Helemaal in lijn met deze wedstrijd dus.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel de wedstrijd met de twee meest vreselijke keepers tegelijk in het veld.
Ik ga zo spiritus drinken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids dit.
En @:maxi-mus had ons SPEKTAKEL beloofd.
Van de Vaart is een lieve en leuke manquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zenden
En toch heb ik het idee dat het op SBS nog veel kutter zou zijn
Hier hadden we ook kunnen genieten van Noorwegen - Zwitserland.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids dit.
En @:maxi-mus had ons SPEKTAKEL beloofd.
Geniet ervanquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
In de tweede helft pak ik een tripel karmeliet.
Was in de aanbieding bij de liddel.
lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
EN DAAR KOM JE NU PAS MEEquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Lekker spotprijsje voor slokdarm kanker.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
Gewoon een ordinaire dronken stoker die alleen een beetje sympathiek overkomt omdat ie zichzelf ook niet serieus neemtquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van de Vaart is een lieve en leuke man
Ik drink sloopmelk schijnbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van karnemelk?
of sloopmelk?
SBS zou de analyses laten verzorgen door Wierd Duk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geweldig dat onze publieke omroep dit met belastingcenten heeft gekocht om vervolgens reclames en kutanalyses van vdVaart en Pierre uit te zenden
En toch heb ik het idee dat het op SBS nog veel kutter zou zijn
Laat mij met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Serie A is een olifantenkerhof geworden, wat een uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |