Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.quote:
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zendenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh zelfs de BBC doet geen reclame.
NOS MAG ZICH KAPOT SCHAMEN.
Ging over de reclames tijdens de hydration break!quote:
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Jemigquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Thee en jij?quote:
Messi die als enige mist?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit worden penalty's en we weten hoe dat af gaat lopen
Het is je vergeven. Vandaag voel ik me al een pak beterquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi.sorry dat ik gisteren niet lief was
Dikke varkens moeten beschermd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze die bolle mascotte maar woke genot
Je mag mij melkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van karnemelk?
of sloopmelk?
Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hierquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat wel emotioneel is. Royston Drenthegod gaat niet goed, verlamd en eigenlijk geen spraak meer.
Koekoekquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel nog meer uitkomen dan sommige users hier
Aanwezig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb @:Jojoortje nog niet gezien?
Hopelijk doet hij geen Cees Geeltje.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
Aardbeiquote:
Wie danquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bij de slimste mens België zit een jury waar waterstofbommen op mogen.
Mick jagger vieze man matige zangerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef TLC het volgende:
Quote op vi.nl
Mick Jagger is er ook. Voor wie hem niet kent: de zanger van The Rolling Stones.
weer wat geleerd
Piepkuiken en die excuusneger die The Voice tegenwoordig presenteert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |