ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Haaien hebben zeekoe gekozen als vis![]()
![]()
![]()
en een gulpquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpen
Dat haalt de spanning er voor de kijkers er wel uit ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef spapaars het volgende:
Weer alles doorelkaar.
Onoverzichtelijk.
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bentquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef Cirilico het volgende:
Lol Diederik doet alsof de rest geen schilder is.
Je bent er al een als de dénkt er een te zijn.. húp naar de BKR en vangenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bent
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.
Ja maar dat was al de I in FBI.quote:
Die denkt opeens de baas van de loods te zijn of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:50 schreef Cirilico het volgende:
Milan is veel te bepalend in zijn bewoordingen als het gaat om hun keuzes.
Die openlijk nastyquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.![]()
[..]
Ja maar dat was al de I in FBI.
quote:
Hij is niet dood.. elke 5 jaar vinden ze weer een "kunstwerk" op een zolder of rommelmarktquote:
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan gevenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |