Inderdaad, ik vind hem nu een stuk minder glibberig.quote:
Met die nekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuuu hij was daar duidelijk uit de kast want kwam daar voor een andere man (ook een raar type trouwens)
Ja hem, met die stijve nek, zo apart, dat was de ander.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.jansentotaalwonen.nl/woonwinkel-huissen/
herken je hem nog?
eerste filmpje als je de pagina opent
Maandag weer B&Bquote:
Dat was de Mindfuck.. vol met rotzooi en één met een voordeel.. ze gaan nergens heenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:57 schreef spapaars het volgende:
Maarrrrrrr, was dat nu die 4 rolkoffers?
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te makenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was de Mindfuck.. vol met rotzooi en één met een voordeel.. ze gaan nergens heen
Zonder FOK! zou ik waarschijnlijk al lang afgehaakt zijnquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef Donna1000 het volgende:
En zoals altijd: hier op fok is het leuker dan daar in de loods, commentaren hier zijn hilarisch
Het is wel duidelijk dat ze daar nooit aan beginnen , beetje lafjes want ze hebben nu toch 4 extra die ze kunnen dissenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te maken
gewoon 1 eruit flikkeren
ik kan er zo al 5 noemen die er voor in aanmerking komen
Fok! maakt de meeste programma's een stuk leuker.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef Donna1000 het volgende:
En zoals altijd: hier op fok is het leuker dan daar in de loods, commentaren hier zijn hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |