Het is en blijft een Argentijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch een soort natrappen wat Messi deed daar…
Wat een farce. Schertsvertoning.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:37 schreef Zorro het volgende:
En tegen Messi is het meteen geel
Wat een LUL van een scheidsrechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt -100 charisma.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat ik aan een ploeg ooit een grotere hekel heb gehad dan aan dit Argentinie
Hey hey hey wat gebeurt hier nou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef spickel het volgende:
Had die kutkabouter dan alles gebroken wat mogelijk was
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAPlakkerige vingertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kanequote:
Ik ook niet. En ik heb de jaren van Duitslandhaat meegemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet dat ik aan een ploeg ooit een grotere hekel heb gehad dan aan dit Argentinie
Sow!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:38 schreef spickel het volgende:
Had die kutkabouter dan alles gebroken wat mogelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |