Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
wat een lullo is dat hequote:
Hetzelfde hierquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof dat dit niet gaat boeie.. maar dan heb ik ook geen moer met die B&B vol sht shows
Zit vast opgesloten in een kast waar die niet uit kan komenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Die man in de groene kamer heeft meegedaan met winter vol liefde oid, nare vent
die is volledig uit de kastquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit vast opgesloten in een kast waar die niet uit kan komen
En de sleutel omsmelt en het slot dicht lassenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is volledig uit de kast
ze zouden hem er beter weer in kunnen stoppen
Nouuuu hij was daar duidelijk uit de kast want kwam daar voor een andere man (ook een raar type trouwens)quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit vast opgesloten in een kast waar die niet uit kan komen
hij heeft idd mooi haarquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Diederik er 10 x beter uit vind zien zonder al die gel in zijn haar.
https://www.jansentotaalwonen.nl/woonwinkel-huissen/quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuuu hij was daar duidelijk uit de kast want kwam daar voor een andere man (ook een raar type trouwens)
Ik denk dat Anouk het liefst alvast haar opblaasbedje naast die van Diederik wilde leggen. Liefst in een hoekje waar ze niet zo opvallen…quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Do haar achterste is ook al redelijk gekrompen.
Wel lullig om Do af te zeiken want Anouk was ook met haar eigen luchtbedje bezig.
Was een gladjanus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Diederik er 10 x beter uit vind zien zonder al die gel in zijn haar.
Inderdaad, ik vind hem nu een stuk minder glibberig.quote:
Met die nekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuuu hij was daar duidelijk uit de kast want kwam daar voor een andere man (ook een raar type trouwens)
Ja hem, met die stijve nek, zo apart, dat was de ander.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.jansentotaalwonen.nl/woonwinkel-huissen/
herken je hem nog?
eerste filmpje als je de pagina opent
Maandag weer B&Bquote:
Dat was de Mindfuck.. vol met rotzooi en één met een voordeel.. ze gaan nergens heenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:57 schreef spapaars het volgende:
Maarrrrrrr, was dat nu die 4 rolkoffers?
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te makenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was de Mindfuck.. vol met rotzooi en één met een voordeel.. ze gaan nergens heen
Zonder FOK! zou ik waarschijnlijk al lang afgehaakt zijnquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef Donna1000 het volgende:
En zoals altijd: hier op fok is het leuker dan daar in de loods, commentaren hier zijn hilarisch
Het is wel duidelijk dat ze daar nooit aan beginnen , beetje lafjes want ze hebben nu toch 4 extra die ze kunnen dissenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te maken
gewoon 1 eruit flikkeren
ik kan er zo al 5 noemen die er voor in aanmerking komen
Fok! maakt de meeste programma's een stuk leuker.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef Donna1000 het volgende:
En zoals altijd: hier op fok is het leuker dan daar in de loods, commentaren hier zijn hilarisch
Een hetero relnicht.quote:
heb meer het idee dat hij vergeten is uit de kast te komenquote:
kan de uitgang niet vindenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat hij vergeten is uit de kast te komen
Wat doet ze?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Die is echt niet goed hoor
[ afbeelding ]
Er zitten gewoon gasten bij
En 19:50?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
wat is er met 1964?
dat died dat op zijn arm heeft
Geboortje jaar van zijn pa of ma?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
wat is er met 1964?
dat died dat op zijn arm heeft
Tja de gieren kunnen er niets aan doen dat er bijna geen kleur is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
kleurrijk
want er liggen 4 groen dekens op het bed
ja is ook een rare opdracht zoquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja de gieren kunnen er niets aan doen dat er bijna geen kleur is.
veel verder dan meeluisteren komt hij nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Geile praatjes met Fabienne&Valentijne..Wes mag meeluisteren .. ohlala enzo![]()
[ afbeelding ]
Het is ook weer zo'n in scene gezet giebelkuttengrapje , vreslijk kinderachtig.. natúúrlijk heeft Fabiennne meer geneukt dan Wes kan bevattenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel verder dan meeluisteren komt hij niet
en dat ligt echt aan zijn karakter
😄 Qua karakter matchen ze alledrie wel met elkaar vind ikquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel verder dan meeluisteren komt hij niet
en dat ligt echt aan zijn karakter
De haaien dacht ik. Al weet ik niet meer waar de haren en de pleister werden gevonden. Die krijgen iig niet het volle pond.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben de Bloedzuigers al aangegeven aan welk bondje ze gingen zuigen? Morgen komen de punten al... alhoewel alle 8 die Dwaallichten geen faluw idee hebben wat te doen met de punten verwacht ik wel weer de Zwitseland verdeling
Daarom -50 voor de vossen, voor die haren en die vieze pleister.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Donna1000 het volgende:
Het lijkt mij dat ze toch wel weten dat de bondgenoten geen invloed hebben op de inrichting het gaat toch om de ontvangst en verzorging
Argentinie gewonnen met 1 - 2quote:
Werkte hij niet in een wintersportgebied bij de liften? Was totaal geen klik tussen die 2 maar die Joshua bood hem dure reizen aan etc. en zag een relatie metéén al zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.jansentotaalwonen.nl/woonwinkel-huissen/
herken je hem nog?
eerste filmpje als je de pagina opent
Ik nog wel meer hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te maken
gewoon 1 eruit flikkeren
ik kan er zo al 5 noemen die er voor in aanmerking komen
Joshua was in dat andere programma al zo brutaal en opdringerig. Beetje popie-jopie figuur.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
En Vissen naar de relatie tussen Diet&Poek ..
Nooit gezien , maar gisteren was heel mooiquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Joshua was in dat andere programma al zo brutaal en opdringerig. Beetje popie-jopie figuur.
Ik vind ze best makkelijk uit elkaar te houden, ze hebben totaal andere hoofden en het stemgeluid is ook niet gelijk. De tweelingzus van Do was van een heel ander kaliber, die zag er precies hetzelfde uit en klonk ook hetzelfde als Do. Daar had ik mij wel in kunnen vergissen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 02:23 schreef dbgfan het volgende:
Ik kan nog steeds Nyssa en Joshlyn niet uit elkaar houden trouwens. Knap dat ze dat in de loods, en ook Jan, dat wel kunnen.
Dat koppeltje mag nóóit meer komen .. precies wel dat koppeltje wat nogal sjaggo/zeikerig in beeld is gezetquote:
Nou en hoe!!quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Tijd voor de stookgenoten; ondanks de warmte blijven ze stoken
Ik ben een keer op tijd, dus ik heb geen idee of ze vaker laat zijnquote:
bijna altijdquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een keer op tijd, dus ik heb geen idee of ze vaker laat zijn
Jaaaquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Milan klinkt soms net als die gast van Jiskefet met z'n "Sjezus man!"
jammer dat mama geen groenvreter genoemd werdquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ooooh voor mama vegatariër wordt wel meteen voor gerend he?!
Edgarquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Milan klinkt soms net als die gast van Jiskefet met z'n "Sjezus man!"
Dat is toch ook goor, dat ze het ding nog in haar had hadquote:
Ook ja, staat ze de hele tijd mee in de knuistquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch ook goor, dat ze het ding nog in haar had had
Ze hebben de bedden niet verschoond. Voor is datquote:
Iedereen moest punten toekennen aan alle teamsquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Moet elk "Koppel" niet hun eigen ervaring optekenen?
Ze overlegen wel erg veel
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de bedden niet verschoond. Voor is dat
jawel hoorquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de bedden niet verschoond. Voor is dat
oeiquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Het ligt gewoon aan die kamer, de slangen kamer was ooit kamer 3
Welnee... weer een dooie musquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er gaan koppen rollen.... [ afbeelding ]
Snel bel Rupert voor z'n salie!quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
oei
de wanda heksendemonen hangen er nog rond
Laat Mila maar eens een spel spelen dan, ze is eigenlijk alleen met Bonnie buiten wezen spelenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
ow Mila mag wel zeggen dat ze in de tent wil
maar Ricardo ow nee richard niet wat die is nieuw
crazy psychopath chick (wel in het engels natuurlijk)quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:28 schreef Deisyy het volgende:
ik vind dat Simone een beetje enge blik in haar ogen heeft
Ofcoursequote:Op donderdag 16 juli 2026 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
crazy psychopath chick (wel in het engels natuurlijk)
Wat heeft nieuw zijn er mee te maken, ga toch weg. Mila doet geen zak daar qua opdrachten, ja als ze naar buiten mag.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
ow Mila mag wel zeggen dat ze in de tent wil
maar Ricardo ow nee richard niet wat die is nieuw
Huh?quote:
Het is net zo'n Mugshot, die foto van Romaquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bottle flip met SlooMaahh HiHiHo enzo![]()
[ afbeelding ]
mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijkquote:
Ahh !!quote:
Nope zit te kijken hoezo?quote:
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijk
omdat je zo stil wasquote:
Nou nou dat mag ook wel wat minderquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
O nee. Heb alleen niet zoveel te zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je zo stil was
denk je buurvrouw is er weer op het verkeerde moment
ik ken Anouk nietquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken Anouk niet
wat ik van haar vind kan ik niet enkel op een tv programma baseren
dat ik haar gedrag wat twijfelachtig vindt is wat anders
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de bestequote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Vind ik wel jaquote:
Wat mij betreft wel maar je mag hier tegenwoordig niets meer zeggenquote:
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de beste
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Was investigationquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Intelligence is CIA dacht ik. En IRS geen idee.
Duidelijkquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.
ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Haaien hebben zeekoe gekozen als vis![]()
![]()
![]()
en een gulpquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpen
Dat haalt de spanning er voor de kijkers er wel uit ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef spapaars het volgende:
Weer alles doorelkaar.
Onoverzichtelijk.
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bentquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef Cirilico het volgende:
Lol Diederik doet alsof de rest geen schilder is.
Je bent er al een als de dénkt er een te zijn.. húp naar de BKR en vangenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bent
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.
Ja maar dat was al de I in FBI.quote:
Die denkt opeens de baas van de loods te zijn of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:50 schreef Cirilico het volgende:
Milan is veel te bepalend in zijn bewoordingen als het gaat om hun keuzes.
Die openlijk nastyquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.![]()
[..]
Ja maar dat was al de I in FBI.
quote:
Hij is niet dood.. elke 5 jaar vinden ze weer een "kunstwerk" op een zolder of rommelmarktquote:
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan gevenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Milan over over de pisquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:11 schreef greysbones het volgende:
oei oei simona stak haar tong uit
nu is Fabelulu boos
Daar komt ik niet. Is voor plebs als Anouk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan geven
Schei toch uit joh, het is geen bijbelclubje hier.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan geven
Ik vond hem ook leuk de eerste dagquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:15 schreef Puzzie het volgende:
In het begin had ik een beetje medelijden met Milan maar tering wat een nare stokert is dat
Maar ze mag het van die gozert nooit meer doen, hij moet echt zijn bek houdenquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Fab: Er is toch helemaal niets aan de hand.
Iedereen valt over Simone heen over die tong uitsteken.
ja kan dit wel waarderenquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Fair enough, Fablabla zegt wel eerlijk tegen Simone dat ze haar soms ook irritant vindt.
Nou nou, mag wel een tandje minder, Fritsie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ze mag het van die gozert nooit meer doen, hij moet echt zijn bek houden
Nu heb ik het weer gedaan........... boehoehoequote:Op donderdag 16 juli 2026 22:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou nou, mag wel een tandje minder, Fritsie.
Ik hoop dat hij die nacht heel slecht geslapen heeft in zijn tent.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat een zuur gekepen bekkie heeft die milan, al kauwend op zijn broodje iemand de les lezen
Niets mis mee, maar het kan ook een valkuil zijn , en dat zie je dus bij Simonequote:
Ik vind haar ook okay, alleen die club in de loods heeft een probleem met haar.quote:
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook okay, alleen die club in de loods heeft een probleem met haar.
Zij er kasten in die tent ?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die nacht heel slecht geslapen heeft in zijn tent.
Beetje zoals met Peter, die was hyper die eerste weken. Helemaal als ie samen met Jelle was. Daarna was ie stukken relaxterquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)
Ik vind haar inmiddels ook leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)
Ik bedenk me nu dat die 105.000 helemaal geen record was zoals ze in de finale riepen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Je zal dan maar als winnaar en de pot winnen én 20.000 euro, dan tikt het toch beter aan dan de 70.000 euro die over blijft van de ton die te winnen valt.
Ik vond haar sowieso al de leukste dame om te zien, ze heeft een pret hoofd.quote:
Ik mocht haar eerst echt niet haha.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar sowieso al de leukste dame om te zien, ze heeft een pret hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |