Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hierquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Koekoekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hier
Aanwezig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Hopelijk doet hij geen Cees Geeltje.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Aardbeiquote:
Wie danquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.
Mick jagger vieze man matige zangerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef TLC het volgende:
Quote op vi.nl
Mick Jagger is er ook. Voor wie hem niet kent: de zanger van The Rolling Stones.
weer wat geleerd
Piepkuiken en die excuusneger die The Voice tegenwoordig presenteert.quote:
Tijdens de wedstrijd reclame door het beeld, of hoewel, dat zal de FIFA wel verboden hebben. Heb al wel commentatoren reclame horen uitspreken tussendoor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zenden
En toch heb ik het idee dat het op SBS nog veel kutter zou zijn
Geen idee wat Fidan ziet in rare eendquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Straks krijg je nog Angela de Jong en Wierd Duk die het voetbal gaan duiden tijdens de rust
Dan ga ik toch maar eens de keukenla induiken
Voor beiden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |