maar voor wie ?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Zorro het volgende:
En tegen Messi is het meteen geel
Wat een LUL van een scheidsrechter
Gewoon uit de wedstrijd, weg met die smerige bloedzuiger.quote:
kijk niet zo verrast!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Cupfighter het volgende:
En nu het geel
De kabouter kreeg een tikje
Het is en blijft een Argentijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch een soort natrappen wat Messi deed daar…
Wat een farce. Schertsvertoning.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt -100 charisma.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat ik aan een ploeg ooit een grotere hekel heb gehad dan aan dit Argentinie
Hey hey hey wat gebeurt hier nou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef spickel het volgende:
Had die kutkabouter dan alles gebroken wat mogelijk was
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAPlakkerige vingertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kanequote:
Ik ook niet. En ik heb de jaren van Duitslandhaat meegemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat ik aan een ploeg ooit een grotere hekel heb gehad dan aan dit Argentinie
Sow!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef spickel het volgende:
Had die kutkabouter dan alles gebroken wat mogelijk was
Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stelling: Argentijnen zijn verschrikkelijke mensen.
Juichen.rarquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door @Anonymousz op 15-07-2026 21:38 ]
Ik vind het heel vermoeiend dat nazi’s altijd in een slecht daglicht worden gesteldquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAGrote gele?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooid
@Caland wil dat één specifieke Argentijn uit het vliegtuig wordt gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooid
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Messi. Dank.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Zorro het volgende:
Maxima?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland wil dat één specifieke Argentijn uit het vliegtuig wordt gegooid
Portugal 2006quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Maxima?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAOh heb ik ook nog, goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Ik heb de Duitse adelaar in mijn schaamhaar laten zettenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor een achterlijke doelman is die Martinez ook. Met zijn vlaggetje in zijn haar. Letterlijk niemand anders doet dat op het WK. Wat een aandachtshoer is dat eigenlijk. Ik walg van die keeper.
laten we niet homofoob wordenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor een achterlijke doelman is die Martinez ook. Met zijn vlaggetje in zijn haar. Letterlijk niemand anders doet dat op het WK. Wat een aandachtshoer is dat eigenlijk. Ik walg van die keeper.
quote:Like Alert
15-07-2026 @ 21:40:05
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #4"
Die pakken zilverquote:
Die zwerver mag ook wel gewoon van de euromast tijdens de volgende bedeltourquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ik iets homofoobs gezegd dan?quote:
Dat is een van de grootste clues die we tot nu toe hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Zorro het volgende:
ik kan bevestigen dat hier nog iemand niet heel blij is met Messi
[..]
Die uitreikingsceremonie van vier jaar geleden was al ruim voldoende bewijs om tot die conclusie te komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Past mooi bij die Duitse helmquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb de Duitse adelaar in mijn schaamhaar laten zetten
zeer zekerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik iets homofoobs gezegd dan?
Jij vliegt er lekker met een gestrekt been in.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
Zo'n Messi moet dan een sieraad voor het mondiale voetbal zijn. Het enige wat ik zie is een charismatieloze slissende kabouter met hamsterwangen die nog altijd geen enkel woord engels kan. En en passant graag onsportief gedrag vertoont. Die toevallig een aardig balletje kan trappen.
Hap nou niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb de Duitse adelaar in mijn schaamhaar laten zetten
Ik krijg dat hoofd maar niet van mijn netvlies en het is al weer 1 topic geleden dat iemand dat moest posten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die uitreikingsceremonie van vier jaar geleden was al ruim voldoende bewijs om tot die conclusie te komen.
Jouw club Anderlecht heeft 0-1 van AZ gewonnen vandaag. @Dagoduckquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
deed je dat maar eens!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo ie je maar wat voor types ajax aanspreektquote:
Ik ben voor Club Brugge, die helaas verloren had van Feyenoord vorig weekend..quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw club Anderlecht heeft 0-1 van AZ gewonnen vandaag. @:dagoduck
Die kan in ieder geval weer een vakantiebestemming wegstrepen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch wel dapper om geel tegen het land van Messi te geven
De haat was ook begonnen 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die uitreikingsceremonie van vier jaar geleden was al ruim voldoende bewijs om tot die conclusie te komen.
Weet je waar er geen Grueter is?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we zondag nog een keer 90/120 minuten naar Grueter luisteren?
Nee want weet je wie dan ook uitzending heeft?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we zondag nog een keer 90/120 minuten naar Grueter luisteren?
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij vliegt er lekker met een gestrekt been in.
Die kunnen we lekker daar houdenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Piepkuiken en die excuusneger die The Voice tegenwoordig presenteert.
Al besproken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want weet je wie dan ook uitzending heeft?
De Belg!
Chantal Janzen laat je kut zien boh bohquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kunnen we lekker daar houden
In n kelder bv
Krijg jij een natte doos van Lamine of Kylian?quote:[img]h[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee.
Dit kan nog net in de krant!quote:
Voor het aanprijzen van de Belg tov de NOS kan geen limiet gesteld wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |