026 23:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja HIER is het wel leuk!
Ik ga het missen
Succes!quote:Op zondag 19 juli 2026 23:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh echt. Ik overweeg om over te stappen van Ziggo naar KPN
Ja ik sinds zojuist ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Makkelie is een valse nicht. Dat weet iedereen.
quote:
Misschien heeft die wel gezegd dat hij zichzelf moet ophangenquote:Op zondag 19 juli 2026 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ie een relatie met ‘m???????????
Het zijn de homo’s jaja
Makkelie is wel zo'n iemand die je meteen laat vallen als het hem niet goed uit komt. Of het nou terecht is of niet. Die kerel heeft het achter de ellebogen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Makkelie schuldig aan zijn dood? Dat hoort u volgende week
Echte politieagent. Allemaal van die laaielichtersssquote:Op zondag 19 juli 2026 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Makkelie is wel zo'n iemand die je meteen laat vallen als het hem niet goed uit komt. Of het nou terecht is of niet. Die kerel heeft het achter de ellebogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |