Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik begrijp de emotie van Dumoulin.
Maar die emotie kleurt ook zijn argumentatie.
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de vraag al een gesteld, maar toen kreeg ik geen antwoord.
Geloof jij dat levenslange valsspeler Mauro Gianetti op latere leeftijd ineens zijn leven heeft gebeterd en heeft besloten het spelletje voortaan op een eerlijke manier te spelen?
Ik zal altijd van Tommie blijven houden.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.
Ik hou daar ook nooit van...gewoon strijden om de zege. Wat dat betreft was die Strade bij de vrouwen een paar jaar geleden geweldig waarbij die twee van SD Worx vol voor de overwinning gaanquote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Snap ook de achterliggende gedachte van het weggeven niet.
Maar misschien was die er ook niet..
Daar is niet zoveel mis mee toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste analist van NOS, maar je merkt wel dat hij nog dicht op zijn carrière staat. Dat heeft voordelen in het vak, maar ook zo zijn nadelen. Over een jaar of 5 is het beter.
Steven de Jongh?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?
Of geloof je werkelijk dat mensen als Vinokourov plots allemaal wel het licht gezien hebben?
Dat weet je welquote:Op zondag 19 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Dumoulin wil dat iedere vluchtheuvel wordt weggehaald of dat ze overal een mannetje neerzetten. Nobel streven, maar ik weet niet hoe realistisch dat is.
Astana is en blijft dan ook een boevenploegquote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Moet ik je een lijstje geven van alle levenslange valsspelers bij andere teams?
Of geloof je werkelijk dat mensen als Vinokourov plots allemaal wel het licht gezien hebben?
Het is best mogelijk dat op het eind bij Pogacar de benen ook wel wat leegjes waren na 7 km op kop rijden en dat Remco gewoon de betere sprint had. Maar als Pogacar gewoon eerder was vertrokken, zelfs op 2 km van de streep, had hij makkelijk gewonnen denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Snap ook de achterliggende gedachte van het weggeven niet.
Maar misschien was die er ook niet..
Het gaat ook niet over weghalenquote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet je wel![]()
Beetje wereldvreemd al die wielerkenners die willen dat alle vluchtheuvels weggehaald worden omdat er één keer per jaar een koers langs komt natuurlijk.
Knoflook GENOT. Smakelijkquote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh mijn dürüm döner komt eraan boysTot later!
Dit is wel cryptischquote:Op zondag 19 juli 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Pogi op zijn bek gaat zoals Vingegaard kan Pogi de tour winnen. Was het omgekeerde dan hadden we nu een spannend klassement
Dat is ook absoluut waar. Ze hoefden daar niet als gekken te rijden, er was nog genoeg tijd om daarna in de vallei op kop te brommeren.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renners zelf hebben ook nog steeds een stukje verantwoordelijkheid. De situatie vroeg er ook helemaal niet om die bocht als een gek te nemen, Campenaerts zijnde.
De familie van Simmons ook dus dat zal goed klikken dan.quote:
Ik zo ben zó jaloers, ik HAAT je!quote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh mijn dürüm döner komt eraan boysTot later!
quote:Op zondag 19 juli 2026 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Pogi op zijn bek gaat zoals Vingegaard kan Pogi de tour winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |