SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Op zekerquote:Op zondag 19 juli 2026 17:25 schreef Gremen het volgende:
Zouden sommige toeschouwers ook denken "Waar is Vinegaard"?
Die heeft gisteren de aanmoedigingen bij Vive le Velo gezien?quote:
ja jammer. Enige manier waarop ik me nog kon onderscheiden van n collega op plek 1 bij scorito (sta zelf 2)quote:
Want die had Merlier niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja jammer. Enige manier waarop ik me nog kon onderscheiden van n collega op plek 1 bij scorito (sta zelf 2)
Pogi kan het ook. En dat op koffie!quote:Op zondag 19 juli 2026 17:28 schreef Idisrom het volgende:
Vingegaard 's nachts uit zijn slaap halen voor een dopingcontrole. Probeer dan de dag erop de hele tijd maar scherp te blijven.
En Cameron zei nog wel dat ie naar Parijs wilde. Goh.quote:
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaarsquote:
:’)quote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaars
Voorlopig is HIJ beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
Lulhannes laat de overwinning aan del Toro.
Ben ik ook hardhandig achter aan het komenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Scorito zit zo in elkaar dat t meer loont om heel UAE voor de bonuspunten te kopen dan meervoudig sprintritwinnaars
Hetzelfde als de rest van de top 5.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:31 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel benieuwd naar wat voor spul die Pogacar over een paar jaar blijkt te hebben gebruikt.
Even oud als Jilek?quote:
Nu krijgt Evenepoel een freeride van Pogacar.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:31 schreef Belgosome het volgende:
Remco moet aanvallen, pogi houdt in voor del toro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |