Effe bollenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Reclame van bol.com is mokerslecht en slaat nergens op
Ik heb @Jojoortje nog niet gezien?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef Tjacka het volgende:
Goedenavond de leukste user van dit forum is ook aanwezig!
Kabouterbiertje man, procentje of 8. Stop je in je holle kiesquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
La Chouffe!
Ik heb twee biertjes. Hopelijk krijg ik ze nu wel op voor het einde van de wedstrijd @:maxi-mus
Voor deze ene keer vind ik hem geweldigquote:
Had de publieke omroep maar niet het overheidsgeld moeten geven aan de FIFA.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had de overheid maar niet moeten besparen op de publieke omroep.
Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.quote:
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zendenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh zelfs de BBC doet geen reclame.
NOS MAG ZICH KAPOT SCHAMEN.
Ging over de reclames tijdens de hydration break!quote:
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Jemigquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Thee en jij?quote:
Messi die als enige mist?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden penalty's en we weten hoe dat af gaat lopen
Het is je vergeven. Vandaag voel ik me al een pak beterquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi.sorry dat ik gisteren niet lief was
Dikke varkens moeten beschermd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze die bolle mascotte maar woke genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |