Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsen
Vanavond een woedende Richard Plugge in de avondetappequote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Pogi suggereert dat het aan de controle lag.
Dit is een bijzondere vergelijkingquote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Tom Dumoulin die zich drukt maakt om een stoeprandje dat niet is afgezet
Kijk eens naar mountainbiken wat ze daar in parcoursen durven te stoppen. Dit is daar echt niks bij. Gewoon beter opletten.
Dat was bij Anquetil, Merckx, Hinault et al ook niet het geval.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.
hoezo?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nou mijn twijfels zijn wel weg of het weggegeven is of niet.
Oei. Einde tijdperk fanclub Pogi?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:04 schreef TAmaru het volgende:
Wat belachelijk dit zeg. Pogacar had hier met 2 minuten verschil kunnen winnen en dan laat hij in feite Remco winnen. Ik twijfel of ik nog fan ben na vandaag.
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezienquote:
Maar als fan van UAE heeft hij wel een derde plek en witte trui gemanifesteerd!quote:Op zondag 19 juli 2026 18:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezien
Nee. Ik snap het rijden vandaag ook niet helemaalquote:Op zondag 19 juli 2026 18:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja ik houd van winnaars en niet van dit debiele gedoe dat we vandaag hebben gezien
Je bent toch sportman en dan wil je het hoogste. Daarin verschilt Pogacar niet van de rest van het peloton alleen steekt hij er kwalitatief bovenuit. Je bedrijft topsport en je wilt gewoon winnen, zo simpel is het.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi je dan niet je eigen glazen in? Minder interessant om te kijken, minder sponsoring, minder geld, minder salaris.
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Dumoulin wil dat iedere vluchtheuvel wordt weggehaald of dat ze overal een mannetje neerzetten. Nobel streven, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.
Het idee bekruipt je dat ze meer kunnen doen dan met een roze spuitbus wat gevaarlijke punten aanwijzen, maar dit soort incidenten helemaal voorkomen zit er ook niet in.
MvdP doet dit ook bij het veldrijden.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Als ik Pogacar was zou ik ook iedereen finaal op een hoop fietsen
Renners zelf hebben ook nog steeds een stukje verantwoordelijkheid. De situatie vroeg er ook helemaal niet om die bocht als een gek te nemen, Campenaerts zijnde.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Dumoulin wil dat iedere vluchtheuvel wordt weggehaald of dat ze overal een mannetje neerzetten. Nobel streven, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.
Het idee bekruipt je dat ze meer kunnen doen dan met een roze spuitbus wat gevaarlijke punten aanwijzen, maar dit soort incidenten helemaal voorkomen zit er ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |