Een hetero relnicht.quote:
heb meer het idee dat hij vergeten is uit de kast te komenquote:
kan de uitgang niet vindenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat hij vergeten is uit de kast te komen
Wat doet ze?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Die is echt niet goed hoor
[ afbeelding ]
Er zitten gewoon gasten bij
En 19:50?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
wat is er met 1964?
dat died dat op zijn arm heeft
Geboortje jaar van zijn pa of ma?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
wat is er met 1964?
dat died dat op zijn arm heeft
Tja de gieren kunnen er niets aan doen dat er bijna geen kleur is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
kleurrijk
want er liggen 4 groen dekens op het bed
ja is ook een rare opdracht zoquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja de gieren kunnen er niets aan doen dat er bijna geen kleur is.
veel verder dan meeluisteren komt hij nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Geile praatjes met Fabienne&Valentijne..Wes mag meeluisteren .. ohlala enzo![]()
[ afbeelding ]
Het is ook weer zo'n in scene gezet giebelkuttengrapje , vreslijk kinderachtig.. natúúrlijk heeft Fabiennne meer geneukt dan Wes kan bevattenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel verder dan meeluisteren komt hij niet
en dat ligt echt aan zijn karakter
😄 Qua karakter matchen ze alledrie wel met elkaar vind ikquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel verder dan meeluisteren komt hij niet
en dat ligt echt aan zijn karakter
De haaien dacht ik. Al weet ik niet meer waar de haren en de pleister werden gevonden. Die krijgen iig niet het volle pond.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben de Bloedzuigers al aangegeven aan welk bondje ze gingen zuigen? Morgen komen de punten al... alhoewel alle 8 die Dwaallichten geen faluw idee hebben wat te doen met de punten verwacht ik wel weer de Zwitseland verdeling
Daarom -50 voor de vossen, voor die haren en die vieze pleister.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Donna1000 het volgende:
Het lijkt mij dat ze toch wel weten dat de bondgenoten geen invloed hebben op de inrichting het gaat toch om de ontvangst en verzorging
Argentinie gewonnen met 1 - 2quote:
Werkte hij niet in een wintersportgebied bij de liften? Was totaal geen klik tussen die 2 maar die Joshua bood hem dure reizen aan etc. en zag een relatie metéén al zitten!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.jansentotaalwonen.nl/woonwinkel-huissen/
herken je hem nog?
eerste filmpje als je de pagina opent
Ik nog wel meer hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als ze die stap een keer durven te maken
gewoon 1 eruit flikkeren
ik kan er zo al 5 noemen die er voor in aanmerking komen
Joshua was in dat andere programma al zo brutaal en opdringerig. Beetje popie-jopie figuur.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
En Vissen naar de relatie tussen Diet&Poek ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |