Want Pogacar is de enige die hard rijdt? Ik vind Seixas nog verdachter. Pogacar rijdt echt al jaren kneiterhard.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap dus écht, écht, écht niet dat mensen
a) dit leuk vinden om naar te kijken en
b) denken dat dit allemaal helemaal normaal en niet verdacht is wat Pogacar doet.
Hoe kan je zo zijn?
Etappe 2 vergeten?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel de eerste keer toch dat hij echt iets weg geeft ?
Niet alles in het leven is te snappen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
b) denken dat dit allemaal helemaal normaal en niet verdacht is wat Pogacar doet.
Hoe kan je zo zijn?
Donder dan eindelijk gewoon eens op. Grote ronde na grote ronde kom je deze boodschap brengen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kan je zo zijn?
Hele vreemde vergelijking.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik vind Rev echt de Wout Weghorst van het wielrennen
En dat is gewoon de spijker op zijn kopquote:Op zondag 19 juli 2026 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vingegaard wordt ook gehaat als hij wieltjes kleeft en gehaat als hij dat niet doet. Het is eenzaam aan de top
Hij is te goed. Omdat hij verrweg de beste is wordt de koers saai. Daardoor vinden mensen hem niet leuk. Je kan dan wel een ander laten winnen, maar dat zien mensen ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als Pogi alles wint wordt hij gehaat...als hij anderen gunt wordt hij ook gehaat...
Dan kun je simpelweg niks goed doen
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij is te goed. Omdat hij verrweg de beste is wordt de koers saai. Daardoor vinden mensen hem niet leuk. Je kan dan wel een ander laten winnen, maar dat zien mensen ook.
Bleef het maar bij grote ronde na grote ronde.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Donder dan eindelijk gewoon eens op. Grote ronde na grote ronde kom je deze boodschap brengen.
WOEST.
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik vind Rev echt de Wout Weghorst van het wielrennen
Ik verwacht niet dat kind van (Christelijke) God zich snel tot de islam zal bekeren.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?
De passie, de woede, de gebaren, de trots bij een geflatteerde overwinningquote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen qua wilde gebaren als het niet goed gaat?
Hij leest mee!quote:Op zondag 19 juli 2026 17:55 schreef wimderon het volgende:
Renaat vergeet JELLE
Bekijk deze YouTube-video
Hee hee hee wil je ons dagjesvolk niet zo over één kam scheren jaquote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Toby56 het volgende:
Gelukkig zijn de ongelovigen maar dagjesaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |