SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Op zekerquote:Op zondag 19 juli 2026 17:25 schreef Gremen het volgende:
Zouden sommige toeschouwers ook denken "Waar is Vinegaard"?
Die heeft gisteren de aanmoedigingen bij Vive le Velo gezien?quote:
ja jammer. Enige manier waarop ik me nog kon onderscheiden van n collega op plek 1 bij scorito (sta zelf 2)quote:
Want die had Merlier niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja jammer. Enige manier waarop ik me nog kon onderscheiden van n collega op plek 1 bij scorito (sta zelf 2)
Pogi kan het ook. En dat op koffie!quote:Op zondag 19 juli 2026 17:28 schreef Idisrom het volgende:
Vingegaard 's nachts uit zijn slaap halen voor een dopingcontrole. Probeer dan de dag erop de hele tijd maar scherp te blijven.
En Cameron zei nog wel dat ie naar Parijs wilde. Goh.quote:
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaarsquote:
:’)quote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaars
Voorlopig is HIJ beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
Lulhannes laat de overwinning aan del Toro.
Ben ik ook hardhandig achter aan het komenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaars
Hetzelfde als de rest van de top 5.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel benieuwd naar wat voor spul die Pogacar over een paar jaar blijkt te hebben gebruikt.
Even oud als Jilek?quote:
Nu krijgt Evenepoel een freeride van Pogacar.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:31 schreef Belgosome het volgende:
Remco moet aanvallen, pogi houdt in voor del toro
En José slikt het allemaalquote:Op zondag 19 juli 2026 17:32 schreef Belgosome het volgende:
Karl van nieuwkerken komt hier van klaar
Podium en wit voor Del Toro?quote:
Steeds meer fan van dopingzondaars?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:34 schreef XSbig het volgende:
Ik begin steeds meer fan te worden van Seixas.
Mark Rutte heeft zijn broekje weer aangerokken.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan de met de heersende USA-haat iedereen het ERG leuk vindt dat groep Pogacar nu Simmons terugpakt
Heel vermoeiend steeds ja. Iemand rijdt snel, het moet wel doping zijn!quote:
Dat lijkt me ook ja, tenzij hij nog een zo'n dag heeft dat ie fameus parkeert.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:36 schreef Steven184 het volgende:
Remco gaat gewoon tweede worden deze Tour
Nu hij ineens kan klimmen als een god met de tijdrit erbij staat dat wel vast ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:36 schreef Steven184 het volgende:
Remco gaat gewoon tweede worden deze Tour
Minachting voor de kijkert.quote:
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat hier op bepaalde figuren nog eens gemod worden of is dit forum zo verloren dat TDF gewoon een open gesticht is zoals NWS en POL?
De actieve moderators zijn zelf ook niet zo fan van UaE.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat hier op bepaalde figuren nog eens gemod worden of is dit forum zo verloren dat TDF gewoon een open gesticht is zoals NWS en POL?
Op stap met bestie Pogi..komt goedquote:Op zondag 19 juli 2026 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nu hij ineens kan klimmen als een god met de tijdrit erbij staat dat wel vast ja.
Alhoewel, een agressieaanval zit altijd dichtbij met Evenepoel.
Jankenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Er mag wel wat harder worden opgetreden tegen wegkijkers en goedpraters inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Jij bent echt de grootste kneus van allemaal.quote:
Pot, ketelquote:
Met wat minder cynisme zie je de beste wielrenner aller tijden live aan het werk.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar rijdt rond alsof hij met z'n oma op pad is. Met dichtgeknepen remmen en continu achterom kijken.
We maken hier niet echt reclame voor de sport.
Daar gaat je hartslag weer omhoog. Kijk nou uit.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste kneus van allemaal.
Stel je niet zo aan. Als jij de posts van user Ploplap serieus neemt ligt dat toch echt aan jezelf.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar doe dat kansloze dopinggezeik eens in het doping topic en modereer daar eens op. Dit verziekt de hele reeks steeds.
Excuus, ik liet mij even gaan.quote:
Eens. Al zie ik hem inmiddels liever wegspringen dan knechten voor Del Toro.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Met wat minder cynisme zie je de beste wielrenner aller tijden live aan het werk.
De beste fraudeur aller tijden, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Met wat minder cynisme zie je de beste wielrenner aller tijden live aan het werk.
Het is hetzelfde probleem als NWS toch? 'Als kansloos getroll je niet aan staat moet je het maar negeren'quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als jij de posts van user Ploplap serieus neemt ligt dat toch echt aan jezelf.
Met die logica hebben we helemaal geen mods nodig.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als jij de posts van user Ploplap serieus neemt ligt dat toch echt aan jezelf.
Deze hypocrisie is wel schrijnend ja. Elders is het, het kwaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is hetzelfde probleem als NWS toch? 'Als kansloos getroll je niet aan staat moet je het maar negeren'
Je ziet hoe dat forum er nu uit ziet.
Ik zie enkel een monster dat onze mooie sport aan het vermoorden is, in dienst van een regime dat een genocide aan het plegen is.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2026 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahahaha. Pogacar doet niet eens zijn best joh.
ik ben oprecht verbaasd door deze 'regel'quote:Op zondag 19 juli 2026 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort onnozelheid heb ik geen zin in.
Heeft dit goed afgekeken van Lance?quote:
Benieuwd hoe ze dit cadeautje gaan ompraten tot een legendarische sprint overwinning bergop.quote:
Wel de eerste keer toch dat hij echt iets weg geeft ?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Mood.
Al zal Evenepoel het idee hebben dat hij op eigen kracht won.
Lipowitz moet vanaf nu voor REMCO op kop rijden.quote:
Kijken of de aflevering wat langer gaat worden dan nu gepland is. Maar 40 minuutjes.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
REMCO! Vive le Velo wordt vanavond fantastisch.
Mwah ze zijn best reeel.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dit cadeautje gaan ompraten tot een legendarische sprint overwinning berhop.
Del Toro kreeg deze Tour ook al een cadeau.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel de eerste keer toch dat hij echt iets weg geeft ?
Aan een ploegmaat ok, dat telt niet echtquote:Op zondag 19 juli 2026 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Del Toro kreeg deze Tour ook al een cadeau.
Zeker niet omdat Evenepoel precies nul meter op kop reed.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar als t een cadeautje is, waarom dan? Evenepoel gaat dinsdag ook al winnen, dus een cadeau geven zou helemaal niet nodig zijn hier. Pogacar wil Cavendish inhalen.
Vooral omdat Vingegaard eruit ging vermoed ikquote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet omdat Evenepoel precies nul meter op kop reed.
Best knap met zijn grote mondquote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco staat dus niet op de zwarte lijst bij Pogi, het betaalt uit dat bonden
Ik heb de vraag al een gesteld, maar toen kreeg ik geen antwoord.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Remco het volgende:
In zekere zin doen/denken velen hier het zelfde als flat earters. Zeker zijn van iets terwijl het nooit is bewezen en je er zelfs in de media nooit iets over hoort.
Leeggereden terwijl hij op 60% reed?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:46 schreef Felagund het volgende:
Delirium in de Jura! Remco Evenepoel wint de 15e etappe! De Belg ging van ver zijn sprint aan, Pogacar kon reageren en zat in het wiel, maar hij kwam er niet meer over. Een echte sprint zette de Sloveen nooit in, leeggereden na al het werk voor Del Toro?
Met 8 overwinningen een tour winnen vind meneer wat overdreven. Wij ook trouwens.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar als t een cadeautje is, waarom dan? Evenepoel gaat dinsdag ook al winnen, dus een cadeau geven zou helemaal niet nodig zijn hier. Pogacar wil Cavendish inhalen.
Hele klim op halve kracht gereden al bellend en omkijkend maar net deze keer zou dat sprintje niet meer kunnen lukken die hij altijd wint.quote:
Vorig jaar hield hij in de Tour ook al een paar keer in, omdat hij bang was voor boze Fransen. Daar heeft Arensman een ritzege aan te danken, of Paret-Peintre op de Ventoux. Al is dat natuurlijk niet zo overduidelijk als dit, maar toch.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aan een ploegmaat ok, dat telt niet echt
Blijf volhouden.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Die lul rijdt op 40% en probeert het niet eens. Verziekt de hele sport
Slechte nacht gehad hequote:Op zondag 19 juli 2026 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hele klim op halve kracht gereden al bellend en omkijkend maar net deze keer zou dat sprintje niet meer kunnen lukken die hij altijd wint.
DOUBT
Hij probeert zijn teamgenoot op het podium en in de witte trui te krijgen terwijl hij de tour al binnen heeft. Dat aspect snapte ik.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Die lul rijdt op 40% en probeert het niet eens. Verziekt de hele sport
Nee, maar wie weet had hij het wel gered. Dit was nu net zijn terrein.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Aan Jonas had Pogi het cadeau nooit gegund.
Een tijdrit in de Tour, dat wordt natuurlijk gewoon weer Pogacar. Zeker met een klim erin.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit was een kado, maar dat neemt niet weg dat Remco waanzinnig op punt stopt vandaag.
Dinsdag de zege op eigen kracht.
En belooft toch wel veel richting de toekomst.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit was een kado, maar dat neemt niet weg dat Remco waanzinnig op punt stopt vandaag.
Dinsdag de zege op eigen kracht.
Die discussie zal vast gevoerd worden. Zo’n op het oog knullige val van Vingegaard.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen we de dopingcontrole al de schuld geven van de valpartij?
Ongeconcentreerd. Gevalletje "kan de beste overkomen, maar de gecontroleerdste het eerst"quote:Op zondag 19 juli 2026 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen we de dopingcontrole al de schuld geven van de valpartij?
Gisteren gelost en vandaag ineens top, het lijkt erop dat de controleurs het verkeerde hotel hebben bezocht.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Dit is wel echt de beste klimmer Remco tot nog toe. Was wat sceptisch, maar echt prima gereden
opgegeten door een geit onderweg of zoquote:Op zondag 19 juli 2026 17:51 schreef mitt het volgende:
TT
MERLIER HEEFT TOURETAPPE NIET OVERLEEFD
RIP Tim
Nee dit is inderdaad moeilijk voor te stellen. En geloof mij ik heb ook mijn twijfels. Maar mijn vraag is vooral hoe? Pogacar wordt denk ik vaker dan 365 keer per jaar getest, nu weet ik dat bloedtransfusies lastig te testen zijn maar dan heb je het bloedpaspoort nog.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de vraag al een gesteld, maar toen kreeg ik geen antwoord.
Geloof jij dat levenslange valsspeler Mauro Gianetti op latere leeftijd ineens zijn leven heeft gebeterd en heeft besloten het spelletje voortaan op een eerlijke manier te spelen?
Vingegaard wordt ook gehaat als hij wieltjes kleeft en gehaat als hij dat niet doet. Het is eenzaam aan de topquote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als Pogi alles wint wordt hij gehaat...als hij anderen gunt wordt hij ook gehaat...
Dan kun je simpelweg niks goed doen
Misschien hebben ze aangebeld maar bleef God lekker slapenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren gelost en vandaag ineens top, het lijkt erop dat de controleurs het verkeerde hotel hebben bezocht.
Want Pogacar is de enige die hard rijdt? Ik vind Seixas nog verdachter. Pogacar rijdt echt al jaren kneiterhard.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap dus écht, écht, écht niet dat mensen
a) dit leuk vinden om naar te kijken en
b) denken dat dit allemaal helemaal normaal en niet verdacht is wat Pogacar doet.
Hoe kan je zo zijn?
Etappe 2 vergeten?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel de eerste keer toch dat hij echt iets weg geeft ?
Niet alles in het leven is te snappen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
b) denken dat dit allemaal helemaal normaal en niet verdacht is wat Pogacar doet.
Hoe kan je zo zijn?
Donder dan eindelijk gewoon eens op. Grote ronde na grote ronde kom je deze boodschap brengen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kan je zo zijn?
Hele vreemde vergelijking.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik vind Rev echt de Wout Weghorst van het wielrennen
En dat is gewoon de spijker op zijn kopquote:Op zondag 19 juli 2026 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vingegaard wordt ook gehaat als hij wieltjes kleeft en gehaat als hij dat niet doet. Het is eenzaam aan de top
Hij is te goed. Omdat hij verrweg de beste is wordt de koers saai. Daardoor vinden mensen hem niet leuk. Je kan dan wel een ander laten winnen, maar dat zien mensen ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als Pogi alles wint wordt hij gehaat...als hij anderen gunt wordt hij ook gehaat...
Dan kun je simpelweg niks goed doen
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij is te goed. Omdat hij verrweg de beste is wordt de koers saai. Daardoor vinden mensen hem niet leuk. Je kan dan wel een ander laten winnen, maar dat zien mensen ook.
Bleef het maar bij grote ronde na grote ronde.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Donder dan eindelijk gewoon eens op. Grote ronde na grote ronde kom je deze boodschap brengen.
WOEST.
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik vind Rev echt de Wout Weghorst van het wielrennen
Ik verwacht niet dat kind van (Christelijke) God zich snel tot de islam zal bekeren.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?
De passie, de woede, de gebaren, de trots bij een geflatteerde overwinningquote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?
Hij leest mee!quote:Op zondag 19 juli 2026 17:55 schreef wimderon het volgende:
Renaat vergeet JELLE
Bekijk deze YouTube-video
Hee hee hee wil je ons dagjesvolk niet zo over één kam scheren jaquote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Toby56 het volgende:
Gelukkig zijn de ongelovigen maar dagjesaids.
Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsen
Vanavond een woedende Richard Plugge in de avondetappequote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Pogi suggereert dat het aan de controle lag.
Dit is een bijzondere vergelijkingquote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Tom Dumoulin die zich drukt maakt om een stoeprandje dat niet is afgezet
Kijk eens naar mountainbiken wat ze daar in parcoursen durven te stoppen. Dit is daar echt niks bij. Gewoon beter opletten.
Dat was bij Anquetil, Merckx, Hinault et al ook niet het geval.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.
hoezo?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nou mijn twijfels zijn wel weg of het weggegeven is of niet.
Oei. Einde tijdperk fanclub Pogi?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:04 schreef TAmaru het volgende:
Wat belachelijk dit zeg. Pogacar had hier met 2 minuten verschil kunnen winnen en dan laat hij in feite Remco winnen. Ik twijfel of ik nog fan ben na vandaag.
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezienquote:
Maar als fan van UAE heeft hij wel een derde plek en witte trui gemanifesteerd!quote:Op zondag 19 juli 2026 18:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezien
Nee. Ik snap het rijden vandaag ook niet helemaalquote:Op zondag 19 juli 2026 18:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezien
Je bent toch sportman en dan wil je het hoogste. Daarin verschilt Pogacar niet van de rest van het peloton alleen steekt hij er kwalitatief bovenuit. Je bedrijft topsport en je wilt gewoon winnen, zo simpel is het.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Dumoulin wil dat iedere vluchtheuvel wordt weggehaald of dat ze overal een mannetje neerzetten. Nobel streven, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.
Het idee bekruipt je dat ze meer kunnen doen dan met een roze spuitbus wat gevaarlijke punten aanwijzen, maar dit soort incidenten helemaal voorkomen zit er ook niet in.
MvdP doet dit ook bij het veldrijden.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsen
Renners zelf hebben ook nog steeds een stukje verantwoordelijkheid. De situatie vroeg er ook helemaal niet om die bocht als een gek te nemen, Campenaerts zijnde.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Dumoulin wil dat iedere vluchtheuvel wordt weggehaald of dat ze overal een mannetje neerzetten. Nobel streven, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.
Het idee bekruipt je dat ze meer kunnen doen dan met een roze spuitbus wat gevaarlijke punten aanwijzen, maar dit soort incidenten helemaal voorkomen zit er ook niet in.
Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik begrijp de emotie van Dumoulin.
Maar die emotie kleurt ook zijn argumentatie.
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de vraag al een gesteld, maar toen kreeg ik geen antwoord.
Geloof jij dat levenslange valsspeler Mauro Gianetti op latere leeftijd ineens zijn leven heeft gebeterd en heeft besloten het spelletje voortaan op een eerlijke manier te spelen?
Ik zal altijd van Tommie blijven houden.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.
Ik hou daar ook nooit van...gewoon strijden om de zege. Wat dat betreft was die Strade bij de vrouwen een paar jaar geleden geweldig waarbij die twee van SD Worx vol voor de overwinning gaanquote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Snap ook de achterliggende gedachte van het weggeven niet.
Maar misschien was die er ook niet..
Daar is niet zoveel mis mee toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.
Steven de Jongh?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?
Of geloof je werkelijk dat mensen als Vinokourov plots allemaal wel het licht gezien hebben?
Dat weet je welquote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Astana is en blijft dan ook een boevenploegquote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?
Of geloof je werkelijk dat mensen als Vinokourov plots allemaal wel het licht gezien hebben?
Het is best mogelijk dat op het eind bij Pogacar de benen ook wel wat leegjes waren na 7 km op kop rijden en dat Remco gewoon de betere sprint had. Maar als Pogacar gewoon eerder was vertrokken, zelfs op 2 km van de streep, had hij makkelijk gewonnen denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Snap ook de achterliggende gedachte van het weggeven niet.
Maar misschien was die er ook niet..
Het gaat ook niet over weghalenquote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet je wel![]()
Beetje wereldvreemd al die wielerkenners die willen dat alle vluchtheuvels weggehaald worden omdat er één keer per jaar een koers langs komt natuurlijk.
Knoflook GENOT. Smakelijkquote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh mijn dürüm döner komt eraan boysTot later!
Dit is wel cryptischquote:Op zondag 19 juli 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Pogi op zijn bek gaat zoals Vingegaard kan Pogi de tour winnen. Was het omgekeerde dan hadden we nu een spannend klassement
Dat is ook absoluut waar. Ze hoefden daar niet als gekken te rijden, er was nog genoeg tijd om daarna in de vallei op kop te brommeren.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renners zelf hebben ook nog steeds een stukje verantwoordelijkheid. De situatie vroeg er ook helemaal niet om die bocht als een gek te nemen, Campenaerts zijnde.
De familie van Simmons ook dus dat zal goed klikken dan.quote:
Ik zo ben zó jaloers, ik HAAT je!quote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh mijn dürüm döner komt eraan boysTot later!
quote:Op zondag 19 juli 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Pogi op zijn bek gaat zoals Vingegaard kan Pogi de tour winnen.
Vroeg aan het bier?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Pogi op zijn bek gaat zoals Vingegaard kan Pogi de tour winnen. Was het omgekeerde dan hadden we nu een spannend klassement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |