Jammerrquote:
Dehydrateren wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff bollequote:Op zondag 19 juli 2026 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen maar blauwen daar.
ENG ENG ENG
Het is Qatar niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil de opbouw van de halftime show zien.
Mensen geplet onder stellages…
Gister een voetbalfeestje, vandaag een loopgravenoorlog.quote:
Zoals verwachtquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister een voetbalfeestje, vandaag een loopgravenoorlog.
Okquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef 100Spokes het volgende:
De enige reden dat ze een lange halftime show doen is zodat opa Messi even een dutje kan doen in de rust.
Volledig volgens FIFA-script.quote:
Even de steunkousen opfrissenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef 100Spokes het volgende:
De enige reden dat ze een lange halftime show doen is zodat opa Messi even een dutje kan doen in de rust.
Geniet ervan. Ik ga toch hydrateren, ondanks het verbod.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig zo'n lange rust. Lekker bruin fruit bereiden
Omroep ZWART.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat de NOS de halftime show niet uitzenden?
Ik had een tournedos op de kamado gemaakt voor mijn vrouwtje voor de wedstrijdquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig zo'n lange rust. Lekker bruin fruit bereiden
Die zender heb ik niet in mijn pakket. Ik heb het blanke pakketquote:
Of Yamal in bad doenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef 100Spokes het volgende:
Archeologische foto?quote:
Dit is het voetbaltopic.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:03 schreef tjoptjop het volgende:
wtf NOS geen halftime show? Ben maar op de Mof aan het kijken
De NOS is een soort Viaplay.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:03 schreef tjoptjop het volgende:
wtf NOS geen halftime show? Ben maar op de Mof aan het kijken
Klopt want toen ze dat wel deed een keer met het Songfestival was het echt niet om aan te horen.quote:
En geneukt?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Is dit nu echt tijdens de rust? of zit ik naar AI te kijken
Ben net thuis van date dus WTF kijk ik naar
Verkeerde prioriteiten maat.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Ben net thuis van date dus WTF kijk ik naar, wat een clownshow
Afgelopenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:06 schreef Zorro het volgende:
Als het afgelopen is lees ik het hier wel he
Echt zo van kijk mij --> MIDDELMAAT!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Ben net thuis van date dus WTF kijk ik naar, wat een clownshow
Hier trap ik NIET in!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
wat zit hier voor filter overheen joh
dit lijkt wel een computergame
Al besprokenquote:
Leuk wel voor de jonge meiden.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Daar is mijn jongste ook helemaal lijp van, k-pop. K staat voor KUT.
Dit is GTA6quote:Op zondag 19 juli 2026 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
wat zit hier voor filter overheen joh
dit lijkt wel een computergame
Nu is de vraag als je er eentje een schop in de noten geeft. Gaat het nog hoger? Of zijn ze gecastreerdquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 19 juli 2026 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou wel een goed moment zijn voor de trailer.
Wanstaltig, ik bombardeer haar met goede muziek uit de vorige eeuw.quote:
Omdat dat het isquote:Op zondag 19 juli 2026 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt het allemaal zo AI generated :/
Eindelijk iets leuks.quote:
Een of ander verschrikkelijk filter en color grading.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 22:08 schreef DrDentz het volgende:
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #7: De vinale"
Wel meer Engels dan tijdens de Super Bowl halftime showquote:Op zondag 19 juli 2026 22:06 schreef tjoptjop het volgende:
Het is een beetje de braderie variant van een Super Bowl halftime show
Anders begrijpen Amerikanen het niet.quote:
Eeeeeeeeeen daaaaaaag issssss:. Oh neequote:
De halftime show is beter dan de 1e helft? Iets met maar 3 schotenquote:
Nou... De EBU is net zo corrupt als de FIFAquote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs bij het ESF maken ze het niet zo bont
Me tooquote:Op zondag 19 juli 2026 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorige maand nog live gezien op BKS!
Wordt nu gereanimeerd.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef golfer het volgende:
Heeft Trump intussen in de pauze z'n Big Mac naar binnen gewerkt?
Welkom in trump landquote:Op zondag 19 juli 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
Kutmuziek, slechte toneelstukjes. WIe bedenkt dit?
Heeft hij een shirt van Nederland aan dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Kriegel het volgende:
Bieber lijkt verdomme nog roder dan een kreeft, wat is dit voor shit
Goed samengevatquote:
Basic bitch gespotquote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Wotte het volgende:
Jullie zijn een stelletje zure augurken.
TOPSHOW
Een wereld zonder Graham, McConnell en Trump danquote:Op zondag 19 juli 2026 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
het mooiste einde van dit tournooi zou wel zijn dat trump daar de trap af sodemietert
Beide zijn beroerd. Nu is het snaaipauzequote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De halftime show is beter dan de 1e helft? Iets met maar 3 schoten
quote:Op zondag 19 juli 2026 22:09 schreef Wotte het volgende:
Jullie zijn een stelletje zure augurken.
TOPSHOW
Die heeft haar jaren uitgewoond, dat word je ook een keer zat.quote:
Ik vind het tweetal mooier.quote:
Mag de veters nog niet strikken van Godenzonen.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een speler was dat. De beste spits ooit op de Nederlandse velden…
Vincent Janssenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een speler was dat. De beste spits ooit op de Nederlandse velden…
Daarom kan ze niet meer live zingen, stembanden aan gort.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die heeft haar jaren uitgewoond, dat word je ook een keer zat.
25 jaar geleden zag ze er nog ouder oud dan nu.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Shakira blijft ook altijd lekker he. Vond die 25 jaar geleden al lekker.
Onze toekomst in beeldquote:Op zondag 19 juli 2026 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
blanke kindjes achterste rij @:zipportal
Schattig hoor.quote:
Alleen Bieberquote:Op zondag 19 juli 2026 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor degenen die hier wel live zingen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |