mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijkquote:
Ahh !!quote:
Nope zit te kijken hoezo?quote:
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die leven van roddelen over anderen hebben nooit gelijk
omdat je zo stil wasquote:
Nou nou dat mag ook wel wat minderquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
O nee. Heb alleen niet zoveel te zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je zo stil was
denk je buurvrouw is er weer op het verkeerde moment
ik ken Anouk nietquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk is een tyfus kutwijf. Dat mag in haar gezicht én daarbuiten gezegd worden.![]()
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken Anouk niet
wat ik van haar vind kan ik niet enkel op een tv programma baseren
dat ik haar gedrag wat twijfelachtig vindt is wat anders
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de bestequote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Vind ik wel jaquote:
Wat mij betreft wel maar je mag hier tegenwoordig niets meer zeggenquote:
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Poekie is een lekker wijf.. klassieke Hard To Get.. zijn de beste
Ik vind mean girl Fabienne toch echt een stuk naarder dan Anouk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik heb ogen en gezond verstand, dus ik kan dat wel.Ze is alles wat ik zei en meer.
Was investigationquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Intelligence is CIA dacht ik. En IRS geen idee.
Duidelijkquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind haar een van de meest onaantrekkelijke deelneemsters in de geschiedenis van het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |