Ik vind het toch wel iets zeggen dat ze hier voor het eerst sinds 2015 gebruik van maken.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet dat ik Vingegaard of Pogacar ook maar een seconde vertrouw, maar dit zegt natuurlijk precies niks. Één ultranationalistisch en corrupt Frans rechtertje en je kan dit al doen.
Vooral jammer dat ze niet om 0:00-1:00 even bij Pogi langs gingen.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel iets zeggen dat ze hier voor het eerst sinds 2015 gebruik van maken.
Geen garantie dat er daadwerkelijk iets gevonden wordt, die kans lijkt me zelfs vrij klein, maar ze zullen daadwerkelijk wel een signaal hebben gekregen dat er mogelijk iets aan de hand is.
Nou is de manier waarop Frankrijk met Seixas om gaat natuurlijk wel een tikkeltje anders dan hoe er naar Bardet gekeken werd. De hype en media-aandacht voor Seixas is echt extreem veel groter.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als deze mogelijkheid al sinds 2015 bestaat had dus een Frans rechtertje al eerder een handtekening kunnen zetten om zo in 2016 en 2017 Bardet aan de zege te helpen, bijvoorbeeld.
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou is de manier waarop Frankrijk met Seixas om gaat natuurlijk wel een tikkeltje anders dan hoe er naar Bardet gekeken werd. De hype en media-aandacht voor Seixas is echt extreem veel groter.
Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor journalisten om gewoon even een overzichtje te krijgen van wie er 's nachts allemaal al getest is deze Tour. Waar is dat lijstje met namen en rugnummers dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.
Lees nu ook dat er al meer renners 's nachts zijn getest. Dat maakt een complot dan weer ingewikkeld.
Welke coureurs zijn ook 's-nachts getest dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.
Lees nu ook dat er al meer renners 's nachts zijn getest. Dat maakt een complot dan weer ingewikkeld.
Arensman noemde het geloof ik ook 'heel normaal voor een renner'.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke coureurs zijn ook 's-nachts getest dan?
Volgens mij ook Arensman, dat zeiden ze in ieder geval bij de NOS podcast.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arensman noemde het geloof ik ook 'heel normaal voor een renner'.
Dacht dat het Arensman was in ieder geval iemand uit de tour.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |