Gewoon de oven in dit team. Niet eens de moeite doen om op te stijgen om ze uit een vliegtuig te gooien.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:15 schreef Zipportal het volgende: In Kabinet Zipportal 3 maakt Argentinië geen schijn van kans. @:rambodirk
Als Messi alleen al geel krijgt bestormt men het veldquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Messi sowieso niet
(hopelijk is dit een jinx)
Was mooi vakantieland voor de Nazis. Stukje vluchtenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef superniger het volgende:
Vroeger had je nog Argentijnen met foute Duitse achternamen.
Ik bedoelde de voetballer, niet de user.quote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Present
Grueterlul.
Zijn er nog doodgeboren spelerskinderen
Maniertjes geleerd bij Ajax.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde de voetballer, niet de user.
Ter info.
Als een Argentijn dit zou lezen zou hij je gaan bedreigenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Messi sowieso niet
(hopelijk is dit een jinx)
I can't get no!..quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Sir Mick heeft daar al een liedje over: "England Lost"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
in de vs knallen ze die lui dan wel overhoopquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Messi alleen al geel krijgt bestormt men het veld
Laatste WK wedstrijd á Zidane met een memorabel smerige overtreding.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zou het toch karma zijn als Messi in deze wedstrijd met rood van het veld gaat
You can't always get what you wantquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Sir Mick heeft daar al een liedje over: "England Lost"
Hier schrik ik vanquote:
Gabriel Heinzequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef superniger het volgende:
Vroeger had je nog Argentijnen met foute Duitse achternamen.
Guinnessquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker genieten van smerige ale.
Denk je dat sommige voetbalwedstrijden geacteerd worden?quote:
Dat roepen ze bij de dopingcontrole ook!quote:
Oei, nu kan ik hier de rest van de avond niet meer postenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak] Is het nu klaar met die klotegrapjes?
Fijn.[/modbreak]
Het dreigt hier te ontsporen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
Wtfquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
ik vind ze wel leukquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
@Wereldgozer godquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Present
Grueterlul.
Zijn er nog doodgeboren spelerskinderen
Gastmodden hmmmquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
Ik kijk de wedstrijd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
Nu krijg je dat you have no power hier plaatje van zippy.
is dit een grap?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
Dit is niet jouw mandaat gebiedquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
OK WK modquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
Wie niet?quote:
Messi en kortsluiting. Goed idee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:21 schreef Questular het volgende:
Tijd voor een hydrationbreak kan Messi ff kortsluiten wanneer hij zijn penalty precies wilt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Fijn.[/modbreak]
Hij heeft niet per toeval zoveel doekoes hè.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen morgen Plopsaland Ardennes waar een flesje plat water ¤5 kosten een kinderijsje ¤4.50
Tering Gert Verhulst. De oven in ermee
Hij moet wat met zijn lengte.quote:
Meestal neuken ze elkaars vrouw als een soort alpha actiequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Altijd stoere haantjesgedrag maar nooit gaan ze keer vol op de vuist.
Laf gedoe iddquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn beschonkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De moderators van dit topic gaan moeiteloos mee met het niveau van deze wedstrijd
Doen helemaal niks behalve ruzietjes maken
Zit capuchon jongen weer eens aan de crack?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De moderators van dit topic gaan moeiteloos mee met het niveau van deze wedstrijd
Gewoon x2 zo duur als een Efteling met zijn horeca. Wat een oplichterquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij heeft per toeval zoveel doekoes hè.
Huh, je bent zelf het niveau van deze wedstrijdquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stukje homosensueel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, allemaal weer om de scheids heen
Ga naar de supermarkt voordat je naar daar gaat. Zal een pak goedkoper zijn. Ik snap ook wel dat kinderijsjes moeilijk wordt om te bewaren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
@:capuchon_jongen morgen Plopsaland Ardennes waar een flesje plat water ¤5 kosten een kinderijsje ¤4.50
Tering Gert Verhulst. De oven in ermee
Icee hockey fights in voetbal?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
IJskoude Spritequote:
Ik ga nu thee maken!quote:
Vraag dat maar aan Courtois en De Bruynequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meestal neuken ze elkaars vrouw als een soort alpha actie
Tassen worden gefouilleerd op water.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga naar de supermarkt voordat je naar daar gaat. Zal een pak goedkoper zijn. Ik snap ook wel dat kinderijsjes moeilijk wordt om te bewaren.
Nederland het Amerika van europaquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh zelfs de BBC doet geen reclame.
NOS MAG ZICH KAPOT SCHAMEN.
zal wel terecht zijnquote:
En dan hopen dat het uit de hand loopt om vervolgens rode kaarten te trekken. Smerig!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eem bollen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niets. Mogen pas weer drinken bij zonsondergang. HAMDULLAH
Sharing is caring.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Courtois en De Bruyne
Wat leuk dat Pisces29 er is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef Tjacka het volgende:
Goedenavond de leukste user van dit forum is ook aanwezig!
Had de overheid maar niet moeten besparen op de publieke omroep.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
La Chouffe!quote:
Geloof ik niet.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat Pisces29 er is.
IcardiGodquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meestal neuken ze elkaars vrouw als een soort alpha actie
Lekker bollenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Reclame van bol.com is mokerslecht en slaat nergens op
Hoi, beste vriend.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef Tjacka het volgende:
Effe bollenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Reclame van bol.com is mokerslecht en slaat nergens op
Ik heb @Jojoortje nog niet gezien?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef Tjacka het volgende:
Kabouterbiertje man, procentje of 8. Stop je in je holle kiesquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
La Chouffe!
Ik heb twee biertjes. Hopelijk krijg ik ze nu wel op voor het einde van de wedstrijd @:maxi-mus
Voor deze ene keer vind ik hem geweldigquote:
Had de publieke omroep maar niet het overheidsgeld moeten geven aan de FIFA.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had de overheid maar niet moeten besparen op de publieke omroep.
Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.quote:
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zendenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ging over de reclames tijdens de hydration break!quote:
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Jemigquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Thee en jij?quote:
Messi die als enige mist?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden penalty's en we weten hoe dat af gaat lopen
Het is je vergeven. Vandaag voel ik me al een pak beterquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi.sorry dat ik gisteren niet lief was
Dikke varkens moeten beschermd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze die bolle mascotte maar woke genot
Je mag mij melkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van karnemelk?
of sloopmelk?
Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hierquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Koekoekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hier
Aanwezig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Hopelijk doet hij geen Cees Geeltje.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Aardbeiquote:
Wie danquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.
Mick jagger vieze man matige zangerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef TLC het volgende:
Quote op vi.nl
Mick Jagger is er ook. Voor wie hem niet kent: de zanger van The Rolling Stones.
weer wat geleerd
Piepkuiken en die excuusneger die The Voice tegenwoordig presenteert.quote:
Tijdens de wedstrijd reclame door het beeld, of hoewel, dat zal de FIFA wel verboden hebben. Heb al wel commentatoren reclame horen uitspreken tussendoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zenden
En toch heb ik het idee dat het op SBS nog veel kutter zou zijn
Geen idee wat Fidan ziet in rare eendquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Straks krijg je nog Angela de Jong en Wierd Duk die het voetbal gaan duiden tijdens de rust
Dan ga ik toch maar eens de keukenla induiken
Voor beiden?quote:
Helemaal in lijn met deze wedstrijd dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel de wedstrijd met de twee meest vreselijke keepers tegelijk in het veld.
Ik ga zo spiritus drinken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids dit.
En @:maxi-mus had ons SPEKTAKEL beloofd.
Van de Vaart is een lieve en leuke manquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zenden
Hier hadden we ook kunnen genieten van Noorwegen - Zwitserland.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids dit.
En @:maxi-mus had ons SPEKTAKEL beloofd.
Geniet ervanquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
In de tweede helft pak ik een tripel karmeliet.
Was in de aanbieding bij de liddel.
lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
EN DAAR KOM JE NU PAS MEEquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Lekker spotprijsje voor slokdarm kanker.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Gewoon een ordinaire dronken stoker die alleen een beetje sympathiek overkomt omdat ie zichzelf ook niet serieus neemtquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van de Vaart is een lieve en leuke man
Ik drink sloopmelk schijnbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van karnemelk?
of sloopmelk?
SBS zou de analyses laten verzorgen door Wierd Duk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Serie A is een olifantenkerhof geworden, wat een uitspraak.
Ik vind voetbal alleen maar leuk als de grote elftallen de finales halen!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier hadden we ook kunnen genieten van Noorwegen - Zwitserland.
En mensen wilden mij laten denken dat Engeland - Argentinië met deze kutelftallen leuk zou zijn.
lekker man, beetje zuipen, om tv over voetbal praten en dan dat blondje juffie aanduwenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire dronken stoker die alleen een beetje sympathiek overkomt omdat ie zichzelf ook niet serieus neemt
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Serie A is een olifantenkerkhof geworden, wat een uitspraak.
Niet geheel onwaar. Alles drijft op gekocht talent.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Serie A is een olifantenkerkhof geworden, wat een uitspraak.
Een van de weinigen op televisie die zichzelf niet serieus neemt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire dronken stoker die alleen een beetje sympathiek overkomt omdat ie zichzelf ook niet serieus neemt
Ja die zegt altijd AAARRRRRGGGGG als hij hem in zijn poepert krijgt.quote:
Dit zekerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel de wedstrijd met de twee meest vreselijke keepers tegelijk in het veld.
Raar, je zou denken dat een homo er juist gewend aan is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die zegt altijd AAARRRRRGGGGG als hij hem in zijn poepert krijgt.
quote:Like Alert
15-07-2026 @ 21:33:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #3"
Als je op het verkeerde veld staat te fluiten is dat al snel het geval.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
De scheids heeft net zoveel overwicht als @:vul_maar_in hier heeft.
Ach ik had ook posters boven mijn bed van raffiequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaat het in NWS?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als je op het verkeerde veld staat te fluiten is dat al snel het geval.
Ik drink geen alcohol maat. Nooit gedaan ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Poepz0r heeft een oestrogeen overschot.
Poep je ook in de rivier?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind voetbal alleen maar leuk als de grote elftallen de finales halen!!!!!!!
Wat ENGquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die zegt altijd AAARRRRRGGGGG als hij hem in zijn poepert krijgt.
Het is leuk slap lullen maar van dit soort wedstrijdanalyses moet je hem ver weg houdenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van de weinigen op televisie die zichzelf niet serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |