Mwoah, dan pleit jij eigenlijk voor vrijgave van bepaalde (hoeveelheden) doping binnen een grote ronde.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs die sliep nog gewoon
Lekker tof doen over de gezondheid van renners en ze dan tussen twee bergetappes door om 2 uur van hun bed lichten, lekker man.
quote:Op zondag 19 juli 2026 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo duidelijk was het overigens niet dat Pogacar Evenepoel er wel effe opgelegd zou hebben in een sprintje.
Volgens Visma was de oorzaak dit keer meer de plotseling afremmende motor die voor de Visma-rijders reed.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel gek bochtje, velen schatten hem verkeerd in
En remde die plotseling omdat het een gek bochtje was?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens Visma was de oorzaak dit keer meer de plotseling afremmende motor die voor de Visma-rijders reed.
Nee, maar wel voor bepaalde grenzen of enigszins gelijke behandeling. Tenzij élke renner in koers dan om dezelfde tijd wakker is gemaakt, dat weet ik niet, maar van bepaalde renners wel en andere niet de nogal belangrijke nachtrust doormidden hakken is simpelweg georganiseerde competitievervalsing.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, dan pleit jij eigenlijk voor vrijgave van bepaalde (hoeveelheden) doping binnen een grote ronde.
Het is mij te stellig. Van bepaalde doping weet je dat het onmogelijk is om dat nog te detecteren x uur na inname. Als renners zeker weten 's nachts niet gecontroleerd te worden is dat een de facto vrijbrief. Maar jouw tegenargument is ook legitiem natuurlijk, evenepoel en Del Toro hadden vandaag wel een voordeel t.o.v. vingegaard, terwijl dat wel gewoon concurrenten zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bepaalde grenzen of enigszins gelijke behandeling. Tenzij élke renner in koers dan om dezelfde tijd wakker is gemaakt, dat weet ik niet, maar van bepaalde renners wel en andere niet de nogal belangrijke nachtrust doormidden hakken is simpelweg georganiseerde competitievervalsing.
Hadden we dan Remco als eindwinnaar leuker gevonden?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vinden wij de verkeerde keuze.
Alleen al vanwege de reacties in België zou dit ontzettend geinig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Hadden we dan Remco als eindwinnaar leuker gevonden?
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Het kan nogquote:Op zondag 19 juli 2026 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Gister was het knap ja. Maar ik zie hem er nog wel doorheen zakken in de laatste twee zware etappes, compleet met gebaren richting de camera.quote:Op maandag 20 juli 2026 07:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Knap van Remco zeg. Toch weer op zijn allerbeste niveau ooit.
Oei, wat zeggen alle mensen nu die de nachtelijke test een schande vonden?quote:
Niet dat ik Vingegaard of Pogacar ook maar een seconde vertrouw, maar dit zegt natuurlijk precies niks. Één ultranationalistisch en corrupt Frans rechtertje en je kan dit al doen.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oei, wat zeggen alle mensen nu die de nachtelijke test een schande vonden?
2032quote:Op maandag 20 juli 2026 18:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan is nu de vraag: hoe lang tot het lab klaar is met de analyses?
Ik vind het toch wel iets zeggen dat ze hier voor het eerst sinds 2015 gebruik van maken.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet dat ik Vingegaard of Pogacar ook maar een seconde vertrouw, maar dit zegt natuurlijk precies niks. Één ultranationalistisch en corrupt Frans rechtertje en je kan dit al doen.
Vooral jammer dat ze niet om 0:00-1:00 even bij Pogi langs gingen.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel iets zeggen dat ze hier voor het eerst sinds 2015 gebruik van maken.
Geen garantie dat er daadwerkelijk iets gevonden wordt, die kans lijkt me zelfs vrij klein, maar ze zullen daadwerkelijk wel een signaal hebben gekregen dat er mogelijk iets aan de hand is.
Nou is de manier waarop Frankrijk met Seixas om gaat natuurlijk wel een tikkeltje anders dan hoe er naar Bardet gekeken werd. De hype en media-aandacht voor Seixas is echt extreem veel groter.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als deze mogelijkheid al sinds 2015 bestaat had dus een Frans rechtertje al eerder een handtekening kunnen zetten om zo in 2016 en 2017 Bardet aan de zege te helpen, bijvoorbeeld.
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou is de manier waarop Frankrijk met Seixas om gaat natuurlijk wel een tikkeltje anders dan hoe er naar Bardet gekeken werd. De hype en media-aandacht voor Seixas is echt extreem veel groter.
Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor journalisten om gewoon even een overzichtje te krijgen van wie er 's nachts allemaal al getest is deze Tour. Waar is dat lijstje met namen en rugnummers dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.
Lees nu ook dat er al meer renners 's nachts zijn getest. Dat maakt een complot dan weer ingewikkeld.
Welke coureurs zijn ook 's-nachts getest dan?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat de UCI nu alles uit handen heeft gegeven aan de ITA.
Lees nu ook dat er al meer renners 's nachts zijn getest. Dat maakt een complot dan weer ingewikkeld.
Arensman noemde het geloof ik ook 'heel normaal voor een renner'.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke coureurs zijn ook 's-nachts getest dan?
Volgens mij ook Arensman, dat zeiden ze in ieder geval bij de NOS podcast.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arensman noemde het geloof ik ook 'heel normaal voor een renner'.
Dacht dat het Arensman was in ieder geval iemand uit de tour.
Volgens Maarten Vangramberen zijn er blijkbaar al een heleboel ploegen 's nachts gecontroleerd deze Tour. Het enige verschil is dus dat Visma en UAE het naar buiten brachten omdat ze boos waren dat dit precies tussen 2 zware bergetappes gebeurde.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ook Arensman, dat zeiden ze in ieder geval bij de NOS podcast.
Dan heeft het rechtertje wel een lamme arm van het zetten van al die handtekeningen.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens Maarten Vangramberen zijn er blijkbaar al een heleboel ploegen 's nachts gecontroleerd deze Tour. Het enige verschil is dus dat Visma en UAE het naar buiten brachten omdat ze boos waren dat dit precies tussen 2 zware bergetappes gebeurde.
Komende week toch even goed in de gaten houden wie er onderpresteren.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heeft het rechtertje wel een lamme arm van het zetten van al die handtekeningen.
Wel jammer, maakt de kans weer kleiner dat er een specifieke verdenking is. Of nouja, specifiek richting een renner dan, ze zullen wellicht wel het vermoeden hebben dat de nachtelijke uurtjes wel eens gebruikt zouden kunnen worden voor ongeoorloofde zaken.
Picnic. Al is dat geen onderpresteren meer voor hun doen.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komende week toch even goed in de gaten houden wie er onderpresteren.
Gezien de reactie van Evenepoel gebeurde het bij RB in ieder geval nog nietquote:Op maandag 20 juli 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens Maarten Vangramberen zijn er blijkbaar al een heleboel ploegen 's nachts gecontroleerd deze Tour. Het enige verschil is dus dat Visma en UAE het naar buiten brachten omdat ze boos waren dat dit precies tussen 2 zware bergetappes gebeurde.
Zou die toch de deur open doen?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien de reactie van Evenepoel gebeurde het bij RB in ieder geval nog niet
Of hij heeft ook talent als acteur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |