mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijkquote:
Ahh !!quote:
Nope zit te kijken hoezo?quote:
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijk
omdat je zo stil wasquote:
Nou nou dat mag ook wel wat minderquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
O nee. Heb alleen niet zoveel te zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je zo stil was
denk je buurvrouw is er weer op het verkeerde moment
ik ken Anouk nietquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken Anouk niet
wat ik van haar vind kan ik niet enkel op een tv programma baseren
dat ik haar gedrag wat twijfelachtig vindt is wat anders
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de bestequote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Vind ik wel jaquote:
Wat mij betreft wel maar je mag hier tegenwoordig niets meer zeggenquote:
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de beste
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Was investigationquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Intelligence is CIA dacht ik. En IRS geen idee.
Duidelijkquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.
ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Haaien hebben zeekoe gekozen als vis![]()
![]()
![]()
en een gulpquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja een catsuit heeft ook geen korte pijpen
Dat haalt de spanning er voor de kijkers er wel uit ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef spapaars het volgende:
Weer alles doorelkaar.
Onoverzichtelijk.
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bentquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:56 schreef Cirilico het volgende:
Lol Diederik doet alsof de rest geen schilder is.
Je bent er al een als de dénkt er een te zijn.. húp naar de BKR en vangenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent alleen kunstenaar als je beeldhouwer bent
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.
Ja maar dat was al de I in FBI.quote:
Die denkt opeens de baas van de loods te zijn of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:50 schreef Cirilico het volgende:
Milan is veel te bepalend in zijn bewoordingen als het gaat om hun keuzes.
Die openlijk nastyquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neuh. Zo lang ze gelijk heeft vind ik haar top.![]()
[..]
Ja maar dat was al de I in FBI.
quote:
Hij is niet dood.. elke 5 jaar vinden ze weer een "kunstwerk" op een zolder of rommelmarktquote:
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan gevenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Milan over over de pisquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:11 schreef greysbones het volgende:
oei oei simona stak haar tong uit
nu is Fabelulu boos
Daar komt ik niet. Is voor plebs als Anouk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan geven
Schei toch uit joh, het is geen bijbelclubje hier.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Voor schelden op bewoners kun je beter op facebook je commentaar gaan geven
Ik vond hem ook leuk de eerste dagquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:15 schreef Puzzie het volgende:
In het begin had ik een beetje medelijden met Milan maar tering wat een nare stokert is dat
Maar ze mag het van die gozert nooit meer doen, hij moet echt zijn bek houdenquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Fab: Er is toch helemaal niets aan de hand.
Iedereen valt over Simone heen over die tong uitsteken.
ja kan dit wel waarderenquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Fair enough, Fablabla zegt wel eerlijk tegen Simone dat ze haar soms ook irritant vindt.
Nou nou, mag wel een tandje minder, Fritsie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ze mag het van die gozert nooit meer doen, hij moet echt zijn bek houden
Nu heb ik het weer gedaan........... boehoehoequote:Op donderdag 16 juli 2026 22:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou nou, mag wel een tandje minder, Fritsie.
Ik hoop dat hij die nacht heel slecht geslapen heeft in zijn tent.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat een zuur gekepen bekkie heeft die milan, al kauwend op zijn broodje iemand de les lezen
Niets mis mee, maar het kan ook een valkuil zijn , en dat zie je dus bij Simonequote:
Ik vind haar ook okay, alleen die club in de loods heeft een probleem met haar.quote:
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook okay, alleen die club in de loods heeft een probleem met haar.
Zij er kasten in die tent ?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die nacht heel slecht geslapen heeft in zijn tent.
Beetje zoals met Peter, die was hyper die eerste weken. Helemaal als ie samen met Jelle was. Daarna was ie stukken relaxterquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)
Ik vind haar inmiddels ook leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze was wat hyper de eerste paar dagen maar dat is al minder. Logisch ook al die camera's op je hoofd. Maar dat went snel (zeggen ze)
Ik bedenk me nu dat die 105.000 helemaal geen record was zoals ze in de finale riepen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Je zal dan maar als winnaar en de pot winnen én 20.000 euro, dan tikt het toch beter aan dan de 70.000 euro die over blijft van de ton die te winnen valt.
Ik vond haar sowieso al de leukste dame om te zien, ze heeft een pret hoofd.quote:
Ik mocht haar eerst echt niet haha.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar sowieso al de leukste dame om te zien, ze heeft een pret hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |