Het is ook wel een soort traditie dat de finale schabouwelijk is.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:
Man dit is zooooo saaaaaai
Wat een anti climax.. onze laatste avond samen dit WK....
We moeten dit in schoonheid kunnen afsluiten
Makkelie schuldig aan zijn dood? Dat hoort u volgende weekquote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Arme familie Dieperink
Makkelie is een valse nicht. Dat weet iedereen.
Is beter dat dit ja....quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meer valt er nu niet meer van te maken. Ik wil pingels.
Oh echt. Ik overweeg om over te stappen van Ziggo naar KPNquote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer terug naar Ziggo. Wat een klotezooi is dat glasvezel kpn
Had ie een relatie met ‘m???????????quote:Op zondag 19 juli 2026 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Makkelie verder in de problemen komt, want hij is niet welkom op de begrafenis van Dieperink”, zo begint Derksen tijdens de uitzending.
“Er is een rel aan het komen die zijn weerga niet kent. De familie van Dieperink vindt hem ongewenst op de begrafenis
Scoooooooppppp @:zipportal
Ja HIER is het wel leuk!quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hebben het toch enorm naar ons zin in dit topic met zn allen?
quote:Op zondag 19 juli 2026 23:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja HIER is het wel leuk!
Ik ga het missen
Succes!quote:Op zondag 19 juli 2026 23:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh echt. Ik overweeg om over te stappen van Ziggo naar KPN
Ja ik sinds zojuist ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Makkelie is een valse nicht. Dat weet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |