Mwoah, dan pleit jij eigenlijk voor vrijgave van bepaalde (hoeveelheden) doping binnen een grote ronde.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs die sliep nog gewoon
Lekker tof doen over de gezondheid van renners en ze dan tussen twee bergetappes door om 2 uur van hun bed lichten, lekker man.
quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo duidelijk was het overigens niet dat Pogacar Evenepoel er wel effe opgelegd zou hebben in een sprintje.
Volgens Visma was de oorzaak dit keer meer de plotseling afremmende motor die voor de Visma-rijders reed.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel gek bochtje, velen schatten hem verkeerd in
En remde die plotseling omdat het een gek bochtje was?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens Visma was de oorzaak dit keer meer de plotseling afremmende motor die voor de Visma-rijders reed.
Nee, maar wel voor bepaalde grenzen of enigszins gelijke behandeling. Tenzij élke renner in koers dan om dezelfde tijd wakker is gemaakt, dat weet ik niet, maar van bepaalde renners wel en andere niet de nogal belangrijke nachtrust doormidden hakken is simpelweg georganiseerde competitievervalsing.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, dan pleit jij eigenlijk voor vrijgave van bepaalde (hoeveelheden) doping binnen een grote ronde.
Het is mij te stellig. Van bepaalde doping weet je dat het onmogelijk is om dat nog te detecteren x uur na inname. Als renners zeker weten 's nachts niet gecontroleerd te worden is dat een de facto vrijbrief. Maar jouw tegenargument is ook legitiem natuurlijk, evenepoel en Del Toro hadden vandaag wel een voordeel t.o.v. vingegaard, terwijl dat wel gewoon concurrenten zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bepaalde grenzen of enigszins gelijke behandeling. Tenzij élke renner in koers dan om dezelfde tijd wakker is gemaakt, dat weet ik niet, maar van bepaalde renners wel en andere niet de nogal belangrijke nachtrust doormidden hakken is simpelweg georganiseerde competitievervalsing.
Hadden we dan Remco als eindwinnaar leuker gevonden?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vinden wij de verkeerde keuze.
Alleen al vanwege de reacties in België zou dit ontzettend geinig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Hadden we dan Remco als eindwinnaar leuker gevonden?
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Het kan nogquote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Gister was het knap ja. Maar ik zie hem er nog wel doorheen zakken in de laatste twee zware etappes, compleet met gebaren richting de camera.quote:Op maandag 20 juli 2026 07:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Knap van Remco zeg. Toch weer op zijn allerbeste niveau ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |