Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stelling: Argentijnen zijn verschrikkelijke mensen.
Juichen.rarquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door @Anonymousz op 15-07-2026 21:38 ]
Ik vind het heel vermoeiend dat nazi’s altijd in een slecht daglicht worden gesteldquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAGrote gele?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooid
@Caland wil dat één specifieke Argentijn uit het vliegtuig wordt gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Snap wel dat ze uit een vliegtuig werden gegooid
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Messi. Dank.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Zorro het volgende:
En tegen Messi is het meteen geel
Wat een LUL van een scheidsrechter
Maxima?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland wil dat één specifieke Argentijn uit het vliegtuig wordt gegooid
Portugal 2006quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat ik aan een ploeg ooit een grotere hekel heb gehad dan aan dit Argentinie
Maxima?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland wil dat één specifieke Argentijn uit het vliegtuig wordt gegooid
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAOh heb ik ook nog, goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Ik heb de Duitse adelaar in mijn schaamhaar laten zettenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor een achterlijke doelman is die Martinez ook. Met zijn vlaggetje in zijn haar. Letterlijk niemand anders doet dat op het WK. Wat een aandachtshoer is dat eigenlijk. Ik walg van die keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |