Excuus, ik liet mij even gaan.quote:
Eens. Al zie ik hem inmiddels liever wegspringen dan knechten voor Del Toro.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Met wat minder cynisme zie je de beste wielrenner aller tijden live aan het werk.
De beste fraudeur aller tijden, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Met wat minder cynisme zie je de beste wielrenner aller tijden live aan het werk.
Het is hetzelfde probleem als NWS toch? 'Als kansloos getroll je niet aan staat moet je het maar negeren'quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als jij de posts van user Ploplap serieus neemt ligt dat toch echt aan jezelf.
Met die logica hebben we helemaal geen mods nodig.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als jij de posts van user Ploplap serieus neemt ligt dat toch echt aan jezelf.
Deze hypocrisie is wel schrijnend ja. Elders is het, het kwaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is hetzelfde probleem als NWS toch? 'Als kansloos getroll je niet aan staat moet je het maar negeren'
Je ziet hoe dat forum er nu uit ziet.
Ik zie enkel een monster dat onze mooie sport aan het vermoorden is, in dienst van een regime dat een genocide aan het plegen is.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:38 schreef Remco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |